تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی

  • آگهی گزار شهرداری محموداباد استان مازندران
    کد پارس نماد: 6377922
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1402/07/01
    تاریخ شروع: 1402/07/01 مهلت اسناد: 1402/07/04
    شماره آگهی: 2002093013000019 منبع: سایت
    عنوان آگهی: مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی
    شرح آگهی: جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه نمایید.

    مشخصات مناقصه عمومی

    شماره مناقصه2002093013000019
    نوع برگزارییک مرحله ایکلید واژه
    عنوان/موضوع مناقصهمناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی
    شرح مناقصهتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.
    استان محل اجرامازندرانشهر محل اجرامحمود آباد
    طبقه بندی موضوعیخدمات با فهرست بهاشرح کلی حوزه فعالیتتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.
    حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفیحداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی فنی/بازرگانی
    ردیفطبقه بندی موضوعیحوزه فعالیت
    1خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهگرد کردن لبه سنگ‏‌های پلاک گرانیت برحسب هر مترطول لبه سنگ به ازای هر بار.
    2خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخ‌زدن یا تعبیه چفت در لبه سنگ‌های پلاک از نوع گرانیت برحسب هر مترطول لبه سنگ به ازای هر بار.
    3خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب سنگ پلاک گرانیت مشکی چایان (همدان) در سطوح افقی.
    4خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتعبیه شیار‏‏‏ یا آبچکان در سنگ‌های پلاک گرانیت به ازای هر بار.
    5خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌‏بها نسبت به ردیف‌های تهیه و نصب سنگ پلاک، در صورتی که سنگ پلاک، به عنوان سنگ پله مورد استفاده قرار گیرد.
    6خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف‌های تهیه و نصب سنگ پلاک در سطوح افقی، در صورتی که سنگ‌های پلاک در سطوح قائم نصب شوند.
    7خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های سنگ‌کاری قائم، در صورتی که سطح کار دارای انحنا باشد.
    8خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخش، آب‌پاشی، تسطیح، پروفیله‌کردن، رگلاژ و کوبیدن قشرهای خاکریزی، با تراکم ۹۵ تا ۱۰۰ درصد به‌ هر ضخامت مطابق با مشخصات.
    9خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه تمام مصالح و بندکشی بین جدول‌های بتنی پیش‌ساخته پرسی ماشینی با ملات پودرسنگ و سیمان ۲:۱، به ازای طول بندکشی اجرا شده.
    10خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب بناییهای آجری و بلوکی که باملات ماسه و سیمان یا با تارد چیده شده باشد.
    11خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب بتن مسلح، با هر عیار سیمان و بریدن میلگردها با استفاده از کمپرسور، چنانچه بخشی از سازه تخریب شود.
    12خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب انواع بتن غیر مسلح، با هر عیار سیمان با استفاده از کمپرسور، چنانچه بخشی از سازه تخریب شود.
    13خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها برای مصرف سیمان نوع ۲ در بتن و یا ملاتها به جای سیمان نوع ۱.
    14خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، ساخـت و نصـب نرده جان پناه با پروفیلهای توخالی.
    15خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، ساخـت و نصـب نرده جان پناه با نبشی، ناودانی و مانند آنها.
    16خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخـت و نصـب میل مهار دنده شده (بولـت) از هر نوع میل گرد، با پیچ و مهره مربوط و کار گذاری در محلهای لازم، قبل از بتن ریزی.
    17خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه وسایل و قالـب‌بندی دیوارها و ستون‌های بتنی که، ارتفاع أنها حداکثر ۲ متر باشد.
    18خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه وسایل و قالب بندی جداول به هر ارتفاع برای بتن ریزی درجا.
    19خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها برای سطوحی از قالـب که دارای انحنا باشد.
    20خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح لازم و پرکردن درزهای تعبیه شده مابین جدول‌های بتنی پرسی ماشینی با ملات ماسه و سیمان ۱:۴، چنانچه ارتفاع جدول ۵۰ سانتی‌متر یا کمتر باشد.
