تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مزایده عمومی

  • آگهی گزار شهرداری گرمی
    کد پارس نماد: 329377
    استان: اردبیل تاریخ درج آگهی: 1393/02/15
    تاریخ شروع: 1393/02/15 مهلت اسناد: 1393/02/20
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: پیام زمان 93.02.15
    عنوان آگهی: آگهی مزایده عمومی
    شرح آگهی:
    شهرداری گرمی در نظر دارد به استناد بند 1 مجوز شماره 25-9/1/93 شورای اسلامی شهر گرمی کارخانه آسفالت و تاسیسات سنگ شکن خود را واقع در روبروی شهرک صنعتی با کلیه وسایل جانبی و امکانات ابنیه وغیره از طریق آگهی مزایده عمومی با شرایط ذیل به شرکتهای واجد شرایط و دارای صلاحیت در رشته راه و باند بصورت اجاره دو ساله واگذار نمایند.
    شرکت کننده می بایست دارای صلاحیت کاری در رشته راه و باند از معاونت برنامه ریزی و همچنین دارای توانایی فنی و مالی و امکانات لازم جهت راه اندازی کارخانه و تأسیسات سنگ شکن و تولید آسفالت باشد.
    سهم شهرداری از تولید خالص آسفالت 50 درصد می باشد و حداقل تولید آسفالت در سال مقدار 30000 تن می باشد بدین معنی اگر برنده مزایده در طول سال کمتر از 30000 تن آسفالت تولید نماید بابت سهم شهرداری 50 درصد 30000 تن یعنی مقدار 15000 تن می باشد و سهم شهرداری بابت تولید شن و ماسه از کل تولید خالص 50 درصد خواهد بود.
    برنده مزایده موظف است از تولیدات آسفالت ابتدا آسفالت مورد نیاز شهردرای را تأمین و در صورت عدم نیاز شهرداری می تواند آسفالت را به بخشهای خصوصی و غیره بفروشد و قیمت پایه آسفالت در پای قیف براساس قیمت مصوب شورای فنی استان و یا قیمت روز منطقه خواهد بود.
    برنده مزایده موظف است نسبت به تهیه و اخذ مجوز معدن کوهی با مشخصات فنی مورد تائید اقدام و قبل از تولید آسفالت نسبت به تهیه طرح اختلاط آسفالت توپکا و آسفالت بیندر اقدام نماید.
    کلیه هزینه های مربوط به تهیه و تولید اسفالت و مصالح اولیه و نیروهای انسانی و قیر و سوخت و هزینه های آب و برق و تهیه قطعات لازم کارخانه و تأسیسات سنگ شکن و تعهدات لازم و حق بیمه و مالیات و سایر هزینه های پیش بینی نشده بعهده برنده مزایده خواهد بود.
    شرکت کننده بایستی مبلغ 150.000.000 ریال به حساب 0105623439007 سپرده شهرداری گرمی نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرمی (بعنوان سپرده شرکت در مزایده) واریز ن موده و پاکتهای خود را بشرح ذیل تکمیل نماید. مدارک مربوط به صلاحیت کاری و ا ساسنامه شرکت و آخرین تغییرات درج شده و سایر مدارک را در پاکت ب و پیشنهاد قیمت بحروف و بدون قلم خوردگی در پاکت ج و تضمین و فیش واریزی در پاکت الف که هر کدام از پاکتهای الف و ب و ج باید لاک و مهر و موم شده و به امضای شرکت کننده برسد و در نهایت تمامی پاکتها در داخل پاکت لفاف بصورت سربسته و لاک و مهر شده قرار داده و مدت پنج روز کاری بعد از انتشار آگهی مزایده نوبت اول (مرحله دوم) مهلت دارند نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام و بعد از اتمام خرید اسناد بمدت 10 روز کاری فرصت دارند قیمت پیشنهادی خود را به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.
    هزینه نشر و انتشار آگهی و آزمایشهای فنی از مصالح بعهده برنده مزایده خواهد بود.
    برنده مزایده موظف است ضمانتنامه بانکی و یا وثیقه ملکی به مبلغ 2.000.0000.000  ریال جهت حسن اجرای تعهدات قرارداد تهیه و تحویل امور مالی شهرداری نماید.
    یک روز بعد از اتمام مهلت قانونی پیشنهادات واصله در کمیسیون معاملات شهرداری قرائت و برنده آن اعلام خواهد شد.
    در صورت انصراف برنده اول مزایده سپرده اول به نفع شهرداری ضبط و به ترتیب با نفرات اول و دوم و با رعایت آئین نامه مالی شهرداری عقد قرارداد خواهد شد.
    حداقل حد نصاب پیشنهاد واصله سه فقره پیشنهاد قیمت خواهد بود.
    شهرداری در رد و یا قبولی کلیه پیشنهادات مختار خواهد بود.
    به پیشنهادات مخدوش و مشروط و مبهم و قلم خوردگی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و بازدید از محل کارخانه و تأسیسات سنگ شکن و سایر شرایط موجود به شهرداری مراجعه نمایند.
    حسن زاده- شهردار گرمی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اردبیل، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data