تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده امور طبخ، پخت و پذیرایی مربوط به مراسم اردوگاه دانش آموزی

  • آگهی گزار سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور
    کد پارس نماد: 576956
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1394/08/17
    تاریخ شروع: 1394/08/17 مهلت اسناد: 1394/08/25
    شماره آگهی: - منبع: پیام زمان 94/8/17
    عنوان آگهی: مزایده امور طبخ، پخت و پذیرایی مربوط به مراسم اردوگاه دانش آموزی
    شرح آگهی:
    سازمان آموزش و پرورش استثنایی
    آگهی فراخوان مزایده عمومی یک مرحله ای
    سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نظر دارد امور طبخ، پخت و پذیرایی مربوط به مراسم اردوگاه دانش آموزی خودرا از طریق مزایده عمومی و یک مرحله ای، براساس مفاد قانون برگزاری مناقصه و آیین نامه اجرائی مربوطه به مزایده گر واجد شرایط واگذار نماید. لذا بدینوسیله از کلیه پیمانکاران (اشخاص حقوقی) که دارای گواهی ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ، گواهینامه رتبه بندی و تایید صلاحیت از سوی وزارت کار و امور اجتماعی و نیز سوابق مفید کاری و مرتبط با موضوع مزایده (استاندارد مرتبط) و همچنین امکانات لازم می باشند، دعوت به عمل می آید ضمن واریز مبلغ 300.000 ریال بابت خرید اسناد مزایده- غیرقابل استرداد، به حساب شماره 4001030806370449 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خزانه داری کل با در دست داشتن فیش واریزی و معرفی نامه معتبر در ساعات اداری و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 94.8.25 به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، قبل از چهارراه ولیعصر، خیابان شهید برادران مظفر (صبای شمالی)، پلاک 66 طبقه همکف، اداره امور اداری و پشتیبانی سازمان مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند. ضمنا هنگام عقد قرارداد مربوطه ارائه کد اقتصادی و شناسه ملی از سوی برنده مزایده الزامی است.
    شرح مختصر کار:
    مهلت فروش اسناد مزایده صرفا تا پایان وقت اداری روز دوشنبه موخ 94.8.25 خواهد بود و به هیچوجه مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.
    مهلت قبول پیشنهادات واصله صرفا تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 94.9.7 خواهد بود و به پیشنهاداتی که بعد از این تاریخ واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. قابل ذکر است سازمان در رد یا قبول پینشهادات مختار است
    زمان و محل برگزاری مزایده و گشایش پاکتهای مربوطه : راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 94.9.14 و در محل سالن شورای سازمان واقع در طبقه سوم می باشد.
    مدت پیمان: مدت اجرای پیمان یکسال شمسی از تاریخ ابلاغ شروع به کار توسط کارفرما می باشد.
    کمیسیون مزایده نسبت به گشایش و بازبینی پاکت (الف) پاکت تضمین پاکت (ب) پاکت ارزیابی کیفی مزایده گران و پاکت (ج) پاکت پیشنهادی قیمت و نیز کنترل آنها از نظر تکمیل مدارک و امضای آنها و نیز رد پیشنهادهای غیر قابل قبول اقدام خواهد نمود.
    میزان تضمین شرکت در مزایده: مبلغ 50.000.000 ريال (پنجاه میلیون ریال) می باشد که باید به یکی از روشهای زیر ارائه شود: الف) مبلغ فوق به شماره حساب 4001030806370449 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی به نام سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی واریز و فیش آن تحویل گردد ب) ضمانتنامه بانکی معتبر که تا شش ماه پس از برگزاری مزایده دارای اعتبار باشد ارائه شود
    تضمین انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) به میزان 10 درصد بار مالی یکساله پیمان بر اساس نرخ پیشنهادی
    کلیه مراحل مزایده بر اساس قانون برگزاری مناقصات مصوب 83.11.3 انجام می پذیرد.
    همزمان ارائه اصل گواهی صلاحیت پیمانکاری با توجه به موضوع آگهی مزایده به منظور تطبیق با تصویر آن الزامی و ارائه معرفینامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مزایده و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره امور اداری و پشتیبانی سازمان شماره تلفن 66953305-021 داخلی 1029 تماس حاصل گردد
    سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، قبل از چهارراه ولیعصر، خیابان شهید برادران مظفر (صبای شمالی)، پلاک 66 طبقه همکف، اداره امور اداری و پشتیبانی سازمان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data