تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه خرید و تامین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی

  • آگهی گزار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کردستان
    کد پارس نماد: 2682166
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1399/06/17
    تاریخ شروع: 1399/06/17 مهلت اسناد: 1399/06/27
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: سایت 99.6.17
    عنوان آگهی: مناقصه خرید و تامین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی
    شرح آگهی: « مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید و تأمین دستگاهها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه در سال 1399 » (نوبت دوم)
    1399.06.16
    دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان در نظر دارد نسبت به خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز دانشکده پرستاری و مامائی با شرایط و مشخصات مندرج در شرایط به صورت مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید.
    مهلت دریافت اسناد و مدارک مناقصه: از تاریخ انتشار در سامانه 99.6.18  لغایت 99.6.27
    نحوه دریافت اسناد ومدارک مناقصه: متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد مناقصه با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران اقدام نمایند.
     مهلت ثبت و درج پیشنهادات: لغایت تاریخ 99.7.7 می باشد.
    تذکر مهم :
    الف -شرکت کنندگان در مناقصه می بایست علاوه بر ارسال و درج سپرده شرکت در مناقصه برای هر یک دستگاهها و تجهیزات مختلف  از طریق سامانه ، سپرده شرکت در مناقصه را برای هرکدام از دستگاهها را در پاکت « الــف » موضوع مناقصه و با قید  جمله  « شرکت در خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه  علوم پزشکی کردستان» آن را نیز از طریق پست پیشتاز به آدرس استان کردستان ، شهرستان سنندج، میدان آزادی، ابتدای خیابان آبیدر، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، کد پستی 6618634683 (دبیر خانه محرمانه  ارسال نمایند.
    ب- شرکت کنندگان الزاماً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران نسبت به دریافت، ارائه و ارسال  کلیه اسناد مناقصه ، مدارک درخواستی خود اقدام نمایند.
     توجه : ارسال اسناد و مدارک به صورت فیزیکی جهت ارزیابی کمیته فنی بازرگانی ضروری می باشد .
        مهلت ارسال ضمانتنامه و اسناد پاکت ب : لغایت تاریخ 99.07.07 می باشد. 
        نوع و مبلغ تضمین و یا سپرده شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان مبلغ تضمین را به صورت سپرده نقدی یا ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل اعتبار سه ماه به مطابق با شرایط اعلامی و شماره حساب مندرج در شرایط مناقصه می بایست برای هر دستگاه واریز و ارائه نمایند.
    * تاریخ تشکیل کمیسیون معاملات و محل بازگشائی  پاکات الف و ب : کمیسیون معاملات دانشگاه جهت بررسی و بازگشایی پاکات " الف و ب " شرکت کنندگان در تاریخ 99.07.13 ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه  تشکیل و نتایج جلسه را جهت بررسی و ارزیابی به اعضاءکمیته فنی بازرگانی تحویل می نماید .
    * تاریخ تشکیل کمیته فنی بازرگانی: کمیته فنی بازرگانی در تاریخ 99.07.14 ساعت 10 در محل سالن جلسات مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه  برگزار می گردد .
    * تاریخ تشکیل کمیسیون معاملات و محل بازگشائی  پاکت" ج " : پس از اعلام نتایج ارزیابی فنی بازرگانی و ارائه صورتجلسه توسط کمیته فنی بازرگانی، کمیسیون معاملات دانشگاه در مورخه 99.7.16 ساعت 10 صبح به منظور بازگشایی پاکات ج ، در محل سالن جلسات مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تشکیل می گردد. ضمناً شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن. 33286695 -087 واحد مناقصات تماس حاصل نمایند..

     

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان, کردستان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data