تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه احداث گالری در ترانشه نوبت دوم

  • آگهی گزار اداره کل راه آهن جنوب شرق
    کد پارس نماد: 1861917
    استان: سایر تاریخ درج آگهی: 1398/06/06
    تاریخ شروع: 1398/06/06 مهلت اسناد: 1398/06/14
    شماره آگهی: نوبت دوم 98/132/2 منبع: شرق 98.6.6
    عنوان آگهی: مناقصه احداث گالری در ترانشه نوبت دوم
    شرح آگهی: آگهی دعوت به ارزیابی کیفی فراخوان عمومی نخست ؟
    مناقصه شماره 98/132/2
    نوبت دوم  
    اداره کل راه آهن جنوب شرق در نظر دارد بنابرآئین نامه اجرائی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران واجد شرایط جهت دعوت به مناقصه به شرح زیر اقدام نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی تا تهیه لیست پیشنهاددهندگان دارای صلاحیت از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww . setadiran . ir انجام خواهد شد
    1- شرح مختصر موضوع مناقصه: احداث گالری در ترانشه کیلومتر 1446 محور تهران - زاهدان
    2- مبلغ کل برآورد: 77.8055.397.145  ریال بر اساس فهرست بهای راه باند فرودگاه وزیر سازی راه آهن سال 98
    3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: 3.524.107.943  ریال
    4- مدت و محل اجرا: مدت اجرا 12 ماه بوده و محل اجرا کیلومتر 1446محورریلی تهران - زاهدان
    5- مناقصه گران تایید صلاحیت شده در ارزیابی کیفی، در صورتیکه قصد ارائه پیشنهاد قیمت را دارند، باید در صورت نیاز به تامین کاملا و تجهیزات جهت انجام موضوع مناقصه قیمت متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه نمایند. .
    6- شرکت کنندگان در فراخوان می بایست دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری معتبر، حداقل رتبه3 راه و باند و با ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و با توجه به گواهی صلاحیت در رشته و پایه مورد نیاز، دارای حداکثر ظرفیت آزاد لازم، تواما از نظر تعداد کار و مبلغ برآورد مناقصه باشند. همچنین ارائه گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران معتبر الزامی می باشد. عدم ارائه گواهینامه صلاحیت ایمنی و صلاحیت پیمانکاری معتبر در مرحله ارزیابی کیفی منجر به حذف شرکتها از ادامه فرآیند مناقصه خواهد شد.
    7- مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 14 روز پنج شنبه مورخ 98.6.14 اسناد ارزیابی کیفی را از درگاه سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww . setadiran . ir دریافت نمایند.
    8- مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 98.7.2 از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadeiran . ir  اسناد را بازگذاری نمایند.
    ضمنا می بایست اصل اسناد بارگذاری شده به صورت مهرشده به نشانی زاهدان - بلوار شهید مطهری- اداره کل راه آهن جنوب شرق - اداره منابع انسانی و راه (دبیرخانه) تحویل نموده و رسید دریافت نمایید.
    9- مناقصه گران تایید صلاحیت شده در ارزیابی کیفی در صورتیکه قصد ارائه ضمانت نامه به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار را دارند، باید هنگام پاکات الف، ضمانت نامه معتبر به مدت سه ماه و قابل تمدید تا سه ماه دیگر، ارائه نمایند.
    10- پس از ارزیابی کیفی، از مناقصه گران واجد شرایط که حداقل امتیاز لازم را کسب نموده باشند جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.
    11- پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضویت قبلی ضروری است مراحل ثبت نام در سایت www. setadeiran . ir و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در فراخوان را محقق سازند.
    شماره تماس سامانه ستاد: 27313131-021

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data