تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی ارزیابی سرمایه گذاران جهت مشارکت در ساخت

  • آگهی گزار شرکت عمران شهر جدید بینالود
    کد پارس نماد: 344664
    استان: خراسان رضوی تاریخ درج آگهی: 1393/03/20
    تاریخ شروع: 1393/03/20 مهلت اسناد: 1393/03/27
    شماره آگهی: - منبع: خراسان 20/3/93
    عنوان آگهی: آگهی ارزیابی سرمایه گذاران جهت مشارکت در ساخت
    شرح آگهی:
    شرکت عمران شهر جدید بینالود وابسته به وزارت راه و شهرسازی مالک یک قطعه زمین به مساحت تقریبی 75 هکتار ( مقابل رباط تاریخی فخر داود و حاشیه اتوبان مشهد -نیشابور جهت احداث باغ ایرانی و مجتمع توریستی و باغ ویلا) در شهر جدید بینالود در نظر دارد برای سرمایه گذاری به صورت مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت دو مرحله ای اقدام به ساخت و ساز زمین فوق متناسب با کاربری ملک نماید. برنده مشارکت از میان متقاضیانی که بیشترین سهم آورده را برای شرکت عمران بینالود در نظر گرفته باشند و همچنین با احراز توان مالی و اجرایی متقاضی اعلام خواهد گردید. لذا از کلیه اشخاص واجد شرایط دعوت می گردد تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه 93.3.27 نسبت به دریافت فرم تقاضای مشارکت و فرم شاخص های ارزیابی و فرم شرایط مشارکت اقدام و سپس مدارک مورد نیاز را تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 93.4.3 به نشانی پستی زیر ارسال نمایند، تا پس از بررسی مدارک و اسناد مشارکت به واجدین شرایط (کسانی که امتیاز لازم را کسب نموده اند) دعوت نامه ارسال گردد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 05123564220 واحد املاک و حقوقی تماس حاصل نموده و اسناد مربوطه را نیز از طریق آدرس اینترنتی WWW.BINALOOD.IR و یا با مراجعه حضوری به نشانی: کیلومتر 55 اتوبان مشهد- نیشابور، شهر جدید بینالود، محله دلبران، بلوار بعثت، شرکت عمران بینالود، واحد املاک و حقوقی دریافت نمایند.
    روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بینالود

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان رضوی، کیلومتر 55 اتوبان مشهد- نیشابور، شهر جدید بینالود، محله دلبران، بلوار بعثت، شرکت عمران بینالود، واحد املاک و حقوقی
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data