جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 10 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
11068
تاریخ شروع
1394/12/25
تاریخ درج آگهی
1394/12/25
عنوان آگهی
براساس مصوبه هیات دولت، سال آینده ۸ طبقه تعرفه‌ای...

شرح آگهی

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت از کاهش طبقات تعرفه‌ای در سال آینده خبر داد و گفت: براساس مصوبه هیات دولت، سال آینده ۸ طبقه تعرفه‌ای خواهیم داشت.
تقی محمدیان از کاهش طبقات تعرفه‌ای به ۸ طبقه در سال‌جاری خبرداد و گفت: از ابتدای سال ۹۵ تعداد طبقات تعرفه‌ای از ۱۰ به ۸ طبقه کاهش خواهد یافت و میزان تعرفه از ۵ تا ۵۵ درصد محاسبه می‌شود. بر این اساس، براساس مصوبه هیات دولت سال آینده طبقات تعرفه‌ای از حداقل ۵ درصد آغاز می‌شود و حداکثر تعرفه دریافتی نیز  ۵۵ درصد است و تعرفه ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۶، ۳۲ و  ۴۰ درصد نیز سایر طبقات تعرفه‌ای در سال ۹۵ خواهد بود.
مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از ابتدای سال آینده مصوبه کاهش طبقات تعرفه‌ای اجرا می‌شود، افزود: این مصوبه به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ابلاغ شده و از سال آینده لازم‌الاجراست.
وی تصریح کرد: هر سال نظام تعرفه‌ای مورد بازنگری قرار می‌گیرد و در قالب کتاب مقررات صادرات و واردات منتشر می‌شود، سال گذشته نیز طبقات تعرفه‌ای از ۱۴ به ۱۰ طبقه کاهش یافته بود. همچنین سال ۹۶ طبقات تعرفه‌ای به ۶ طبقه می‌رسد.

منبع
خبرگزاری مهر
آخرین اخبار