تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش املاک مازاد- نوبت دوم

  • آگهی گزار اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان
    کد پارس نماد: 4858027
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1401/06/02
    تاریخ شروع: 1401/06/02 مهلت اسناد: 1401/06/08
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: جمهوری 1401.6.2
    عنوان آگهی: مزایده فروش املاک مازاد- نوبت دوم
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده املاک مازاد اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان ؟
    نوبت دوم
    اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان در نظر دارد ، قسمتی از املاک مازاد خود را از طریق مزایده کتبی بر مبنای قیمت پایه مزایده ،در وضعیت موجود و به صورت نقدی ،نقد و اقساط،بدون متصرف و متصرف دار به فروش برساند.
    متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید از املاک و دریافت اسناد مزایده از تاریخ 22 مرداد ماه 1401 به اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان دایره ساختمان و املاک مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 08733291145 تماس حاصل فرمایند. زمان اتمام مهلت وصول پاکات مزایده (برگه های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات حداکثر تا ساعت 14 روز سه شنبه 8 شهریور ماه 1401 می باشد 
    در ضمن متقاضیان میتوانند از تاریخ 1401.5.22 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مزایده و شرکت در مزایده اقدام نمایند 
    توضیحات ؛
    1-  بانک ملی ایران در قبول یا رد کلیه پیشنهادات مختار است.
    2- پیشنهادات فاقد سپرده کمتر از میزان مقرر،مخدوش،مبهم و مشروط مردود است.
    3- رعایت کلیه موارد مندرج در برگ های مزایده الزامی است.
    4- متقاضیان جهت شرکت در مزایده می بایست پس از مراجعه به آدرس الکترونیکی فوق الذکر و انتخاب اموال مورد نظر؛ جهت شرکت در مزایده نسبت به تهیه توکن از دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت اقدام و پس از ثبت نام در سامانه جهت امضای الکترونیکی، نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام نمایند. متقاضیان می  توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 41934-021تماس حاصل نمایند.
    5-  سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 % قیمت پایه مزایده است که متقاضیان می ¬بایست  به یکی از دو روش  پرداختی تصریح شده در سامانه ستاد، از طریق درگاه سامانه و یا وجه مورد نظر را به حساب شماره 0110372715008 به نام  اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان"  واریز و تصویر رسید پرداخت شده را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.
    6-  کلیه پاکات حاوی پیشنهادات متقاضیان خرید املاک در ساعت 10صبح روز چهارشنبه 9 شهریور 1401 در ساختمان اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان واقع در میدان آزادی طبقه دوم بازگشایی خواهد شد،لذا متقاضیان می توانند در موعد یاد شده با ارائه کارت شناسایی در جلسه مذکور شرکت نمایند.
    7- املاک دارای متصرف به صورت وکالت بلاعزل و تقبل کلیه هزینه های مربوطه به اخذ استعلامات مآخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد بر عهده خریدار واگذار می گردد.(هزینه تنظیم وکالتنامه برعهده خریدار خواهد بود)
    8-برای کلیه املاک ، بازدید الزامی بوده و در وضعیت موجود واگذار می گردد تحقیق در خصوص انشعابات و اطمینان از برقرای آنها قبل از پیشنهاد قیمت برعهده خریدار بوده و بانک ملی ایران هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد. برای املاک متصرف دار تخلیه ملک بر عهده خریدار است.
    9- با توجه به اعلان قبلی بانک مبنی بر متصرفدار بودن یا تخلیه املاک ، بانک از پذیرفتن هر گونه اعتراض از متقاضیان ، معذور می¬باشد.
    10- پرداخت بدهی های مربوط به آب ،برق،گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و نیز بدهی مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه قطعی شده باشد یا نشده باشد و همچنین کلیه هزینه¬های مربوط به انتقال سند برعهده برنده مزایده است .
    11- در  خصوص املاکی که به صورت نقد و اقساط به فروش میرسد ، قرارداد اجاره به شرط تملیک منعقدو در املاک سرقفلی یا حق کسب و پیشه ، قرارداد به صورت صلح حقوق اقساطی خواهد بود که به دو  روش ذیل صور ت میپذیرد :  الف -انعقاد قرارداد عادی صلح حقوق اقساطی (بدون نیاز به ارائه وثیقه)   ب - عقد صلح اقساط به صورت رسمی با اخذ وثیقه مورد پذیرش بانک به میزان مانده بخش اقساطی  ثمن معامله و سود متعلقه آن ..
    12- هزینه آگهی و کارشناسی بر عهده خریدار است و مشارالیه می بایست این هزینه را بر اساس اعلام نظر بانک قبل از انعقاد قرار داد نقدا در وجه بانک واریز نماید.
    13- متقاضیان خرید می بایست مبلغ 1.000.000 ریال به حساب 0110372715008 نزد شعبه میدان آزادی سنندج واریز و اصل رسید را به همراه برگه های تکمیل شده در سامانه ستاد ایران بارگذاری شود.
    14- در صورتی که مبالغ پیشنهادی خریداران به یک میزان باشد اولویت فروش با شرایط نقدی است.
    15- متقاضیان خرید املاک با شرایط اجاره به شرط تملیک ، میبایست در برگه های شرایط شرکت در مزایده (که ازطریق سامانه ستاد خریداری میگردد) صراحتاً اشاره به مدت و سود نرخ مورد نظر براساس جدول ذیل نمایند.
    16- در صورتیکه املاک دارای اموال منقول باشند فروش اموال منقول فقط بصورت نقدی و نقد و اقساط میباشد.
    17 نحوه فروش املاک بانک به شرح ذیل اعلام می گردد:
     جهت رويت اطلاعات بيشتر اصل آگهی به قسمت تصوير آگهی در سايت مناقصات پارس نماد داده ها مراجعه فرماييد. 


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data