تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی شماره 1070 فرعی از 98 اصلی

  • آگهی گزار شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه
    کد پارس نماد: 2653247
    استان: مرکزی تاریخ درج آگهی: 1399/06/04
    تاریخ شروع: 1399/06/04 مهلت اسناد: 1399/07/02
    شماره آگهی: 9910468637000017 منبع: سایت 99.6.4
    عنوان آگهی: مزایده فروش ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی شماره 1070 فرعی از 98 اصلی
    شرح آگهی: شماره آگهی: 9910468637000017
    شماره پرونده:AEC4850431D246DB9C8FB15BACAAFB96

    تاریخ صدور:1399/06/04

    شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    بسمه تعالی

    آگهی مزایده نوبت اول

    اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه در نظر دارد در خصوص پرونده کلاسه 9900050 محکوم لهما آقای مجید صباغ مجیدی و شرکت بینش بامداد سامان و محکوم علیه شرکت کاوه بتن نسبت به فروش ومزایده ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی شماره 1070 فرعی از 98 اصلی بخش 4 زرندیه متعلق به محکوم علیه(شرکت کاوه بتن) ومزایده پلاک ثبتی فوق به میزان محکوم به بشرح ذیل طبق نظر کارشناس اقدام نماید:

    1- ملک معرفی شده ، یک باب کارخانه صنعتی واقع در شهرستان زرندیه ، جاده قدیم ساوه به تهران ، بعد از سه راهی اختر آباد ، بعد از پمپ بنزین آریا ، خیابان کاوه ، کارخانه کاوه بتن می باشد.

    2- بر اساس پاسخ استعلام انجام شده از اداره ثبت اسناد و املاک زرندیه که در پرونده موجود است ، ملک مورد نظر شش دانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی شماره 1070 فرعی از 98 اصلی بخش 4 زرندیه بوده و عرصه آن دارای 18000 متر مربع مساحت می باشد. ملک دارای سند به شماره چاپی 882793 سری الف سال 90 بوده و مالکیت حقوقی آن به نام شرکت کاوه بتن ثبت شده است.

    3- اعیانی ملک با کاربری صنعتی و قدمت حدود متوسط 20 سال بوده که تصاویری از آن در قسمت ضمائم آمده و به شرح ذیل می باشد.

    4-1- دیوارهای پیرامونی مجموعه عمدتا پیش ساخته بتنی با ارتفاع حدود 2/2 متر است. علاوه بر دیوار پیرامونی ، یک دیوار پیش ساخته دیگر قسمت جنوبی را تحت عنوان قسمت مدیریت از کارخانه جدا می سازد.

    4-2 - یک قسمت ادرای در بر شرقی زمین به سمت شمال زمین و شرق سالن تولید قراردارد که اتاق نگهبانی و HSE و ...در آن واقع شده است. این قسمت در یک طبقه ساخته شده و دارای سقف شیروانی و دیوارهای پیش ساخته با رویه سیمان و پنجره های فلزی می باشد.

    4-3- یک ساختمان اداری در جنوب درب ورودی کارخانه قرار داشته که دارای مساحت حدود 360 متر مربع و در یک طبقه همکف بوده و دارای سقف ایزوگام شده و دیوارهایی با رویه سیمان می باشد. در این قسمت اتاقهای اداری و سالن غذا خوری قرار دارد. درب و پنجره ها فلزی هستند. کف سالن غذاخوری از سرامیک و دیوار آن از کاشی است. کف مکانهای دیگر عمدتا از موزاییک بوده و دیوار آنها نیز عمدتا دارای رویه سیمانی می باشد.

    4-4- همانگونه که گفته شد ، قسمت جنوبی عرصه زمین با درب و دیواری از قسمت کارخانه جدا شده و در آن قسمت یک ساختمان مدیریت به صورت ویلایی که به گفته نگهبان مجموعه به صورت دو خوابه و با قدمت حدود 15 سال ساخته شده ، واقع است. مساحت اعیانی این قسمت حدود 120 متر مربع بوده و دارای دیوارهای پیش ساخته بتنی و سقف شیبدار است. به دلیل قفل بودن درب این ساختمان ، امکان بازدید از داخل فراهم نگردید. محوطه این قسمت جنوبی دارای تعدادی درخت و کف شن ریزی شده می باشد.

    4-5- در قسمت غرب نگهبانی ، یک سالن تولید قطعات پیش ساخته به همراه سالنها و فضاهای جنبی آن قرار دارد. اسکلت خود سالن تولید با مساحت حدود 850 متر مربع و ارتفاع حدود 6 متر ، فلزی بوده و دارای سقف خرپا با پوشش پشم شیشه و ورق شیبدار می باشد. سالن تا حدود 4 متر دارای دیوار پیش ساخته بوده و از آن ارتفاع تا زیر سقف فاقد دیوار است. مساحت قسمتهای جنبی و سالنهای متصل به سالن تولید اصلی دارای مساحت حدود 400 متر مربع است. این سالنها دارای سقف شیروانی بوده و قسمتی از آنها فاقد دیوار و قسمتی نیز دارای دیوار پیش ساخته می باشد. کل سالن تولید و سالنها و اتاقهای متصل به آن فاقد نازک کاری بوده و دارای کف سیمانی می باشند.

    4-6- در ضلع غربی زمین ، یک ساختمان یک طبقه واقع شده است. این ساختمان به منظور استراحتگاه و اقامتگاه کارگران در نظر گرفته شده است. مساحت آن حدود 250 متر مربع بوده و دارای سقف شیروانی و دیوارهایی با رویه سیمان و درب و پنجره فلزی می باشد.

    4-7- عمده کف محوطه شن ریزی شده و قسمتهایی هم فاقد کفسازی و قسمتهایی هم دارای کفسازی بتنی است.

    4-8 - بنا به اظهارات ، ملک دارای انشعابات آب و برق و گاز صنعتی می باشد.

    5 - در زمان بازدید ، کارگران مشغول تولید در کارخانه بودند ولی بنا به اظهارات ، کارخانه به صورت نیمه فعال است.

    6- در محل کارخانه تجهیزات و تاسیسات مخصوص تولید قطعات بتنی از جمله بچینگ پلانت و سیلوهای سیمان و مواد اولیه تولید قطعات بتنی وجود داشته که در این ارزیابی ، لحاظ نشده اند.

    نظریه کارشناسی :

    بر اساس موارد مندرج در متن گزارش و با توجه به محل وقوع ملک و میزان عرصه و اعیان و قدمت و کاربری و میزان بر و عمق آن و همچنین با در نظرگرفتن جمیع موارد موثر در ارزیابی ، در صورت نداشتن هر گونه سوابق رهنی و منع قانونی و فارغ از هر گونه بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی ، ارزش فقط عرصه و اعیان تمامی 6 دانگ پلاک ثبتی مورد نظر را ( بدون در نظر گرفتن ارزش تاسیسات و تجهیزات کارخانه و ارزش احتمالی برند و مجوزات و پروانه ها و مواد اولیه و تولیدی موجود در کارخانه) به عنوان قیمت پایه و جهت انجام تشریفات مزایده ، برابر 40/500/000/000 ریال ( چهل میلیارد و پانصد میلیون ریال) برآورد می نماید.

    مزایده از ساعت 11 صبح مورخه 1399/07/02 در محل اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه از قیمت پایه شروع و به هرکس که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید واگذار می گردد. ضمنا افرادی که تمایل شرکت در مزایده و خرید ملک را دارند می توانند جهت بازدید از ملک 5 روز قبل از برگزاری مزایده به محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه مراجعه نمایند .

    مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه- غریب


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مرکزی
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data