تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش ملک یک باب کارخانه غیر فعال و زمین متصل به آن به مساحت عرصه ملک برابر 16700.77 مترمربع

  • آگهی گزار شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه
    کد پارس نماد: 5097225
    استان: مرکزی تاریخ درج آگهی: 1401/08/11
    تاریخ شروع: 1401/08/10 مهلت اسناد: 1401/09/07
    شماره آگهی: 140126460000085221 منبع: سایت 1401.8.11
    عنوان آگهی: مزایده فروش ملک یک باب کارخانه غیر فعال و زمین متصل به آن به مساحت عرصه ملک برابر 16700.77 مترمربع
    شرح آگهی:

    شماره آگهی: 140126460000085221
    شماره پرونده:140068920003702226

    تاریخ صدور:1401/08/10

    شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    بسمه تعالی

    آگهی مزایده نوبت اول 

    اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه در نظر دارد در خصوص پرونده کلاسه 0100156  محکوم له  آقای غلامعلی کیانی و محکوم علیه کشت و فرآوری مهرسا داروی یاسین نسبت به فروش ومزایده ملک  متعلق به  محکوم علیه بشرح ذیل طبق نظر کارشناس  اقدام نماید:

    موقعیت ملک واقع در شهرستان زرندیه، بعد از روستای حکیم آباد، نرسیده به روستای قاسم آباد، شمال جاده، شرکت سابق پویا پرند می باشد.

    الف: مشخصات ثبتی و مالکیتی ملک

    مستند به مفاد اسناد و مدارک ارائه شده ملک مورد نظر یک باب کارخانه غیر فعال و زمین متصل به آن به مساحت عرصه ملک برابر 16700.77 مترمربع می باشد. همچنین طبق تصویر سند ارائه شده، ملک مورد ارزیابی ششدانگ عرصه و اعیان زمین با بنای احداثی به شماره پلاک ثبتی 18 فرعی از 60 اصلی بخش 4 حوزه ثبت ملک زرندیه استان مرکزی می باشد. تمامی این ملک در تاریخ 13.99.12.28 به شماره 94446 در دفترخانه 238 تهران به نام کشت و فرآوری مهرسا داروی یاسین انتقال قطعی یافته و برای آن سند تک برگ به شماره 560778  سری ج سال 99 صادر شده است. مطابق مفاد سند مالکیت حدود اربعه به شرح ذیل است :

    شمالاً: در دو قسمت، اول درب و دیواری است به طول 29.50 متر به شارع و دوم درب و دیواری است به طول 86.71 متر به شارع.

    شرقاً: در دو قسمت، اول دیواری است به طول 39.50 متر به اراضی مشاعی و دوم دیواری است به طول 127.40 متر به شماره 15 فرعی از 60 اصلی.

    جنوباً: در دو قسمت، اول دیواری است به طول 79.40 متر به شماره 16 فرعی از 60  اصلی و دوم دیواری است به طول 29.50 متر به شماره 16 فرعی از 60 اصلی.

        غرباً: دیواری است به طول 147.50 متر به شماره 17 فرعی از 60  اصلی.

    ب: مشخصات اعیانی و مستحدثات

    در زمان بازدید ملاحظه گردید عرصه ملک به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت جنوبی زمینی است محصور که در آن ساختمانها و اعیانی شرکت احداث شده است. قسمت شمالی به صورت محصور(با دیوار آجرگری فاقد نما که بخشهایی از آن فرو ریخته است) که در آن تعدادی درخت پسته کاشته شده است. قسمت غربی نیز به صورت محصور با دیوار آجرگری بدون نما بوده که قسمتهایی از این دیوار نیز فرو ریخته است. دو قسمت شمالی و غربی فاقد اعیانی و کفسازی می باشد. 

    طبق تصویر نامه ارائه شده توسط محکوم علیه، برای این ملک در مورخه 1381.12.18 و به شماره 13.4531 از سوی بخشداری زرند گواهی پایانکار صادر شده است. در این گواهی که به نام مالک قبلی(شرکت پویا پرند زرند) صادر شده، مساحت قسمتهای اداری و سرویسهای بهداشتی برابر 780 مترمربع و مساحت قسمت تولید و انبار برابر 1520 مترمربع عنوان شده است. در این نامه به پروانه ساخت شماره 13.897 مورخه 1380.03.07 برای این ملک اشاره شده است.

