تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مزایده عمومی

  • آگهی گزار سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی
    کد پارس نماد: 35764
    استان: خراسان رضوی تاریخ درج آگهی: 1390/06/05
    تاریخ شروع: 1390/06/05 مهلت اسناد: 1390/06/25
    شماره آگهی: - منبع: خراسان 5/6
    عنوان آگهی: آگهی مزایده عمومی
    شرح آگهی:
    مزایده عمومی معادن و محدوده های متروکه و اکتشافی سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی
    این سازمان در نظر دارد تعداد 5 فقره محدوده متروکه ، 6 معدن و 280 فقره از محدوده های درخواست صدور پروانه اکتشاف و محدوده های پروانه اکتشاف ابطال شده مشمول ماده 15 آیین نامه اجرایی قانون معادن را به متقاضیان دارای صلاحیت فنی و مالی از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار نماید. متقاضیان می توانند جهت آگاهی از لیست و مشخصات محدوده ها شرایط مزایده و فرم های مربوطه از روز چهارشنبه تاریخ 9/6/90 به سایت این سازمان KHINDMINE.IR  یا KHIND.MIM.GOV.IR مراجعه و یا دریافت CD مربوطه از نظام مهندسی معدن خراسان رضوی واقع در جنب این سازمان اقدام و براساس شرایط اعلام شده پس از بررسی موضوع مزایده پیشنهادات خود را به انضمام مدارک مورد نیاز حداکثر تا ساعت12 روز دوشنبه 4/7/90 در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه این سازمان واقع در مشهد ـ بلوار خیام ـ جنب بانک ملی و مسکن تسلیم و رسید دریافت نمایند. پاکت نهایی باید شامل پاکت الف محتوی ضمانت بانکی یا چک بانکی در وجه این سازمان بابت سپرده شرکت در مزایده و پاکت ب محتوی مدارک صلاحیت فنی و مالی و سایر مدارک مندرج در شرایط مزایده و پاکت ج محتوی فرم پیشنهادی قیمت مزایده می باشد.
    پیشنهادهای رسیده در روز سه شنبه مورخ 5/7/90 در کمیسیون مزایده واقع در محل سازمان بازگشایی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت به درخواست های فاقد امضا ناقص ناخوانا مخدوش، مشروط، و بدون چک بانکی، یا درخواست هایی که بعد از مهلت مقرر ارائه گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد. جهت محدوده های اکتشافی و متروکه صدور پروانه اکتشاف منوط به اخذ موافقت از ارگان های مربوطه خواهد بود و هزینه عملیات اکتشاف مربوط به پروانه های اکتشاف ابطال شده براساس نظر کارشناس رسمی دادگستری به عهده برنده مزایده خواهد بود.
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان رضوی، مشهد ـ بلوار خیام ـ جنب بانک ملی و مسکن
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۰/۰۶/۰۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data