تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اطلاع رسانی عمومی برگزاری مزایده الکترونیک فعال سازی کوتاه مدت (موقت) اماکن خالی و غیر فعال

  • آگهی گزار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    کد پارس نماد: 4981125
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1401/07/09
    تاریخ شروع: 1401/07/09 مهلت اسناد: 1401/07/29
    شماره آگهی: - منبع: همشهری 1401.7.9
    عنوان آگهی: مزایده اطلاع رسانی عمومی برگزاری مزایده الکترونیک فعال سازی کوتاه مدت (موقت) اماکن خالی و غیر فعال
    شرح آگهی:

    آگهی اطلاع رسانی عمومی برگزاری مزایده الکترونیک فعال سازی کوتاه مدت (موقت) اماکن خالی و غیر فعال موجود در میادین، بازارها و میدان مرکزی
    سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به صورت هفتگی و یا هر دو هفته یک بار نسبت به اختصاص و فعال سازی اماکن خالی و غیر فعال موجود در میادین، بازارها و میدان مرکزی به صورت کوتاه مدت (موقت) به متقاضیان واجد شرایط اقدام می نماید، لذا متقاضیان محترم می توانند با ورود به سامانه مزایده الکترونیک سازمان به نشانی mayadinonlinet.tehran.ir و با رعایت شرایط ذیل در مزایده شرکت نمایند.
    الف-  مدت زمان بهره برداری حداقل یک ماه و حداکثر تا سه ماه می باشد.
    ب- زمان برگزاریمزایده (در صورت وجود اماکن قابل تخصیص) هر هفته یا دو هفته یک بار و غالبا در روز سه شنبه می باشد، لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مزایده الکترونیک سازمان از وضعیت برگزاری مزایده مطلع گردند.
    ج- سپرده شرکت در مزایده به صورت پلکانی و براساس حق بهره برداری پایه ماهیانه کارشناسی می باشد که متقاضیان می بایست با رعایت موارد مندرج در ماده 2 و 3 اسناد و به روش توضیح داده شده در سامانه مزایده الکترونیک پرداخت نمایند.
    د- هزینه بررسی اسناد به میزان 400.000 ریال می باشد که متقاضیان می بایست به روش توضیح داده شده در سامانه مزایده الکترونیک پرداخت نمایند.
    ه- متقاضیان محترم ضمن ورود به سامانه مزایده الکترونیک سازمان به نشانی mayadinonlinet.tehran.ir و مطالعه اسناد آگاهی از شرایط مزایده و تکمیل فرایند شرکت در مزایده فرم پیشنهاد قیمت را که از سامانه چاپ و تکمیل نموده اند در پاکت در بسته قرار داده و ر مهلت مقرر به حراست سازمان به نشانی تهران ، انتهای خانی آباد نو، میدان مرکزی میوه و تره بار، جنب درب ورودی شماره 3، ساختمان مرکزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تحویل نمایند. 
    و- متقاضیان می بایست ضمن چاپ و الصاق (برچسب شرکت در مزایده ) که از سامانه مزایده الکترونیک دریافت نموده اند حتما موضوع مزایده و کاربری مورد تقاضا و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و تاریخ تولید برای اشخاص حقیقی، نام (شرکت/موسسه/....) و شناسنامه ملی برای اشخاص حقوقی و  شماره تماس ثابت و همراه خود را بر روی پاکت تحویلی درج نمایند.
    ز- متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت واگذاری با شماره 96018384 (مدیریت واگذاری) و تلفن 96018134 (مدیریت حقوقی) و در خصوص اماکن میدان مرکزی با شماره 96018328 تماس حاصل نمایند. 
    ح- سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data