تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه راهبری کلیه بخش های واحد های عملیاتی در تمامی شرایط ، نگهداری تجهیزات و دستگاه های موجود

  • آگهی گزار شرکت پالایش نفت تهران (سهامی عام)
    کد پارس نماد: 4454549
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1401/02/07
    تاریخ شروع: 1401/02/07 مهلت اسناد: 1401/02/27
    شماره آگهی: - منبع: سایت 1401.02.07
    عنوان آگهی: مناقصه راهبری کلیه بخش های واحد های عملیاتی در تمامی شرایط ، نگهداری تجهیزات و دستگاه های موجود
    شرح آگهی: شرح مختصر کار: راهبری کلیه بخش های واحد های عملیاتی در تمامی شرایط ، نگهداری تجهیزات و دستگاه های موجود به روش فنی ، شناسایی مواد مصرفی و به کار گیری بهینه  
    مدت قرارداد: 12 ماه
    تضمین شرکت در مناقصه : ضمانتنامه بانکی به مبلغ 3.656.000.000ریال
    محل اجرای کار: شرکت پالایش نفت تهران (سهامی عام)
    مدارک:
    کاربرگ های اطلاعاتی ( فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران )، اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات، نمونه قراردادهای مرتبط( 5 سال گذشته)، گواهی حسن انجام کار، مستندات توانمندی های مالی سه سال آخرکه ممهور به مهر حسابرسی باشند ( برگه پرداخت قطعی مالیات،اظهارنامه، ترازنامه ، صورت وضعیت سود و زیان)، ابلاغیه های رتبه بندی و گواهی تأیید صلاحیت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، گواهی صلاحیت ایمنی ، لیست پرسنل کلیدی و مدارک تحصیلی در ضمن تمامی این  مدارک می بایست به صورت CD  و یا کاغذی  ارسال گردد
    کلیه پیمانکاران واجد شرایط که در زمینه مذکور تجربه کافی دارند و دارای گواهی های لازم از جمله گواهی صلاحیت ایمنی و گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشند، دعوت می نماید ضمن اعلام آمادگی کتبی جهت شرکت در مناقصه، فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت به آدرس (www.torc.ir) را با دقت تکمیل و به همراه مدارک مربوطه از زمان انتشار آگهی نوبت اول و حداکثر تا هفت روز پس از نشر آگهی نوبت دوم به نشانی تهران، ابتدای جاده قدیم قم، نرسیده به باقرشهر، شرکت پالایش نفت تهران (سهامی عام)، ساختمان شهید بهشتی، اتاق 211- امور حقوقی و پیمانها تحویل نمایند.
    دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE متناسب با موضوع پیمان الزامی است در این خصوص پیمانکاران می بایست نسبت به تکمیل و تحویل پرسشنامه سطح یک ارزیابی اولیه HSE پیمانکاران مندرج در بخش مناقصات وب سایت این شرکت (www.torc.ir) اقدام نمایند. همچنین لازم است پرسشنامه تکمیل شده مذکور را همراه با مدارک و مستندات HSE مربوطه در یک لوح فشرده و مجزا  از سایر مدارک به این شرکت تحویل نمایند.
    در صورت عدم تکمیل و تحویل فرم ارزیابی کیفی و همچنین پرسشنامه HSE ، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود. بدیهی است این شرکت پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکتهای واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آورد. ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
    پس از ارزیابی کیفی مناقصه گران در تاریخ
    1401.02.28 اسناد مناقصه در محل شرکت (نشانی فوق الذکر) به مناقصه گران واجد شرایط تحویل خواهد شد. زمان عودت و گشایش پاکت های پیشنهاد نرخ تاریخ 1401.03.09 خواهد بود.
    تلفنهای تماس : 51-55901021 داخلی (43040 ) 
     آدرس اینترنتی: www.torc.ir.ir                          
    دورنگار : 55209296  ( داخلی 43009) 

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, تهران
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data