تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مناقصه ،مزایده عمومی بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب

  • آگهی گزار شرکت آب و فاضلاب شیراز
    کد پارس نماد: 6024907
    استان: فارس تاریخ درج آگهی: 1402/04/10
    تاریخ شروع: 1402/04/10 مهلت اسناد: 1402/04/14
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: جمهوری 1402.4.10
    عنوان آگهی: تجدید مناقصه ،مزایده عمومی بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب
    شرح آگهی:

    آگهی تجدید مزایده عمومی به شماره 1002001032000001 نوبت اول ؟
    شرکت آب و فاضلاب شیراز در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده عمومی بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر شیراز ( در ازاء بهره برداری از تصفیه خانه و پرداخت قیمت پساب خود را به شرح زیر به خریداران واجد شرایط واگذار نماید کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا تحویل پیشنهاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد به آدرس سایت ستاد ایران) انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضوی قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی جهت شرکت در مزایده محقق سازند
    ۱ - محل بازدید شیراز - تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲
    2- شرح مقادیر کالای مورد فروش واگذاری میزان ۱۷۲۸۰ متر مکعب بر شبانه روز پساب به مدت ۲۵ سال و تملیک منافع ۶۰۰۰ متر مربع زمین در محل تصفیه خانه جهت احداث تاسیسات تصفیه تکمیلی) به مدت ۲۵ سال به خریدار (مطابق با مدل مالی در ازای بهره برداری از تصفیه خانه به حجم ۱۰۰۰۰۰ متر مکعب در روز به مدت ۲۵ سال و پرداخت بهای پساب
    3- محل اخذ اسناد مزایده و تسلیم پیشنهادات: سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی )دولت علاوه بر ارائه تضمین شرکت در مزایده در بستر سامانه ستاد شرکت کننده میبایست اصل تضمین را در یک پاکت مناسب با عنوان پاکت "الف" قرار داده و لاک و مهر نماید. روی پاکت الف" ، عنوان و موضوع مزایده، نام و ه مشخصات شرکت کننده ذکر گردد و طبق برنامه زمانی اعلام شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب شیراز به آدرس شیراز - بلوار شهید آیت اله ربانی- نبش کوچه ۱۷ – اداره مرکزی شرکت آب و فاضلاب شیراز - تلفن 8-32281156-071 تحویل دهند. 
    ۴- برآورد اولیه : ندارد
    ۵ - زمان انتشار آگهی در سامانه ستاد : ساعت 9 روز شنبه 1402.4.10
    6-تاریخ شروع فروش اسناد مزایده : ساعت 9 روز شنبه 1402.4.10
     ۷- تاریخ نهایی فروش اسناد مزایده :  تا ساعت 13 روز چهارشنبه 1402.4.14
    8- تاریخ نهائی ارسال پیشنهاد قیمت :  تا ساعت 9 روز شنبه 1402.4.31
    ۹ - تاریخ بازگشایی :  ساعت 10 روز شنبه 1402.4.31
    ۱۰ - به مدارکی که فاقد امضاء مشروط، مخدوش و مدارکی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
     ۱۱ - مبلغ و نوع تضمین شرکت در مزایده ودیعه: 221.618.000.000 (دویست و بیست و یک میلیارد و ششصد و هجده میلیون ریال ) به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب سیبا شماره ۴۰۰۱۱۱۴۳۰۷۱۴۴۸۳۲ بانک مرکزی به نام حساب تمرکز وجوه سپرده نزد خزانه شرکت آب و فاضلاب شیراز
     ۱۲ - قیمت اسناد: 5.000.000 ریال که باید به حساب شماره ۰۱۰۵۶۹۹۰۲۲۰۰۴ بانک ملی شعبه مرکزی شیراز به نام شرکت آب و فاضلاب شیراز واریز گردد.
    ۱۳ - سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده درج شده است.
     ۱۴ - نام و نشانی فروشنده شیراز بلوار آیت اله ربانی، نبش کوچه ۱۷ شرکت آب و فاضلاب شیراز
    سایت ستاد ایران 
    وب سایت جهت اطلاعات بیشتر آگهی مزایده www.nww.ir, www.abfa- shiraz.ir- http://iets.mporg میباشد متقاضیانی که مایل به شرکت در مزایده میباشند ، می توانند با اعلام آمادگی کتبی و واریز وجه اسناد در وجه شرکت آبفا شیراز ، نسبت به دریافت مزایده  اقدام نمایند.
    با توجه به ابلاغیه سازمان صنعت، معدن و تجارت به شماره ۴۱.۳۳۳۴۵ مورخ ۹۳.۱۰.۳۰ در خصوص الزام بکارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ، ، معاملات مندرج در آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منحصرا در بستر سامانه ستاد انجام خواهد پذیرفت. لذا ضروری است، در سامانه ستاد به آدرس سایت ستاد ایران نیز عضویت داشته و پیشنهاد خود را از طریق این سامانه اعلام نمایند. اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس : ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت :نام ۸۵۱۹۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷ اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه ستاد سایت ستاد ایران موجود است.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: فارس,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data