تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه نگهداری فضای سبز پارک جنگلی

  • آگهی گزار شهرداری تاکستان
    کد پارس نماد: 4501864
    استان: قزوین تاریخ درج آگهی: 1401/02/25
    تاریخ شروع: 1401/02/25 مهلت اسناد: 1401/03/08
    شماره آگهی: - منبع: ابتکار 1401.2.25
    عنوان آگهی: مناقصه نگهداری فضای سبز پارک جنگلی
    شرح آگهی:

    آگهی مناقصه عمومی یک نوبت؟
    شهرداری تاکستان در نظر دارد به استناد بند ((۵)) مصوبه شماره ((۶۲)) شورای اسلامی شهر به شماره نامه ۴۰۱/۳۷ مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ اجرای پروژه به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران
     واجد شرایط و صلاحیت واگذار نماید.
     ١- موضوع مناقصه :
     الف: نگهداری فضای سبز پارک جنگلی شهرداری تاکستان با برآورد اولیه بمبلغ کل ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بمدت ۱۲ ماه شمسی
     متقاضیان شرکت در مناقصه دعوت می شود با در نظر داشتن موارد ذیل ، پس از انتشار آگهی در دو نوبت از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۲۴ جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس Www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
     مشخصات و توضیحات: 
    شرکت کنندگان بایستی موارد ذیل را دقیقا رعایت نمایند: 
     1- قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلس، کارمندان دولت و شهرداریها در معاملات دولتی و کشوری مصوب سال ۱۳۳۷ را رعایت نمایند. 
    ۲- قبل از ارایه پیشنهاد جهت اطلاع و آگاهی از کمیت و کیفیت کار به محل واحد عمرانی شهرداری واقع در شهرداری تاکستان مراجعه و در صورت واجد صلاحیت بودن و تمایل به شرکت در مناقصه اسناد مربوطه و نمونه قرارداد را از امور مالی دریافت دارند. (جزئیات و سایر اطلاعات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج است) 
    ٣- مدت توزیع اسناد مناقصات تاروزماقبل مهلت تحویل پیشنهادات می باشد که متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه مورد نظر و نمونه قرارداد و فرم پیشنهاد قیمت و پاکات به امور مالی شهرداری (مسئول امور قراردادها) مراجعه نمایند. 
    ۴- شرکت کنندگان مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به عنوان سپرده بصورت نقدی به شماره حساب سپرده ۱۲۲۸۴۸۶ ۱۰۰۸۰ شهرداری تاکستان نزد بانک شهر واریز یاضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری تهیه و مدارک را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.
     ۵- پیشنهادها باید حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۳.۰۸ نمونه در سه پاکت جداگانه (الف ، ب ، ج) لاک و مهر شده به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند.
     پاکت الف: محتوی ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان اعلامی و یا رسید مبلغ واریزی 
    پاکت ب: محتوی اسناد مناقصه ممهور و با امضاء شرکت کننده رزومه و سوابق کار و نمونه قراردادهای آن، اساسنامه شرکت همراه با آگهی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات، فهرست ماشین آلات و فتوکپی اسناد مالکیت آنها (سند ماشین می بایست به نام شرکت یا به نام اعضاء هیئت مدیره با مدیر عامل باشد و یا دارای اجاره نامه رسمی باشد)، کادر فنی و پرسنل سازمانی شرکت همراه با اعلام مدرک تحصیلی و سوابق کاری و تایید صلاحیت از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و آدرس و تلفن شرکت و گواهی ایمنی و بهداشت محیط کار HSE 
    پاکت ج: محتوی پیشنهاد قیمت پیمانکار که بایستی از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون ابهام بوده و طبق نمونه فرم دریافتی از سازمان با عدد و حروف خوانا نوشته شده و به امضاء و مهر تعهد آور شرکت رسیده باشد. قیمت پیشنهادی پیمانکار میبایست بصورت کامل آنالیز قیمت شده وضمیمه فرم های پیشنهاد قیمت در پاکت قرار گیرد. 
    ۶- پیشنهادات رسیده راس ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۳.۰۹ در جلسه کمیسیون معاملات مالی شهرداری تاکستان باز و قرائت خواهد شد و کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات دارای اختیار کامل است و به پیشنهادات مبهم، مخدوش، مشروط وفاقدسپرده و مدارک موردنیاز ویا آنهایی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد. شرکت کننده بایستی کلیه کسورات قانونی (بیمه و مالیات و ...) را در پیشنهادات خود لحاظ نماید و شهرداری هرگونه وجوهی را که قانون بابت معامله به طرف قرارداد تعلق می گیرد را از بهای کارکرد در موقع پرداخت مطالبات او کسر می کند.
     ۷- هنگام عقد قرارداد معادل ۱۰٪ کل مبلغ پیمان به منظور تضمین حسن انجام تعهدات از پیمانکار طی ضمانتنامه بانکی پاسپرده نقدی اخذ می گردد و شهرداری نسبت به افزایش یا کاهش مورد معامله در مدت قرارداد تا ۲۵٪ مقدار مندرج در قرارداد اختیار دارد. 
    ۸- برندگان اول و دوم مناقصه به ترتیب هر گاه طی ۷ روز کاری از تاریخ اعلام برندگی ضمانت حسن انجام معامله را ارائه ندهند و حاضر به انعقاد قراردادنشوندواز انجام آن امتناع نمایند، سپرده شرکت در مناقصه آنان به نفع شهرداری ضبط خواهدشد.
     ۹- هزينه نشر آگهی ها در دو مرحله اول و دوم بر عهده برنده مناقصه می باشد.
     ۱۰- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری نبوده و آیین نامه مالی شهرداریها و شرایط و ضوابط ذکر شده و قراردادی که بین طرفین منعقد خواهد شد، ملاک عمل طرفین خواهد بود.
     ۱۱- سایر اطلاعات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
     شناسه آگهی : ۱۳۱۶۴۹۱

     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: قزوین,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data