تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه عملیات اجرای آبرسانی تکمیلی فضای سبز

  • آگهی گزار شهرداری منطقه ۳ تهران
    کد پارس نماد: 1003505
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1396/09/29
    تاریخ شروع: 1396/09/29 مهلت اسناد: 1396/10/09
    شماره آگهی: - منبع: همشهری 96.9.29
    عنوان آگهی: مناقصه عملیات اجرای آبرسانی تکمیلی فضای سبز
    شرح آگهی: آگهی مزایده و مناقصه عمومی؟
    شهرداری منطقه ۳ تهران در نظر دارد عملیات به شرح جدول زیر را از طریق مزایده و مناقصه عمومی به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی واجد شرایط جهت شرکت در مزایده و مناقصه دعوت به عمل می آید. 
    مزایده شماره 13- 96 
    شرح  مبلغ میانگین مال الاجاره ماهیانه ریال  مدت ماه  مبلغ سپرده ریال  شرایط اختصاصی شرکت کننده 
    بهره برداری از مجموعه ورزشی بوستان بهشت مادران استخر ـ سونا ـ سالن بدنسازی ... 290.000.000 36 522.000.000 اشخاص حقیقی و حقوقی پس از برنده شدن در مزایده ظرف مهلت معین ملزم به ارائه مجوزهای لازم از ادارات اماکن تربیت بدنی استان تهران و سایر مراجع ذیصلاح ورزش شنا جهت انعقاد قرارداد می باشند داشتن نحداقل یک قرارداد مشابه در موضوع مزایده اشخاص حقیقی ارائه عدم سوپیشینه پس از برنده شدن 
    مناقصه شماره 54 - 96 
    شرح  برآورد ریال  مدت ماه  مبلغ سپرده ریال  شرایط اختصاصی شرکت کننده
    عملیات اجرایی آبرسانی تکمیلی فضای سبز ناحیه ۲ 5.182.817.168 ۳ 260.000.000 دارای رتبه بندی معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 
    محل محدوده شهرداری منطقه سه 
    شرایط متقاضیان ۱ ـ ۲ اشخاص حقوقی در مزایده و مناقصه ارائه تصویر اساسنامه آگهی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات روزنامه رسمی شناسنامه صاحبان امضا و کارت ملی ۲ـ۲ـ اشخاص حقیقی شرکت کننده در مزایده ارائه تصویر مدارک شناسایی شناسنامه کارت ملی ـ گواهی خاتمه خدمت برای اشخاص مذکر ـ آخرین مدرک تحصیلی ۳ـ۲ ـ کلیه شرکت کنندگان موظف به اجرای الزامات hse و hse plan می باشند. 
    شرکت کننده مبلغ سپرده را به حساب 1004567425 نزد بانک شهر شعبه حسینه ارشاد به نام شهرداری منطقه ۳ واریز و اصل رسید مربوط به صاحب حساب را همراه دیگر اسناد در پاکت الف به صورت مهر و موم شده ارائه نماید. شرکت کننده از تاریخ انتشار آگهی ده روز فرصت دارند اسناد را تهیه وت کمیل و پیشنهاد خود را تحویل نماید. هزینه کارشناسی و آگهی به عهده برندگان می باشد. 
    محل تحویل اسناد و پیشنهادات شرکت کنندگان می بایست مدارک را پس از تهیه با درج عبارت قبول است مهر و امضا نموده و مبلغ پیشنهادی خود را نسبت به قیمت میانگین کارشناسی یا برآورد به صورت مشخص معین و بدون ابهام در پاکت های لاک و مهر شده الف و ب در مهلت مقرر به دبیرخانه شهرداری منطقه سه تحویل نمایند. شرکت در مزایده و مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در ماده ۱۰ آیین نامه معاملات شهرداری تهران می باشد. لذا شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است. مشروح شرایط مزایده و مناقصه در اسناد درج میباشد که شرکت کنندگان می توانند از طریق سایت www.tehran.ir رویت نمایند. محل دریافت اسناد شرکت کننده برای خرید اسناد به اداره قراردادهای شهرداری منطقه ۳ واقع در خیابان دکتر شریعتی ـ پائین تر از حسینیه ارشاد ـ ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۳ ـ طبقه سوم مراجعه نمایند. اسناد در لوح فشرده CD تحویل متقاضی می گردد. در صورت مغایرت شرایط مندرج در اسناد و آگهی اولویت با شرایط مندرج در آگهی می باشد. اعتبار پروژه براساس اعتبار ابلاغی سال جاری به صورت نقد و غیرنقد می باشد. 
    روابط عمومی شهرداری منطقه سه تهران 
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data