    21خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه حمل میل‌گرد مازاد بر ۳۰ کیلومتر
    22خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه حمل انواع آهن آلات مازاد بر ۳۰ کیلومتر
    23خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهزنـگ زدایی سطوح فلزی به روش ماسه پاشی (سندبلاسـت).
    24خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای یک دسـت ضد زنـگ و دو دسـت رنـگ روغنی شامل آستر و رویه روی کارهای فلزی.
    25خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب نقوش، فلش، خط‌نوشته و نظایر آن به شکل پیش‌ساخته (Premarks).
    26خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و خط‌کشی منقطع و متناوب ۳ متر پر و ۶ متر خالی به عرض ۱۵ سانتی‌متر، با رنگ گرم ترافیکی به روش اسکرید با ضخامت ۳۵۰۰ میکرون همراه با گلاسبید با دوام ۳۶ ماهه.
    27خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و خط‌کشی متصل و مداوم به عرض ۱۵ سانتی‌متر، با رنگ گرم ترافیکی به روش اسکرید با ضخامت ۳۵۰۰ میکرون همراه با گلاسبید با دوام ۳۶ ماهه.
    28خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های خط کشی و سطوح (به جز Premarks) چنانچه از رنگ فام غیرسفید استفاده شود.
    29خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن آسفالتی با سنگ شکسته از مصالح رودخانه‌ای و قیر مناسب از رده عملکردی (PG)، برای قشر رویه (توپکا)، هرگاه دانه بندی مصالح صفر تا ۱۲٫۵ میلی‌متر باشد، به ازای هر سانتی‌متر ضخامت آسفالت.
    30خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای اندود با قیر امولسیون کاتیونیک CMS با حداقل قیر باقیمانده ۶۵ درصد در آزمایش تقطیر.
    31خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۱۵۰۵۰۱، ۱۵۰۵۰۲، ۱۵۰۶۰۱ تا ۱۵۰۶۰۶، ۱۵۰۶۰۸ و ۱۵۰۶۱۲، هرگاه از مصالح سنگ کوهی به جای مصالح رودخانه‌ای استفاده شود.
    32خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب بتن‌های پیش ساخته پرسی (جدول) با سطح مقطع بیش از ۰٫۰۶ تا ۰٫۰۹ مترمربع با ملات ماسه سیمان ۱:۵ و با حداقل مقاومت استوانه‌ای استاندارد ۲۸۰ کیلوگرم برسانتی‌متر مربع، در صورتی که بعد هم راستای قطعات بتنی با مسیر جدول‌گذاری ۰٫۵ متر باشد.
    33خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن، با ۱۵۰ کیلوگرم سیمان در متر مکعـب بتن.
    34خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن، با مقاومت فشاری مشخصه ۱۶ مگاپاسکال.
    35خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بهابه ردیفهای بتن ریزی چنانچه بتن درضخامتهای ۱۵ سانتی‌متر یا کمتر اجرا شود.
    36خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیفهای بتن ریزی یا بتن پاشی، در صورتی که شن و ماسه بتن از سنـگ کوهی تهیه شود.
    37خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخش مصالح حاصل از خاکبرداری، پی‌کنی، ‌کانال‌کنی و گودبرداری، که در محل‌های تعیین شده، دپو شده باشند با هر ضخامت.
    38خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهخاکبرداری در زمین نوع I و حمل مواد حاصله از آن تا فاصله ۵۰ متر از مرکز ثقل برداشـت و توده‌کردن.
    39خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهخاکبرداری از قرضه  جهت مصرف در خاکریزی معمولی، بارگیری، حمل تا یک کیلومتر و باراندازی.
    40خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتسطیح، آب‌پاشی و کوبیدن بستر خاکریزها یا کف ترانشه‌ها و مانند آنها با تراکم ۹۵ تا ۱۰۰ درصد به‌ هر روش، تا عمق ۱۵ سانتی‌متر.
    41خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبرداشت خاک نباتی با هر وسیله مکانیکی و حمل مواد حاصله از آن تا فاصله ۵۰ متر از مرکز ثقل برداشـت و توده‌کردن.
    42خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبارگیری مواد حاصل از عملیات خاکی (خاک، سنگ و لجن و نظایر آن) و تخلیه 
    43خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهلوله پلی‌اتیلن به قطر ۴۰ میلی‌متر.
    44خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان پاکتی، مصالح سنگی، آهن‏آلات، آجر و بلوک، هرگاه فاصله محل تهیه تا محل کارگاه، بیش از ۷۵۰ کیلومتر باشد، برای تمام طول مسیر پس از کسر ۳۰ کیلومتر.
