تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی فرخوان مناقصه عمومی

  • آگهی گزار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان
    کد پارس نماد: 245543
    استان: سیستان و بلوچستان تاریخ درج آگهی: 1392/05/06
    تاریخ شروع: 1392/05/06 مهلت اسناد: 1392/05/15
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: محلی سیستان و بلوچستان 6/5/92
    عنوان آگهی: آگهی فرخوان مناقصه عمومی
    شرح آگهی:
    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد احداث پروژه مسکونی 40 واحدی شهرستان سراوان را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و طبق مشخصات ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید.
    موضوع مناقصه:
    اجرای کلیه عملیات ساختمانی (ابنیه ، تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی ، محوطه سازی ، حصارکشی ، اجرای چاه ، تهیه و نصب درب به ورودی حیاط ) راه اندازی و تحویل 40 واحد مسکونی شامل 20 بلوک دو طبقه با زیربنای 3395 متر مربع و محوطه با مساحت 2260 متر مربع ودیوار کشی به طول 980 متر واقع در شهرستان سراوان ، شهر سراوان بر اساس مدارک ، مشخصات فنی و نقشه های پیوست اسناد مناقصه.
    مدت اجرا: مدت اجرای کار از تاریخ ابلاغ به مدت 18 ماه می باشد.
    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ شرکت در مناقصه 50.447.381 ريال می بابشد که به یکی از صورتهای زیر در پاکت الف به دستگاه مناقصه گذار تسلیم شود.
    ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما مطابق نمونه ضمانت نامه شماره یک پیوست اسناد مناقصه
    واریز به حساب جاری 55-8728 بانک مسکن شعبه چهارراه رسولی زاهدان بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان
    مدت اعتبار تضمینهای فوق باید حداقل سه ماه پس از خرید اسناد مناقصه بوده و حداقل برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
    کلیه شرکتهای واحد شرایط متقاضی شرکت در مناقصه فوق می توانند جهت اخذ اسناد مناقصه و فرمهای ارزیابی کیفی پس از واریز مبلغ 150.000 ريال به حساب جاری سپهر شماره 0203028707008 بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان نزد بانک صادارت شعبه چهار راه رسولی زاهدان از تاریخ 92.5.9 لغایت 92.5.15 با مراجعه به آدرس: زاهدان - خیابان امداد روبروی مسجد امام حسن عسکری (ع) معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان اقدام نمایند.
    اسناد مناقصه فقط به نماینده شرکت با ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز و ارائه اصل فیش واریزی تحویل خواهد شد. چنانچه پس از خرید اسناد مناقصه تمایل به مشارکت در آن نیستید مراتب را تا پایان وقت اداری مورخ 92.5.16 به دستگاه مناقصه گزار اعلام فرمائید مهلت ارائه فرمهای ارزیابی کیفی تکمیل شده تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخه 92.5.28 به آدرس فوق الذکر ، امور قراردادها و کنترل پروژه می باشد و پس از بررسی اسناد ارزیابی کیفی ، به آن دسته از شرکتهایی که حد نصاب امتیاز لازمه را کسب نموده و صلاحیت آنها مورد تائید کمیته فنی بازرگانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار گرفته.
    مراتب کتبا اعلام تا نستب به ارائه اسناد مناقصه و پاکات پیشنهادی تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخه 92.6.6 به آدرس فوق الذکر دبیرخانه حراست بنیاد استان اقدام نمایند و در مقابل تسلیم پاکتهای محتوی پیشنهاد ، باید رسید با قید تاریخ کامل وصول (ساعت ، روز ، ماه و سال) مطالبه و اخذ گردد. لازم به ذکر است به پیشنهادهای فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد. ضمنا پیشنهادات واصله (پاکات الف و ب) در ساعت 9  صبح روز شنبه مورخه 92.6.9 در محل دفتر امور قراردادها و کنترل پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نشانی بالا بازگشایی می گردد و تاریخ بازگشایی پاکت ج (پیشنهاد قیمت ) در موعد بازگشایی پاکات الف و ب مشخص می گردد و حضور یک نفر نماینده از طرف پیشنهاددهندگان در جلسه گشایش پاکات با ارائه معرفی نامه کتبی بلامانع است. ضمنا کارفرما هیچ گونه هزینه ای را که پیشنهاددهنده برای تهیه پیشنهاد خود متحمل آن شده است به او باز پرداخت نخواهد کرد و هزینه نشر آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار به عهده برنده مناقصه می باشد.
    HTTP://BONYADMASKANSB.IR - HTTP://IETS.MPORG.IR
    تلفن تماس: 10-3230107-0541

    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: سیستان و بلوچستان، زاهدان - خیابان امداد روبروی مسجد امام حسن عسکری (ع) معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data