تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده عمومی اموال مازاد، کانکس - مرحله چهارم نوبت اول

  • آگهی گزار مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی
    کد پارس نماد: 6961042
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1402/11/03
    تاریخ شروع: 1402/11/03 مهلت اسناد: 1402/11/14
    شماره آگهی: مرحله چهارم نوبت اول  منبع: تجارت 1402.11.3
    عنوان آگهی: مزایده عمومی اموال مازاد، کانکس - مرحله چهارم نوبت اول
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی اموال مازاد منقول بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی؟
    مرحله چهارم نوبت اول 
    شرک در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد انجام میگیرد
    مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی در نظر دارد اموال منقول مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی به فروش برساند متقاضیان برای شرکت در مزایده بایستی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد )به آدرس ستاد ایران اقدام نمایند .
    توضیحات :
    1 این آگهی در دو نوبت و به تاریخهای زیر منتشر می شود .
    - تاریخ انتشار آگهی نوبت اول 1402.11.3 
    - تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم 1402.11.8
    - مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ انتشار اولین آگهی و از تاریخ 1402.11.3 لغایت 1402.11.14
    - مهلت ارائه پیشنهاد از تاریخ انتشار اولین آگهی و از تاریخ 1402.11.3 لغایت 1402.11.28
    - زمان بازگشایی پیشنهادات ساعت 8 مورخ 1402.11.29
    متقاضیان برای شرکت در مزایده صرفا میتوانند از تاریخ 1402.11.3 تا ساعت 14 مورخ 1402.11.28 از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران اقدام نمایند .
    2- بانک در رد هر یک یا تمامی و قبول هر یک از پیشنهادات تا زمانیکه قرارداد مبادله نگردیده است مختار است .
    3 کلیه اوراق شرکت در مزایده در سامانه ستاد بارگذاری گردیده است و شرکت در مزایده به منزله پذیرش کلیه شرایط و تعهدات مزایده از جانب شرکت کننده در مزایده میباشد و با شرکت در مزایده از طریق سامانه ستاد حق هرگونه اعتراض و ادعایی در این خصوص از خود سلب و اسقاط مینماید . شرکت کننده در مزایده ملزم میباشد فیش واریزی مربوط به 5 در صد قیمت پایه را با قید عبارت ( مربوط به مال ردیف « » آگهی ) در سامانه ستاد بارگذاری نماید و یا بصورت آنلاین از طریق سامانه ستاد پرداخت نمایند. برای هر مال باید . پیشنهاد فیش شرکت در مزایده و مراحل شرکت در مزایده از طریق سامانه
    ستاد مستقلا اقدام گردد
    4 پیشنهادات مبهم مشروط ناقص و فاقد واریزی 5 درصد قیمت پایه شرکت در مزایده و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل گردند. مردود بوده و ترتیب اثر داده نمی شود . 5 در شرایط مساوی اولویت با مالک قبلی مال خواهد بود وجوه واریزی نفر دوم تا تعیین تکلیف نهایی برنده مزایده مسترد نخواهد شد.
    6- مزایده برای اموالی که در سال جاری دارای سابقه مزایده میباشند با هر تعداد شرکت کننده برای هر یک از اموال اعم از یک شرکت کننده یا بیشتر برگزار خواهد شد و شرکت در مزایده به منزله قبول امتیازات و تکالیف دستگاه مزایده گذار موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات دولتی میباشد اموالی که در مزایده حاضر بدون سابقه مزایده در سال جاری عرضه میگردند در صورتیکه صرفا یک شرکت کننده برای آن مال وجود داشته باشد صرفا تک پیشنهاد مربوط به آن مال مردود بوده و مال مزبور در مزایدههای بعدی با شرایط اموال دارای سابقه برای عموم عرضه خواهد گردید . بدیهی است در صورت وجود بیش از یک شرکت کننده برای آن مال مزایده انجام خواهد گردید .
