تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده یک قطعه زمین

  • آگهی گزار شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه
    کد پارس نماد: 5045448
    استان: مرکزی تاریخ درج آگهی: 1401/07/27
    تاریخ شروع: 1401/07/18 مهلت اسناد: 1401/08/15
    شماره آگهی: 140126460000076029 منبع: سایت1401.7.27
    عنوان آگهی: مزایده یک قطعه زمین
    شرح آگهی:

    شماره آگهی: 140126460000076029
    شماره پرونده:9909988937200021

    تاریخ صدور:1401/07/18

    شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    بسمه تعالی

    آگهی مزایده نوبت اول

    اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه در نظر دارد در خصوص پرونده کلاسه 0000031 محکوم له آقای سیدفرج اله کشفی و محکوم علیه آقای علیرضا سرور نسبت به فروش ومزایده ملک متعلق به محکوم علیه بشرح ذیل طبق نظر کارشناس اقدام نماید:

    1- ملک مورد نظر یک قطعه زمین واقع در شهرستان زرندیه ، مامونیه ، بلوار تازه تاسیس جنوبی شهر (امیرکبیر) ، ضلع جنوبی بلوار ، بعد از چهارراه مطهری به سمت شرق که در نقشه ابرازی از سوی محکوم علیه به عنوان قطعه شماره 35 و  قواره چهارم از بر خیابان شهید مطهری مشخص شده است ، زمین نیمه محصور می باشد.

    2- طبق مبایعه نامه (سند عادی) ابرازی از سوی محکوم علیه پرونده (فارغ از صحت و سقم آن) ، ملک مورد ارزیابی تمامی یک قطعه زمین طبق نقشه منضم مبایعه نامه (فارغ از صحت و سقم آن) و به شماره قطعه 35 بوده که این زمین بر اساس قولنامه مذکور ، قسمتی از پلاک 193 فرعی از 37 اصلی علی آباد زرندیه می باشد . همچنین خریدار مورد معامه در مبایعه نامه صدر الذکر آقای علیرضا سرور (محکوم علیه) درج گردیده که ایشان قطعه زمین را از شخصی به نام آقای علیرضا شاکر خریداری نموده است. طبق اظهارات محکوم علیه ، این قطعه جزو ماترک مرحوم شاکر بوده که در نهایت به آقای علیرضا شاکر تعلق گرفته است. البته در خصوص ایادی قبل و یا تقسیم نامه و تقسیم ترکه زمین مورد ارزیابی ، مدرکی به کارشناس ارائه نشده است. همچنین بر اساس اظهارات ، تا کنون برای این ملک سند رسمی تفکیکی شش دانگ صادر نشده است.

    3- طبق مبایعه نامه فوق الذکر ، مساحت عرصه ملک برابر 328 مترمربع بوده که از سمت شمال به بلوار امیرکبیر و از سمت سایر وجوه به همسایگان منتهی است. طبق نقشه ارائه شده ، بر ملک به بلوار مذکور برابر 10 متر می باشد.

    4- در حال حاضر ، ملک مورد ارزیابی فاقد هر گونه اعیانی بوده و فقط به صورت موقت یک دیوار از بلوک سیمانی و قسمتی از آجر گری به ارتفاع حدود یک متر در پیرامون زمین اجرا شده است. ملک فاقد هر گونه انشعابات آب و برق و گاز می باشد.

    5- بر اساس پیگیری به عمل آمده ، ملک خارج از محدود خدماتی شهری بوده و فاقد هر گونه کاربری مصوب در طرح تفصیلی فعلی شهرداری مامونیه می باشد.

    نظریه کارشناسی : با عنایت به توضیحات فوق و بررسیهای صورت گرفته و با توجه به محل وقوع ملک و منطقه آن و کاربری ملک و خارج از محدوده خدماتی بودن و نوع استفاده از آن و با توجه به مساحت عرصه ملک و فاقد اعیان بودن آن و با لحاظ کردن جمیع موارد موثر در ارزیابی ، بدون درنظر گرفتن هر گونه منع قانونی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شهرداری و دارایی و بانکها و سایر ارگانها و با فرض نداشتن هیچگونه معارضی و عدم امکان انتساب مالکیت آن به هر شخصیت حقیقی و حقوقی و به شرط صحت تصاویر مدارک ابرازی و با فرض داشتن کلیه مفاصا حسابهای معتبر و به روز ازمراجع مختلف فوق الذکر ، ارزش تمامی ملک مورد نظر را جهت انجام تشریفات مزایده برابر 9/000/000/000 ریال ( نه میلیارد ریال)  اعلام می دارد.

    لازم به ذکر است که در صورت ارائه هرگونه مدرک جدیدی از طرف هر شخصیت و مقامی که در نتیجه گیری گزارش تاثیر داشته باشد ، مسئولیتی متوجه کارشناس نبوده و عنداللزوم در خصوص آن پس از جری تشریفات لازم اظهار نظر مجدد خواهد شد.

    مزایده از ساعت 10 صبح مورخه 1401/08/15 در محل اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه از قیمت پایه شروع و به هرکس که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید واگذار می گردد. ضمناً افرادی که تمایل شرکت در مزایده و خرید ملک را دارند می توانند جهت بازدید از ملک 5 روز قبل از برگزاری مزایده به محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه مراجعه نمایند.

    مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه- غریب


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن:
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data