تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه

  • آگهی گزار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت
    کد پارس نماد: 236637
    استان: گیلان تاریخ درج آگهی: 1392/04/08
    تاریخ شروع: 1392/04/08 مهلت اسناد: 1392/04/22
    شماره آگهی: - منبع: محلی خوزستان 92.4.8
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه
    شرح آگهی:
    سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت در نظر دارد به منظور تامین رنگ سرد ترافیکی مورد نیاز خط کشی معابر شهری رشت برای سال 92 از بین شرکت های واجد شرایط تولید کننده ی رنگ ترافیکی به مقدار 5/17 تن رنگ ترافیکی سفید و 3تن رنگ ترافیکی زرد با رزین اکریلیک ترموپلاست 5/2 تن تینر و 3 تن گلاسپید را با برآورد اولیه به مبلغ 2.100.000.000 و با شرایط ذیل خردیاری نماید. لذا از کلیه شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی دعوت به عمل می آید جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ 92.4.8 همه روزه در ساعات اداری از 15/7 الی 30/14 به دبیرخانه ی سازمان واقع در رشت پایانه مسافربری میدان گیل طبقه اول سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت مراجعه و ضمن ارائه فیش واریزی به مبلغ دویست هزار ریال به حساب شماره ی 0107042554008 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت نزد بانک ملی شعبه شهرداری اسناد مناقصه را خریداری نموده و قیمت های پیشنهادی خود را برای اقلام ذکر شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه به مورخ 92.5.1 دبیرخانه سازمان به آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت دارند.
    شرایط شرکت در مناقصه
    مبلغ پروژه بودجه ردیف 35020 بودجه مصوب سال 92 سازمان حمل و نقل و ترافیک تامین اعتبار و پرداخت می گردد. رنگ های مورد نیاز سازمان رنگ سرد ترافیکی پایه حلالی با رزین اکریلیک ترموپلاست می باشد. شرکت تولید کننده می بایست از تاریخ تحویل کالا با ارائه ضمانت نامه حداقل 6 ماه کیفیت آن را تضمین نماید از مناقصه گران میزان تضمین انجام تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی با عتبار سه ماهه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر و به مقدار ده درصد مبلغ اولیه پیمان اخذ خواهد شد.
    شرکت تولید کننده می بایست از اداره کل استاندارد گواهینامه استاندارد های لازم را در تولید رنگ های ترافیکی از نوع رزین مذکور اخذ نموده باشد. مناقصه گران می بایست یک نسخه از مشخصات فنی رنگ ترافیکی تولیدی خویش را با آزمایشاتی که بر روی تولیدات خود آن در آزمایشگاه معتبر کشور انجام داده اند به سازمان ارایه نمایند. مدت تحویل رنگ های مورد نیاز به همراه حلال و گلاسپید 8 ماه از تاریخ شروع قرراداد می باشد که به مرور زمان با درخواست سازمان تحویل صورت می گیرد و در صورتی که رنگ های تحویلی کیفیت مناسب را نداشته باشند بدون پرداخت وجه آن عودت خواهد شد و فروشنده حق اعتراض نخواهد داشت. مناقصه گران در مناقصه موظفند سفارش تولید یک ماه شهرداری را اخذ و آن را در انبارهای مجهز و مخصوص خود نگهداری و مصرف هفتگی شهرداری را تحویل نمایند و مابقی تولید ماهانه را در انبار خود به نحو مطلوب نگهداری و پس از درخواست سازمان به مرور آ« را تحویل دهند. هزینه های نگهداری و حمل و نقل تا شهرداری به عهده برنده مناقصه می باشد. سازمان حمل و نقل و ترافیک اختیار دارد مقدار کالاهای فوق را تا 25 درصد مبلغ اولیه پیمان افزایش یا کاهش دهد. سازمان حمل و نقل و ترافیک به برنده مناقصه پس از انعقاد قرارداد و تحویل ضمانت نامه پیش پرداخت به میزان 25 درصد مبلغ اولیه پیمان پیش پرداخت نماید. شرکت ها در مدت 8 ماه حق هیچ گونه افزایش قیمت در تولیدات خود را ندارند. مبلغ سپرده شرکت در مناقصه که با ضمانت نامه بانکی با اعتبار بانکی سه ماهه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر می بایست ارایه شود حداقل به مقدار صد و پنجاه میلیون ریال می باشد. در صورت انجام آزمایش بر روی رنگ های ارسالی شرکت توسط سازمان و عدم انطباق آن با استانداردهای رنگ ترافیکی و هم چنین عدم انطباق با مشخصات فنی ارایه شده از طرف خود شرکت سازمان حمل و نقل و تعرافیک مبلغ ضمانت نامه اخذ شده را وصول و رنگ های نامناسب را به تولید کننده بدون پرداخت وجه آن عودت نماید. مهلت  خرید اسناد از سازمان از تاریخ 92.4.8 لغایت 92.4.22 بوده و آخرین مهلت تحویل اسناد خریداری شده به سازمان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 92.5.1 می باشد. هزینه چاپ آگهی ها با برنده مناقصه می باشد. سازمان حلم و نقل و ترافیک در رد یک یا تمام پیشنهادات ارائه شده مختار است و در صورت سپرده ها مسترد خواهد شد. زمان بازگشایی پاکات ساعت ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 92.5.3 در دفتر مدیر عام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت می باشد.
    فرامرز جمشهید پور ـ مدیر عامل و عضو هیات مدیره
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گیلان، رشت پایانه مسافربری میدان گیل طبقه اول سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data