تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه یک مرحله ای

  • آگهی گزار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت
    کد پارس نماد: 345312
    استان: گیلان تاریخ درج آگهی: 1393/03/21
    تاریخ شروع: 1393/03/21 مهلت اسناد: 1393/04/05
    شماره آگهی: نوبت اول شماره 1026/443 منبع: جمهوری 93.3.21
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه یک مرحله ای
    شرح آگهی:
    سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت در نظر دارد به منظور خرید و نصب و نگهداری از صد دستگاه تابلوی vms قابل نصب بر روی پایه چراغهای طره ای تقاطعات چراغدار شهر رشت به روش B.O.T با شرایط ذیل دعوت به شرکت در مزایده می نماید، لذا زا کلیه شرکت های متقاضی دعوت به عمل می آید جهت خرید اسناد مزایده ار تاریخ 93.3.21 همه روزه در ساعات اداری از 7:15  الی 14:30  به دبیرخانه ی سازمان واقع در رشت پایانه مسافربری میدان گیل طبقه اول سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت مراجعه و ضمن ارائه فیش واریزی به مبلغ دویست هزار ریال به حساب شماره ی 0107042554008 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت نزد بانک ملی شعبه شهرداری اسناد مناقصه را خریداری نموده و قیمتهای پیشنهادی خود را برای اقلام ذکر شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 93.4.21 دبیرخانه سازمان به آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت دارند.
    شرایط شرکت در مناقصه
    پروژه فوق به صورت BOT اجرا می گردد و کلیه هزینه های سرمایه گذاری بعهده شرکت کننده می باشد وش رکت بنده موظف است علاوه بر خرید و نصب قطعات و نگهداری از آنها در طول مدت بهره برداری ماهانه بازای هر تابلوی VMS با ابعاد مشخص شده در اسناد مزایده مبلغ یک میلیون ریال به حساب سازمان واریز و 20 درصد زمان تبلیغات را نیز در طول دوره بهره برداری در اختیار سازمان قرار دهد.
    کلیه تجهیزات می بایست شرایط مشخصات فنی تعیین شده در اسناد مزایده را دارا باشند.
    شرکت تولید کننده می بایست از تاریخ تحویل کالا با ارائه ضمانت نامه حداقل 6 ماه کیفیت آن را تضمین نماید از مزایده گران میزان تضمین انجام تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار یک ساله و قابل تمدید برای هر چند سالی که سازمان درخواست نماید و به مقدار ده درصد مبلغ اولیه پیمان اخذ خواهد شد.
    نمونه از کالاهای مورد درخواست موضوع مزایده می بایست از طرف برنده جهت انطباق با شرایط فنی مندرج در اسناد مزایده در اختیار ناظرین سازمان قرار گیرد در صورت تایید توسط ناظرین سازمان نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.
    یک مزایده گران می بایست یک نسخه از مضهات فنی لوازم مورد استفاده در پروژه را با ازمایشاتی که بر روی تولیدات خود در یکی از آزمایشگاههای معتبر کشور انجام داده اند را به سازمان ارایه نمایند.
    مدت تحویل و نصب تابلوهای مورد نیاز حداکثر سه ماه  پس از انعقاد قراراد می باشد و در صورتی که تابلهای منصوبه کیفیت مناسب را نداشته باشند قرارداد یکطرفه از طرف سازمان ابطال و کلیه ضمانت نامه های ارائه شده به نفع سازمان وصول خواهد شد.
    محل نصب تابلوهای VMS بر روی پایه های طره ای و چراغهای راهنمایی و راننندگی تقاطعات شهر رشت می باشد. لذا شرکت کننده می بایست اقلام را بر اساس شرایط آب و هوایی شهر رشت و سازکار با آن تولید و یا خریداری و نصب نمایند.
    هزینه های  حمل و نصب نگهداری از تاسیسات در طول مدت بهره برداری به عهده برنده مزایده می باشد.
    سازمان حمل و نقل و ترافیک اختیار دارد مقدار کالاهای فوق را تا 25 درصد مبلغ اولیه پیمان افزایش یا کاهش دهد.
    مبلغ سپرده شرکت در مزایده که با ضمانتنامه بانکی با اعتبار بانکی سه ماهه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر می بایست ارایه شود حداقل به نهصد میلیون  ریال می باشد.
    در صورت انجام آزمایش بر روی نمونه کالاهای ارسالی شرکت توسط سازمان و عدم انطباق آن با استانداردها و یا با مشخصات فنی ارایه شده از طرف خود شرکت این سازمان حمل و نقل و ترافیک مبلغ ضمانت نامه های اخذ شده را به نفع سازمان وصول خواهد نمود.
    مهلت  خرید اسناد از سازمان از تاریخ 93.3.21 لغایت 93.4.5 بوده و آخرین مهلت تحویل اسناد خریداری شده به سازمان تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ93.4.21 می باشد.
    هزینه چاپ آگهی ها با برنده مناقصه می باشد.
    سازمان حمل و نقل و ترافیک در رد یک یا تمام پیشنهادات ارائه شده مختار است و در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد.
    زمان بازگشایی پاکات راس ساعت 6 بعدازظهر  روز یکشنبه مورخ 93.4.22 در دفتر مدیر عام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت می باشد.
    فرامرز جمشید پور ـ مدیر عامل و عضو هیات مدیره

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گیلان، رشت پایانه مسافربری میدان گیل طبقه اول سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data