تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه تامین و توزیع نایلکس (کیسه های تجزیه پذیر با ماده افزودنی مصرفی ) ... نوبت دوم

  • آگهی گزار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    کد پارس نماد: 1611972
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1398/02/09
    تاریخ شروع: 1398/02/09 مهلت اسناد: 1398/02/19
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: همشهری 98.2.9
    عنوان آگهی: مناقصه تامین و توزیع نایلکس (کیسه های تجزیه پذیر با ماده افزودنی مصرفی ) ... نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه عمومی ؟
    نوبت دوم 
    موضوع مناقصه: مناقصه تامین و توزیع نایلکس (کیسه های تجزیه پذیر با ماده افزودنی )مصرفی و مورد نیاز بهره برداران فعال در میادین و بازارهای تابعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    دستگاه مناقصه گذار: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    مدت اجرای مناقصه: مدت اجرای مناقصه در صورت رعایت کامل قوانین و مقررات سازمان پس از ابلاغ قرارداد،شش ماه شمسی می باشد.
    محل اجرای پروژه: کلیه میادین و بازارهای تحت پوشش سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    شرایط شرکت در مناقصه: صرفا اشخاص حقوقی که موضوع اساسنامه آنها با موضوع مناقصه حاضر مرتبط باشد و یا اعضای اتحادیه کاغذ، مقوا و پاکت های پلاستیکی با ارائه مدارک مثبته کپی برابر اصل عضویت در اتحادیه یا پروانه بهره برداری برای تولید کنندگان شرکت کننده در مناقصه که دارای سابقه کار مشابه با مضوع مناقصه حداقل یک فقره قارداد از نظر حجم و مبلغ که مربوط به 5 سال اخیر باشد وحداقل 3 سال از تاریخ ثبت شرکت ایشان گذشته باشد و دارای کد اقتصادی به همراه مستندات مربوطه باشند واجد شرایط شرکت در مناقصه هستند.
    2. ارائه کپی برابر اصل شده پروانه و مجوزهای بهره برداری و ساخت بهداشت و استاندارد از کلیه مراجع ذیصلاح کشور وزارت صنایع وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد وسازمان حفاظت محیط زیست و ... برای تولید کنندگان شرکت در مناقصه الزامی است.
    3. اشخاص حقوقی که به عنوان تامین کننده در مناقصه شرکت می نمایند می بایست الزاما نسبت به ارسال تصویر برابر اصل شده قرارداد تامین نایلکس از شرکت های تولید کننده واجد شرایط نایلکس با ماده افزودنی حداقل از یک شرکت به همراه کپی برابر با اصل شده پروانه و مجوزهای بهره برداری و ساخت بهداشت و استاندارد شرکت های تولید کننده طرف قرارداد اقدام نمایند ضمنا تصویر قرارداد می بایست در دفتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد.
    نحوه دریافت اسناد مناقصه: از طریق مراجعه به سایت سازمانی به نشانی http://mayadin.tehran.ir
    مهلت دریافت اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت: 10 روز کاری پس از درج آگهی که می بایستی متقاضیان از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به نشانی سازمان مدیریت میادین و میوه تره بار شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید تندگویان انتهای خانی آباد نو میدان مرکزی میوه و تره بار ضلع شرقی فاز یک میدان 15 خرداد بلوار لاله ساختمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به کد پستی 1897713173 ارسال نمایند.
    میزان سپرده شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ150.000.000 ریال (یکصد و پنجاه میلیون ریال) می باشد که می بایست توسط متقاضیان و با رعایت موارد مندرج در ماده 2 اسناد به صورت فیش واریز نقدی به حساب شماره 1002165568457 بانک شهر شعبه میادین مرکزی کد 205 بنام سازمان میادین میوه و تره بار ارایه گردد.
    هزینه انتشار اسناد مناقصه: مبلغ 200.000 ریال که می بایست به صورت نقدی  طی فیش بانکی به حساب شماره 1002165556858 به نام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران ارائه گردد .
    سایر موارد:
    الف: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دسترسی به نشانی میادین و بازارها، به سایت http://mayadin.tehran.ir مراجعه نمایند.
    ب- متقاضیان می بایست بر روی هر سه پاکت بزرگ و متوسط و کوچک، حتما مشخصات خود (شامل نام و نام خانوادگی (نام شرکت/ موسسه/...) شماره شناسنامه، محل صدور ، شماره ملی) و موضوع مناقصه را درج و مطابق مفاد اسناد نسبت به امضاء و مهر و چسب نمودن پاکات اقدام نمایند
    سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود و هزینه انتشار این آگهی به عهده برنده مناقصه است. 
    شماره تماس 55016329 داخلی 231 آماده راهنمایی متقاضیان محترم می باشد. 
    روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data