تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه

  • آگهی گزار اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران
    کد پارس نماد: 17877
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1390/04/02
    تاریخ شروع: 1390/04/02 مهلت اسناد: 1390/04/12
    شماره آگهی: - منبع: اطلاعات 2/4
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه
    شرح آگهی:
    اداره فوق در نظر دارد جهت رسیدن به اهداف راهبردی گسترش فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی در بین مشتریان محترم و ارائه خدمات مطلوب کلیه عملیات مربوط به خدمات دستگاههای pos شامل نصب و راه اندازی پشتیبانی و نگهداری تامین ملزومات بازدید دوره ای و موردی نظارت و آموزش پذیرندگان با استانداردهای اعلام شده از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به شرکت واجد شرایط که از لحاظ فنی و تخصصی دارای تجربه کافی می باشد واگذار نماید. لذا از شرکتهای واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت دریافت اسناد و اوراق مناقصه حداکثر ظرف مدت 10 روز از انتشار این آگهی با دردست داشتن معرفینامه لازم بعنوان نماینده شرکت به آدرس این اداره واقع در ساری بلوار پاسداران روبروی بیمارستان نیمه شعبان طبقه دوم دایره کارپردازی مراجعه نمایند.
    ضمنا مهلت تحویل پیشنهادات و مستندات مورد نیاز حداکثر تا تاریخ 20/4/90 می باشد. این بانک در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار بوده و شرکتهایی که امتیاز فنی را کسب ننمایند حق هیچگونه اعتراضی را ندارند و هزینه درج آگهی نیز بعهده برنده در مناقصه می باشد.
    توجه : هزینه دریافت اسناد مناقصه 50.000 ريال و میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 200.000.000 ريال وجه واریزی باید به نام خود شرکت پیشنهاددهنده واریز گردد که درصورت عدم برنده شدن به همان شرکت قابل استرداد خواهد بود می باشد که به حساب بستانکاران موقت به نام اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران نزد شعبه بلوار پاسداران ساری واریز و یا بصورت ارائه ضمانتنامه بانکی به سررسید 4 ماهه و بدون قید و شرط صورت گیرد.
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مازندران، ساری بلوار پاسداران روبروی بیمارستان نیمه شعبان طبقه دوم دایره کارپردازی
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۰/۰۴/۰۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data