تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان احداث 5  باب جایگاه سوخت مایع و CNG 

  • آگهی گزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار
    کد پارس نماد: 7048493
    استان: سیستان و بلوچستان تاریخ درج آگهی: 1402/11/21
    تاریخ شروع: 1402/11/24 مهلت اسناد: 1402/12/12
    شماره آگهی: ـ منبع: محلی سیستان و بلوچستان 1402.11.24
    عنوان آگهی: فراخوان احداث 5  باب جایگاه سوخت مایع و CNG 
    شرح آگهی:

    فراخوان احداث 5  باب جایگاه سوخت مایع و CNG 
    بدینوسیله به اطلاع عمومی می رساند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار براساس مجوزهای اخذ شده در نظر دارد نسبت به صدور مجوز احداث 5 باب جایاه سوخت مایع (بنزین/ نفتگاز/CNG ) به شرح ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود از تاریخ درج آگهی به مدت حداکثر 20 روز کاری از تاریخ 1402.11.16 تا تاریخ 1402.12.12 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه صدور مجوزهای دولت به نشانی اینترنتی HTTPS://G4B.IR  ـ بخش جایگاه سوخت اقدام نمایند.
    توضیحات:
    1- ثبت نام صرفا از طریق سامانه انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به شرکت پخش فرآورده های نفتی نمی باشد. براین اساس به درخواست های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد و این شرکت در رابطه با این قبیل درخواست ها هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد.
    2- کلیه شرایط، الزامات و مدارک مورد نیاز در سامانه صدور مجوزها قید شده و متقاضیان باید با مطالعه دقیق مستندات مذکور کلیه الزامات اعلامی را رعایت نمایند. صرفا درخواست هایی که طی مهلت زمانی فراخوان (20 روز کاری) در سامانه ثبت شده اند قابل بررسی بوده و به درخواست های خارج از مهلت فراخوان و یا درخواست های کتبی خارج از سامانه، ترتیب اثر داده نخواهد شد و این شرکت در رابطه با این قبیل درخواست ها هیچ گونه تعهد و مسئولیتی ندارد.
    3- صرفا متقاضیانی که در محدوده های پیشنهادی دارای زمین می باشند بایستی در سامانه ثبت نام نموده و بارگذاری سند و تصویر برابر اصل مالکیت رسمی یا قرارداد واگذاری تنظیمی مراجع و نهادهای ذیربط یا اسنادی که متضمن حق استفاده قطعی و بهره برداری بلامعارض از محل پیشنهادی یا دارا بودن کاربری خدماتی و یا تاسیسات شهری الزامی است ضمنا بارگزاری و ارائه نقشه UTM زمین، نقشه هوایی زمین به همراه کروکی دقیق جانمایی زمین با مشخص نمودن حدود اربعه و کاربری پلاک های اطراف زمین و کلیه مستندات مالکیتی، در زمان بازدید از محل توسط تیم کارشناسی این شرکت، ضرورت دارد.
    4- تایید و تعیین صلاحیت نهایی به منظور صدور مجوز احداث پس از بررسی های کارشناسی در خصوص موقعیت جغرافیایی و فنی زمین، منوط به اخذ استعلامات مربوطه از ارگان ها و سازمان های ذیربط می باشد و در صورت عدم تایید زمین از سوی این شرکت و یا عدم موافقت هر کدام از سازمان هایی که از آنها استعلام می گردد، مراتب رد تقاضا از طریق سامانه به متقاضی اطلاع رسانی می گردد و پاسخگویی به شکایات در این رابطه بر عهده این شرکت نمی باشد.
    5- ارائه مدارک به شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی، بازدید زمین و ارائه هر گونه درخواست یا معرفی نامه در گذشته و قبل از شروع فراخوان، هیچ گونه اولویت و حقی را مبنی بر صدور مجوز احداث جایگاه برای متقاضی ایجاد نمی نماید و صرفا درخواست های ثبت شده در سامانه و در مهلت زمانی اعلامی ملاک بررسی ها خواهد بود.
    6- به هیچکدام از جایگاه های موضوع این فراخوان پس از بهره برداری، حق العمل ترمیمی و متمم کارمزد تعلق نخواهد گرفت و احراز توجیه پذیری اقتصادی طرح کاملا بر عهده متقاضی می باشد و با توجه به اخذ تعهدنامه رسمی از متقضایان منتخب، در صورت عدم توجیه اقتصادی و کاهش میزان فروش، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هیچ گونه تعهد ومسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
