تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش اجناس اسقاطی نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران
    کد پارس نماد: 6530171
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1402/08/03
    تاریخ شروع: 1402/08/03 مهلت اسناد: 1402/08/08
    شماره آگهی: شماره 1-1401 نوبت دوم  منبع: مناقصه مزایده 1402.8.3
    عنوان آگهی: مزایده فروش اجناس اسقاطی نوبت دوم
    شرح آگهی:

    فراخوان مزایده فروش اجناس اسقاطی به شماره 1-1401 نوبت دوم 
    شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد تا مزایده عمومی فروش اجناس اسقاطی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 1002092500000001 برگزار نماید کلهی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارئه پیشنهاد مزایده گران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.
    نام دستگاه مزایده گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران 
    2- موضوع مزایده: فروش اجناس اسقاطی شامل انواع کنتورهای برنجی کنتورهای چدنی و انواع کنتور با بدنه پلاستیکی - انواع اجناس فلزی سبک و سنگین، شامل کابینت، کانال کولر، تابلو برق، فایل و میز، انواع صندلی اداری لوله های چدنی و فولادی در اقطار مختلف و انواع اتصالات چدنی درب و پنجره و قطعه های آهنی مختلف دریچه فاضلابی انواع ضایعات آلومینیوم، شامل درب و پنجره، با کلاف میلگرد، رادیاتور شوفاژ انواع ضایعات چوب انواع ضایعات پلاستیک، پلی اتیلن و واشر لاستیکی، انواع لاستیک وسایط نقلیه  انواع ضایعات برنجی، شامل شیرآات و اتصالات 
    3- مهلت خرید و محل دریافت اسناد مزایده: متقاضیان شرکت در مزایده برای دریافت و خرید اسناد این مزایده حداکثر تا ساعت 16: 15 مورخ 1402.8.8 باید از طریق سازمانه ستاد الکترونیک دولت مبلغ 1.000.000 ریال به حساب جاری 8184025866001 بانک سامان شعبه شهرری واریز تا بتوانند اسناد را به صورت الکترونیکی دریافت نمایند.
    4- مبلغ‌ تضمین‌ شركت‌ در مزایده: به میزان 1.490.000.000 ریال می باشد که شرکت کنندگان در مزایده می توانند به یکی از طرق ذیل بنام شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران تهیه نمایند.
    4-1- ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ مذکور به مدت اعتباری حداقل 3 ماه و قابل تمدید، صادره از یکی از بانک های دولتی یا خصوصی کشور دارای مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی یاران به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران 
    2-4- رسید پرداخت به میزان مبلغ مذکور به عنوان سپرده نقدا به حساب جاری شماره  ۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰ و شماره شبا ۰۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰IR نزد بانک ملی شعبه بلوار شهرری به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.
    تبصره: هر گونه تضمین دیگری که به یر از روش های فوق به عنوان سپرده شرکت در مزایده ارائه گردد باعث حذف شرکت کننده مربوطه خواهد شد و به پیشنهادهای فاقد سپرده سپرده های مخدوش، سپرده های کمتر از میزان قید شده چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    مهلت بازدید از اقلام مزایده : متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از اقلام مورد مزایده در روزهای کاری از مورخ 1402.8.9  الی 1402.8.16 و از ساعت 9 صبح الی 15 با در دست داشتن اوراق مزایده و با هماهنگی دفتر حراست و امور محرمانه مزایده گذار به نشانی های زیر مراعه نمایند.
    1- بلوار شهید دستواره روبروی شهربازی، انبار جوانمرد قصاب 
    2- کهریزک، تصفیه خانه اسماعیل آباد
    6- مهلت و محل تحویل پیشنهادها: پیشنهددهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت 16:15 روز شنبه مورخ 1402.8.20 در سامانه ستاد الکترونیک دولت ارائه و بارگذاری (به صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت الف را به صورت فیزیک تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران نمایند.
    7- محل و زمان گشایش پاکتهای الف و ب و ج 
    دفتر قراردادهای شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران در ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 1402.8.21 
    8- هزینه درج آگهی به عهده مزایده گر می باشد.
    9- نشانی سایت‌ها: -سایت ستاد الکترونیکی دولت: ستاد ایران – سایت ملی مناقصات:http:..iets.mporg.ir – سایت آب و فاضلاب مهندسی كشور www.nww.ir– سایت آب و فاضلاب منطقه ۶ t6ww.tpww. ir.www
    -اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه (ستاد ایران) بخش ثبت‌نام.پروفایل تأمین‌کننده.مزایده گر» موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data