تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه تک مرحله ای

  • آگهی گزار شرکت تعاونی مسکن مهر شماره 3 قزوین
    کد پارس نماد: 352244
    استان: قزوین تاریخ درج آگهی: 1393/04/08
    تاریخ شروع: 1393/04/08 مهلت اسناد: 1393/04/16
    شماره آگهی: - منبع: جمهوری 8/4/93
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه تک مرحله ای
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه تک مرحله ای
    شرکت تعاونی مسکن مهر شماره 3 قزوین در نظر دارد پروژه تکمیل ابنیه و تاسیسات مکانیکی و برق 192 واحدهای مسکن مهر شماره 3 قزوین به متراژ حدود 18000 مترمربع را بر اساس صورت جلسه هیات مدیره به صورت مقطوع و بر طبق شرایط عمومی پیمان نقشه ، مشخصات و با نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با شرایط زیر به پیمان کاران واجد شرایط واگذار نماید.
    شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دارای کلیه شرایط ذیل باشند د رغیر اینصورت پاکتهای آنها باز نخواهد شد.
    1- دارای رتبه بندی پایه حداقل دو ابنیه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری (سازمان مدیریت و برنامه ریزی) و حداقل دارای 10 سال سابهق در رشته ابنیه با ارائه رزومه و سوابق مربوط باشد.
    2- پیشنهاددهندگان بایستی توجه داشته باشند جهت اطلاع و آگهی از کمیت و کیفیت کار به شهرک مهرگان زون C4-2 بلوک های مسکن مهر شماره 3 قزوین به شماره های 94-5-96-97-98-99-100-101 مراجعه تا از وضعیت کمیت و کیفیت کار آگاه و سپس در صورت تمایل به شرکت رد مناقصه اوراق مربوطه را از دفتر تعاونی واقع در قزوین خیابان سعدی طبقه بالای کابل گستر واحد 1 دریافت نمایند.
    3- شرکت کنندگان می باسیت پنج درصد مبلغ کل پیشنهادی خود را به عنوان سپرده به صورت نقدی به حساب شماره 881530633445112 بانک مهر شعبه خیابان پادگان قزوین به نام تعاونی مسکن مهر شماره 3 قزوین واریز و یا ضمانت نامه بانکی در وجه شرکت تعاونی به تعههد و ضمانت نامه مذکور را ضمیمه پیشنهاد خود نماید.
    4- شرکت کنندگان می بایست استطاعت مالی خود را جهت شرکت در مناقصه با موجودی حساب مبالغ بر پنج میلیارد ریال به کارفرما اثبات نماید در غیر اینصورت پاکت های شرکت کنندگان  باز نخواهد شد.
    5- متقاضیان می توانند از روز دوشنبه مورخ 93.4.9 جهت دریافت اسناد مناقصه در وقت اداری به دفتر شرکت تعاونی مراجعه نمایند.
    6- پیشنهادات باید تا ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 93.4.16 طبق نمونه دریافتی از تعاونی در سه پاکت جداگانه (الف ، ب ، ج) لاک و مهر شده در قبال اخذ رسید به دفتر تعاونی تحویل نمایند.
    پاکت الف: محتوی فیش مربوطه به سپرده نقدی یاضمانت نامه بانکی واریز از سوی پیمانکار
    پاکت ب: محتوی نقشه نمونه کاری ، مشخصات کار، مدارک آگهی (که باید به امضا و مهر شرکت کننده برسد) مدارک و مشخصات کامل پیشنهاددهنده شامل رتبه مرتبط با روزنامه رسمی و اساسنامه شرکت و کپی شناسنامه و کارت ملی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل می با شد و رسید بانکی پنج میلیارد ریالی در خصوص استطاعت مالی
    پاکت ج : محتوی پیشنهاد پیمانکار داوطلب انجام کار که باید طبق نمونه دریافتی از تعاونی با عدد و حروف خوانا نوشته شده و به امضا و مهر پیمانکار رسیده باشد (بعلاوه) ارائه آنالیز قیمت پیشنهادی به صورت ریز قیمت و میزان مصالح قابل استفاده ، هزینه اجرا ، سود پیمانکار و دیگر موارد مورد لزوم ، لازم به ذکر است متقاضیانی که فاقد آنالیز قیمت پیشنهادی باشند از مناقصه حذف می شود.
    7- پیشنهادات رسیده در ساعت 15 روز سه شنبه 93.4.17 در کمیسیون عالی معاملات شرکت تعاونی باز و قرائت خواهد شد و کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات دارای اختیار کامل است و به پیشنهاد مبهم ، مخدوش و مشروط و فاقد سپرده و مدارک موردنیاز و یا آنهایی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    2- سپرده برنده اول: دوم و سوم تا انعقاد قرارداد یا برنده اول مسترد نخواهد شد و چنانچه برنده اول از تاریخ ابلاغ حداکثر به مدت یک هفته از امضاء قرارداد خودداری نماید سپرده او به نفع شرکت تعاونی ضبط خواهد شد و در صورت ابلاغ تعاونی چنانچه برندگان دوم و سوم نیز حاضر به بستن قرارداد نشوند سپرده آنها نیز به سود شرکت تعاونی ضبط می گردد.
    کلیه کسورات قانونی از قبیل بیمه ، مالیات و غیره از صورت وضعیت بر عهده پیمانکار است.
    شرکت تعاونی مهر شماره 3 قزوین
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: قزوین، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۰۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data