    7- کلیه متقاضیان بایستی دارای تمکن مالی لازم جهت احداث جایگاه  در مهلت تعیین شده باشند، کلیه هزینه های مربوط به احداث جایگاه خرید انشعابات، تجهیزات، نصب و راه اندازی با متقاضی بوده و این شرکت در خصوص واگذاری زمین و یا پرداخت هرگونه تسهیلات به متقاضیان هیچگونه مسئولیتی ندارد.
    8- اولویت بندی و انتخاب سرمایه گذار نهایی از بین متقاضیان واجد شرایط، پس از بررسی و تصمیم گیری در شورای تامین شهرستان مربوطه و نهایتا کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان صورت می پذیرد و پاسخگویی به شکایات افراد انتخاب نشده بر عهده این شرکت نمی باشد.
    9- تعیین سهمیه هریک از جایگاه های جدید در سقف سهمیه استان و با توجه به شرایط و مقتضیات سوخترسانی و برنامه تدارکاتی فرآورده های نفتی در زمان بهره برداری از سوی این شرکت تعیین می گردد و احداث جایگاه های جدید به منزله افزایش سهمیه استان نمی باشد.
    10- متصدیان جایگاههای جدید پس از بهره برداری تابع تصمیمات کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، حسب شرایط ایجابی و زمانی و ملزم به اعمال کنترل و نظارت های ابلاغی این شرکت بوده و در صورت وقوع تخلفات در جایگاه، خلع ید مدیریت جایگاه برابر ضوابط مربوطه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
    11- کلیه متقاضیان منتخب متعهد می گردد ضمن پیگیری و ارائه به موقع مستندات و پاسخ استعلامات مورد نیاز برای صدور مجوز، در مهلت تعیین شده نسبت به اتمام ساخت جایگاه و بهره برداری در زمان تعیین شده اقدام نموده و در غیر اینصورت مجوز صادره ابطال شده و به اولویت بعدی تعلق خواهد گرفت و هرگونه اعتراض مسموع نبوده و این شرکت در خصوص جبران هزینه های انجام شده و ضرر و زیان متقاضی مسئولیتی نخواهد داشت.
    12- متقاضیان منتخب برای جایگاههای سوخت مایع متعهد می گردند نسبت به احداث جایگاه CNG با هزینه شخصی اقدام و بهره برداری از جایگاه سوخت مایع، منوط به احداث و اتمام عملیات ساخت و بهره برداری جایگاه CNG با هزینه شخصی خواهد بود. در صورت عدم احداث جایگاه CNG با هزینه شخص مجوز صادره ابطال و واگذاری امتیاز به اولویت بعدی اقدام خواهد شد.
    13- در هر مقطع زمانی در صورتی که مدارک ارائه شده توسط متقاضی برخلاف واقع محرز گردد امتیاز واگذاری احداث جایگاه توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کان لم یکن تلقی می گردد.
    14- حداقل ابعاد مورد نیاز برای زمین و تعداد سکوهای مورد نیاز عیناً طبق جدول ذیل می باشد. ضمنا شرایط زمین بایستی منطبق بر الزامات بارگزاری شده در سامانه صدور مجوزها و با رعایت حداقل جرایم لازم (پدافند غیرعامل و محیط زیست) از کاربری های اطراف و در معابر اصلی واقع در مسیرهای تعیین شده باشد. ضرورت دارد متقاضیان هریک از مسیرهای ذیل در هنگام ثبت درخواست در سامانه صدور مجوزها در بخش نشانی محل ردیف مربوطه از جدول ذیل را ذکر نمایند.
    نوع جایگاه: برای موقعیت های برون شهری: بنزین و نفتگاز (یک سکو بنزین با 2 تلمبه جمعا 4 نازل بنزین ، 2 سکو نفتگاز هر سکو 1 تلمبه با 2 نازل جمعا 4 نازل نفتگاز به همراه جایگاه CNG 
     

    ردیف شهرستان محل احداث جایگاه موقعیت حداقل متراژ زمین  حداقل ابعاد زمین (متر )
    1 دلگان  محور بمپور به جلگه چاه هشم  برون شهری 2600 مترمربع  60 *44 
    2 کنارک  از مرکز بخش کهیر تا شعاع 10 کیلومتری  برون شهری
    3 زردآباد  محور زرآباد به جاسک کیلومتر برون شهری
    4 لاشار  از مرکز بخش لاشار جنوبی تا سه راهی خیرآباد (بمپور ) برون شهری
    5 نیکشهر محور بنت - نیکشهر  برون شهری

     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: سیستان و بلوچستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data