تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه خرید گاتر گالوانیزه مخصوص توت فرنگی کارخانه

  • آگهی گزار شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء (سهامی خاص)
    کد پارس نماد: 5052720
    استان: قزوین تاریخ درج آگهی: 1401/07/30
    تاریخ شروع: 1401/07/30 مهلت اسناد: 1401/08/10
    شماره آگهی: - منبع: اطلاعات 1401.7.30
    عنوان آگهی: مناقصه خرید گاتر گالوانیزه مخصوص توت فرنگی کارخانه
    شرح آگهی:

    مناقصه خرید گاتر گالوانیزه مخصوص توت فرنگی کارخانه واحد آبیک متعلق به شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیا (سهامی خاص)
    شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء (سهامی خاص) در نظر دارد عملیات خرید و تأمین حدود ۱۵هزار متر طول گاتر گالوانیزه مخصوص کشت محصول توت فرنگی گلخانه واحد آبیک خود واقع در استان قزوین، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم آبیک به قزوین، جاده زرگر، مجتمع کشاورزی کوثر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به افراد واجد شرایط واگذار نماید.
    موضوع مناقصه: خرید ۳۸۴ عدد گاتر گالوانیزه مخصوص توت فرنگی با ورق ۰/۸ میلی متر به طول ۳۹ متر(دهنه ۱۳ سانتی متر و آبراهه ۴ سانتی متر) به متراژ تقریبی ۱۵۰۰۰ متر
    تبصره ـ مبنای محاسبه طول واقعی در محل گلخانه شرکت محیا می باشد. مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات در هر یک از مراحل مختار است.
    آدرس محل برگزاری کمیسیون مناقصه: استان قزوین، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم آبیک به قزوین، جاده روستای زرگر، مجتمع کشاورزی کوثر شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء.
    زمان فروش اسناد: از تاریخ چاپ آگهی تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۱۰
    مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری ۱۴۰۱.۰۸.۱۰ ساعت ۱۶
    تاریخ بازگشایی پاکت پیشنهادات: ۱۴۰۱.۰۸.۱۱ روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح
    آدرس محل فروش اسناد، تسلیم پیشنهادات، برگزاری مناقصه و اجرای پروژه: فروش اسناد به صورت حضوری و اینترنتی در واحد اداری به آدرس: استان قزوین، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم آبیک به قزوین، جاده روستای زرگر، مجتمع کشاورزی کوثر، شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء (ســــــــهامی خاص) خواهد بود که متقاضیان محترم می توانند با تماس باشــــــــماره ذیل اطلاعات لازم در خصوص نحوه دریافت اسناد مناقصه را کسب نمایند. مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا تمامی پیشــــــنهادات در هر یک از مراحل مختار است. قیمت اسناد مناقصه ۵۰۰.۰۰۰ ریال است که باید به صورت وجه نقد پرداخت شود و یا به حســـــاب شماره ۸۵۰۴۳۲۸۸۴ یا شماره شبا ۱۶۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۵۰۴۳۲۸۸۴ IR بانک کشاورزی شعبه آبیک واریز شده و فیش بانکی آن به فروشنده اسناد به صورت حضوری یا اینترنتی تحویل شود. مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات در هر یک از مراحل مختار است.
    مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه معادل ۵درصد قیمت پیشنهادی که باید به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود. تلفن تماس جهت اخذ اسناد: ۰۹۳۳۹۴۳۴۲۲۵ و ۶۱ - ۶۶۲۸۲۰۶۰-۰۲۱ تلفن تماس: جهت سوالات فنی: ۰۹۱۷۱۵۳۶۰۶۶
    شرکت کشت و صنعت و شیر و گوشت محیاء(سهامی خاص)


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: قزوین,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data