    45خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان پاکتی، مصالح سنگی، آهن‏آلات، آجر و بلوک، هرگاه فاصله محل تهیه تا محل کارگاه، بیش از ۳۰ کیلومتر و تا ۱۵۰ کیلومتر باشد، برای تمام طول مسیر پس از کسر ۳۰ کیلومتر.
    46خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، حمل و اجرای کفپوش‌های بتنی پیش‌ساخته پرسی، به ضخامت ۴ سانتی‌متر و به سطح تا ۱۶ دسی‌مترمربع، برای هر کفپوش، با ملات ماسه سیمان ۱:۵.
    47خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بهای رنگی بودن کفپوش بتنی پیش‌ساخته پرسی و ویبره‌‏ای.
    48خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه بهای آج‌دار بودن کفپوش بتنی پیش‌ساخته پرسی و ویبره‌‏ای.
    49خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبندکشی با ملات ماسه بادی و سیمان ۱:۴ روی سطوح سنگ‌‏کاری شده با سنگ پلاک، در صورتی که ضخامت بند ۳ میلی‌متر و بیشتر باشد.
    50خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاندود سیمانی به ضخامت تا ۲ سانتی‌متر، روی سطوح افقی، با ملات ماسه سیمان ۱:۴.
    51خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاندود سیمانی به ضخامت بیش از ۲ سانتی‏‌متر تا ۳ سانتی‌متر، روی سطوح افقی، با ملات ماسه سیمان ۱:۴.
    52خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپر کردن حفره‌های بلوک‌های سیمانی تو خالی با ملات ماسه سیمان ۱:۵ به ازای هر مترمکعب حجم بلوک چینی.
    53خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبنایی با بلوک سیمانی توخالی کف‌پر به ضخامت بیش از ۲۰ سانتی‏‌متر و ملات ماسه سیمان ۱:۵.
    54خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و ساخت قطعات فولادی اتصالی و نصب در داخل کارهای بتنی یا بنایی، قبل از اجرای کارهای یاد شده، از نبشی، سپری، ورق، تسمه، میلگرد، لوله و مانند آن، با شاخک‏های لازم.
    55خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبرچیدن فرش کف آجری، موزاییکی یا کفپوش‌های بتنی همراه با ملات مربوط.
    56خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل مصالح سنگی (کوهی) بتن از محل معدن تا محل تولید بتن مازاد بر یک کیلومتر
    57خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل مصالح سنگی (کوهی) آسفالت از محل معدن تا محل تولید آسفالت، مازاد بر یک کیلومتر
    58خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل قیر محلول و امولسیونی 
    59خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل قیر خالص با تانکر دوجداره مازاد بر ۳۰ کیلومتر
    60خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان مازاد بر ۳۰ کیلومتر
    61خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو مصالح نامناسب یا مازاد (خاکی، سنگی و لجنی)
    62خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو مصالح حاصل از تخریب
    63خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو خاک نباتی
    64خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل بتن یا ملات با تراک میکسر مازاد بر یک کیلومتر
    65خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل از معدن قرضه تا محل مصرف در خاکریزی‌های معمولی مازاد بر یک کیلومتر
    66خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آسفالت از محل تولید آسفالت تا محل اجرا، مازاد بر یک کیلومتر
    67خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آب برای ساخت و عمل آوری بتن مازاد بر یک کیلومتر
    68خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آب برای استفاده در عملیات خاکریزی، زیراساس، اساس و تثبیت مازاد بر یک کیلومتر


    اطلاعات مناقصه گزار

    نام دستگاه اجرایی مناقصه گزارشهرداری محموداباد استان مازندرانمسئول ثبت مناقصهصادق بیاتی آزاد
    مرجع پاسخگوییکد پستی4631613514
    آدرسمازندران - محمودآباد - خیابان آزادی - بلوار مستضعفین - شهرداری محمودآباد


    اطلاعات مالی/تامین اعتبار

    برآورد مالیریال
    هزینه خرید اسناد2,000,000ریال
    مبلغ تضمین8,150,000,000واحد پولریال
    توضیحاتتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.


    اطلاعات زمانی

    مهلت دریافت اسناد1402/07/04ساعت14:00مهلت ارسال پاکتهای پیشنهاد1402/07/15ساعت14:00
    زمان بازگشایی پاکت ها1402/07/16تا تاریخ08:00زمان اعتبار پیشنهاد1402/10/16تا ساعت14:00



    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مازندران
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data