    همچنین اعیانی احداثی در قسمت جنوبی با قدمت تقریبی بیست سال از سمت جنوب و از جاده روستای قاسم آباد به وسیله دو درب ماشین رو دسترسی دارد. دیوار جنوبی به سمت جاده از دیوار با نمای سیمانی دو طرفه و نرده فلزی می باشد. نمای دیوار شرقی به داخل ملک نیز از سیمان سفید است. کف محوطه قسمت جنوبی عمدتاً شن ریزی شده و فاقد کفسازی می باشد. نمای دیوارهای ساختمانها به سمت داخل قسمت جنوبی

    از سنگ سفید، قسمتهایی از دیوارهای شیشه ای و قسمتی از ورق طرح آردواز شیبدار می باشد. این بناها به سمت بیرون قسمت جنوبی (نماهای جانبی به سمت دو قسمت شمالی و غربی) فاقد نما می باشد. پنجره ها عمدتاً دارای قاب فلزی با شیشه تک جداره هستند. در سالن شمالی، محل برخی از پنجره ها با آجر سفالی پوشانده شده است.

    یک کانکس نگهبانی در کنار درب ورودی و یک اتاق نگهبانی با نمای سنگ به صورت یک طبقه و سایه بان پیرامون آن و حیاط جانبی آن در کنار ورودی جنوبی واقع شده است.

    قسمت جنوب غربی سالنها به صورت دو طبقه شامل طبقه همکف و طبقه اول می باشد. سقف همکف از طاق ضربی و سقف طبقه اول از خرپای فلزی با پوشش سبک است. طبقه همکف به عنوان سالن غذا خوری و آشپزخانه، سرویسهای بهداشتی و اتاق برق و طبقه روی آن به عنوان اداری استفاده می شده است. کف همکف از سنگ و دیوارها از کاشی و سقف از سفیدکاری نقاشی شده است.

    سالنهای تولید و انبار در شمال سالن غذا خوری و شمال قسمت جنوبی ملک واقع شده که دارای اسکلت فلزی و ارتفاع متغیر تا حدود 5 متر و سقف آنها از خرپای فلزی با پوشش سبک ساخته شده است. کف برخی از این سالنها موزاییک و دیوار آنها تا حدود یک متر از کاشی و مابقی از نمای سیمانی می باشد. کف برخی از سالنها از سیمان است. در برخی از سالنها پارتیشنهایی از آجر سفالی با نمای سیمان سیاه اجرا شده است.

    قسمتی از ساختمان در روبروی ورودی ملک به صورت سایه بان چسبیده به سالنهای تولید بوده که در ضلع جنوبی فاقد دیوار بوده و به محوطه میانی راه دارد. در حد شرقی زمین، ساختمان مدیریت در یک طبقه با سقف طاق ضربی قرار گرفته است. این قسمت شامل تعدادی اتاق، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و آبدارخانه بوده و پوشش کف اتاقها سرامیک و دیوار تا حدود یک متر سرامیک و مابقی سفیدکاری می باشد.

    بنا به اظهارات نگهبان شرکت، در قسمت شرقی ملک یک حلقه چاه آب قرار دارد که دارای مجوز است. البته در حال حاضر درب چاه بسته بوده و از آن استفاده نمی شود. همچنین مجوز بهره برداری از چاه ارائه نشد.

    بر اساس اظهارات، ملک دارای یک انشعاب آب شرب، یک انشعاب برق 3 فاز و دو انشعاب گاز می باشد.

    خاطرنشان می گردد بر اساس تصاویر مجوزات ارائه شده توسط محکوم علیه پرونده، پیشتر از این ملک برای تولید مواد خوراکی استفاده می شده است. لیکن در حال حاضر شرکت به صورت غیرفعال بوده و تنها سرایدار و نگهبان در آن مستقر می باشد.

    نظریه کارشناسی

    با عنایت به توضیحات فوق، بررسیهای صورت گرفته، محل و منطقه وقوع ملک، کاربری ملک و نوع استفاده از آن، مساحت عرصه ملک و لحاظ کردن جمیع موارد موثر در ارزیابی بدون درنظر گرفتن هر گونه منع قانونی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از بخشداری و دهیاری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دارایی، بانکها و سایر ارگانها و با فرض نداشتن هیچگونه معارض و عدم امکان انتساب مالکیت آن به هر شخصیت حقیقی و حقوقی و به شرط صحت تصاویر مدارک و مبایعه نامه ابرازی و با فرض داشتن کلیه مفاصا حسابهای معتبر و به روز ازمراجع مختلف فوق الذکر، ارزش پایه ششدانگ عرصه، اعیان و انشعابات تمامیت ملک مورد برابر 143.000.000.000 ریال معادل چهارده میلیارد و سیصد میلیون تومان  محاسبه و اعلام می گردد.

    مزایده از ساعت 10 صبح مورخه  1401/09/07  در محل اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه از قیمت پایه شروع و به هرکس که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید واگذار می گردد. ضمنا افرادی که تمایل شرکت در مزایده و خرید ملک را دارند می توانند جهت بازدید از  ملک 5 روز قبل از برگزاری مزایده به محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه مراجعه نمایند .

    مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه-  غریب


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن:
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data