تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه تامین امور حفاظت فیزیکی و امور نگهبانی میادین و بازارهای عرضه میوه و تره بار...

  • آگهی گزار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    کد پارس نماد: 5453247
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1401/11/09
    تاریخ شروع: 1401/11/09 مهلت اسناد: 1401/11/16
    شماره آگهی: - منبع: سایت 1401.11.9
    عنوان آگهی: مناقصه تامین امور حفاظت فیزیکی و امور نگهبانی میادین و بازارهای عرضه میوه و تره بار...
    شرح آگهی:

    مناقصه تامین امور حفاظت فیزیی و امور نگهبانی میادین و بازارهای عرضه میوه و تره بار و ساختمان های ستادی، مراکز عرضه بهداشتی دام زنده و سایر اماکن مورد نظر سازمان در سطح شهر تهران ؟
    ماده یک: موضوع مناقصه
    مناقصه تامین امور حفاظت فیزیکی و امور نگهبانی میادین و بازارهای عرضه میوه و تره بار و ساختمان های ستادی، مراکز عرضه بهداشتی دام زنده و سایر اماکن مورد نظر سازمان در سطح شهر تهران به شرح لیست پیوست
    ماده دو: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه
    2-1- سپرده شرکت در مناقصه 20.000.000.000 ریال معادل دو میلیارد تومان می باشد که متقاضیان پس از رویت و مطالعه اسناد مناقصه و بازدید از میادین و بازارها و میدان مرکزی و دیگر محل های موضوع مناقصه، بایستی مبلغ مذکور را به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی به حساب جاری شماره 700801011191 بانک شهر (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک شهر) به نام سازمان میادین میوه و تره بار پرداخت و رسید وجه واریزی مذور با ضمانت نامه بانکی را به همراه سایر مدارک و اسناد تکمیل شده با ارائه پیشنهادات به شرح ذکر شده در اسناد حاضر داخل پاکات مربوطه قرار داده و حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401.11.6 از طریق پست ویژه به مدیریت حراست سازمان یه نشانی:  تهران - بزرگراه شهید تندگویان - انتهای خانی آباد نو - میدان مرکزی میوه و تره بار - جنب درب ورودی شماره 3 - ساختمان مرکزی سازمان مرکزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار - کدپستی 1897734581 ارسال نمایند.
    تبصره: چک های حساب جاری اشخاص (اعم از حقوقی و حقیقی) بابت سپرده از درجه اعتبار ساقط بوده و به پیشنهادهای فاقد سپرده (ضمانت نامه بانکی یا اصل فیش واریزی) که در وجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    2-2- متقاضیان می بایست مبلغ 800.000 ریال (معادل هشتاد هزار تومان) بابت هزینه بررسی اسناد مناقصه (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک شهر) در وجه سازمان مدیریت میادین به شماره حساب 700801011340 پرداخت و رسید وجه واریزی را در پاکت ب (طبق توضیحات مندرج در تذکر ذیل بند 8-2) قرار داده و ارسال نمایند.
    2-3- سازمان ظرف حداکثر 10 روز کاری از تاریخ پایان مهلت ارسال اسناد نسبت به تشکیل کمیسیون و تعیین برنده مناقصه اقدام نموده و متعاقبا ظرف 7 روز کاری از تاریخ تعیین نفرات اول و دوم نسبت به عودت سپرده و سایر شرکت کنندگان به شماره حساب اعلامی از سوی ایشان اقدام می نماید.
    2-4- شرکت کننده در مناقصه موظف است نسبت به ارائه شماره حساب خود در بانک شهر اقدام نموده و به عنوان تایید حساب مزبور نسبت به ارائه پرینت پرداخت وجه به شماره حساب خود (حتی به مبلغ 1000 ریال) اقدام و پرینت مزبور را در پیوست مستندات پاکت الف ارائه نماید. عدم ارائه سند مزبور به عنوان نقص مدارک تلقی و درخواست ایشان مردود اعلام خواهد شد.
     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data