    7- محل تحویل اموال مزایده شده محوطه شعبه مربوطه میباشد - کلیه اموال با وضعیت موجود واگذار میگردند و بانک هرگونه مسئولیتی را از خود سلب و اسقاط مینماید. متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .
    8- اخذ کلیه مجوزها و پروانه های مربوطه در صورت دارا بودن شرایط از ادارات ذیربط برعهده خریدار خواهد بود.
    9-  کلیه هزینه ها و عوارض و مالیات و هزینههای مربوط به حمل و نقل و انتقال و ثبت قرارداد و شهرداری و دارایی و امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و غیره به عهده برنده مزایده خواهد بود .
    10- بازدید از اموال و مطالعه مدارک و سوابق مربوطه قبل از شرکت در مزایده برای تمامی شرکت کنندگان در مزایده الزامی میباشد و شرکت در مزایده به منزله باز دید از اموال و مطالعه مدارک و سوابق مربوطه توسط شرکت کننده بوده و شرکت کننده در مزایده هرگونه اعتراض و ادعایی را در این خصوص از خود سلب و اسقاط نمود و هر گونه ادعایی برخلاف آن مردود میباشد متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .
    11- قطعیت معامله منوط به موافقت ادارات مرکزی بانک کشاورزی ( تهران ) می باشد.
    12- برای شرکت در مزایده بارگذاری فیش واریزی به میزان 5 درصد قیمت پایه هر مال به صورت نقدی نزد بانک کشاورزی شعبه محل وقوع مال یا هر یک از شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی به حساب بستانکاران موقت متفرقه - کد 1752 بابت مزایده و یا پرداخت آنلاین مبلغ از طریق سامانه ستاد الزامی است. در صورت انصراف نفر اول از عقد قرارداد سپرده وی ضبط و به نفر دوم مراجعه خواهد گردید . در صورتی نفر دوم بعنوان برنده مزایده قبول میشود که تفاوت مبالغ پیشنهادی با نفر اول از سپرده شرکت در مزایده بیشتر باشد . هرگاه نفرات اول و دوم از عقد قرارداد امتناع نمایند سپرده آنها ضبط خواهد شد.
    13- پیشنهادات دریافتی از متقاضیان مربوط به اموال ذیل راس ساعت 8:00 مورخ 1402.11.29 در محل مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی به نشانی ارومیه - خیابان کاشانی - مدیریت شعب بانک کشاورزی - طبقه چهارم - سالن کنفرانس بازگشایی خواهد شد .
    - شرکت کنندگان در مزایده میتوانند در موعد یاد شده با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ارائه رسید تحویل پاکت مزایده یا فیش واریز 5 درصد شرکت در مزایده و یا رسید شرکت در مزایده از طریق سامانه ستاد در جلسه حضور داشته باشند
    14- متقاضیان برای شرکت در مزایده صرفا از طریق سامانه  تدارکات الکترونیک دولت سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران اقدام نمایند
    15- متقاضی با شرکت در هر گونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود
    16- شناسه وجوه واریز و شرکت در مزایده 1010083018451   شماره حساب برای واریز وجوه نزد بانک کشاورزی 1051278662
    بدیهی است عدم حضوری شرکت کنندگان مزایده در جلسه مذکور تحت هر شرایط و به هر دلیل اعم از موجه و غیرموجه مانع از انجام مزایده وبازگشایی پاکتها نخواهد بود. 

    سابقه مزایده در سال جاری شماره پرونده شهر محل وقوع مال نوع کاربری آدرس شهری  اعیان (مترمربع) مبلغ پایه مزایده ریال توضیحات
    دارد 6989 شوط کانکس شوط - محوطه شعبه شوط 15.153 5.800.000.000 محل تحویل در محوطه شعبه بانک می باشد- تمامی قطعات و اسکلت و ورق های ساندویچ پانل به صورت باز شده در محوطه شعبه شوط دپو میباشد
    دادر 6989 پیرانشهر کانکس پیرانشهر - محوطه شعبه مرکزی پیرانشهر 172/53 3.450.600.000 محل تحویل در محوطه شعبه بانک می باشد- تمامی قطعات و اسکلت و ورق های ساندویچ پانل به صورت باز شده در محوطه شعبه پیرانشهر دپو میباشد

     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data