تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه عملیات احداث ساختمان و محوطه

  • آگهی گزار اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان
    کد پارس نماد: 7231259
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1403/01/14
    تاریخ شروع: 1403/01/14 مهلت اسناد: 1403/01/14
    شماره آگهی: - منبع: جمهوری 1403.1.14
    عنوان آگهی: مناقصه عملیات احداث ساختمان و محوطه
    شرح آگهی:

    آگهی مناقصه عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان؟
    نوبت اول
    اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان در نظر دارد، عملیات احداث ساختمان و محوطه شعبه آبیدر سنندج واقع در سنندج خ آبیدر به استناد قانون برگزاری مناقصات از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با مشخصات و شرایط مندرج در اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد به واجدین شرایط واگذار می نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد. لذا تقاضا میشود پس از نشر آگهی به سامانه فوق مراجعه و پس از طی مراحل مندرج در سامانه ، اقدام به شرکت در مناقصه نمایند و متقاضیان می بایست جهت شرکت در مناقصه ، اسناد را از طریق سامانه مذکور بارگذاری و الزاما نسبت به ارسال پاکات (الف) به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر به اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان واقع در میدان آزادی اقدام نمایند. در سامانه بصورت الکترونیکی ، در صورت برنده شدن ارسال اصل پاکات ب ، ج ) به آدرس اداره امور شعب بانک ضمنا علاوه بر ارائه اسناد مناقصه ملی استان کردستان الزامی می باشد .
    در ضمن متقاضیان میتوانند از تاریخ 1403.1.5 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه و شرکت در مناقصه اقدام نمایند .
    توضیحات ؛
    1 - بانک ملی ایران در قبول یا رد کلیه پیشنهادات مختار است.
    2 - پیشنهادات فاقد سپرده کمتر از میزان مقرر مخدوش مبهم و مشروط مردود است و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت و ساعت مقرر در فراخوان واصل میشود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    3 - رعایت کلیه موارد مندرج در برگهای مناقصه الزامی است.
    4 - متقاضیان جهت شرکت در مزایده می بایست پس از مراجعه به آدرس الکترونیکی فوق الذکر و انتخاب اموال مورد نظر جهت شرکت در مزایده نسبت به تهیه توکن از دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت اقدام و پس از ثبت نام در سامانه جهت امضای الکترونیکی نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام نمایند.
    متقاضیان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 41934-021  تماس حاصل نمایند.
    5 - سپرده (ودیعه) شرکت در مناقصه به مبلغ 8.600.000.000 ریال است که متقاضیان می بایست به یکی از دو روش پرداختی تصریح شده در سامانه ستاد از طریق درگاه سامانه و یا وجه مورد نظر را به حساب شماره 0110372715008 به نام اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان واریز و یا ارائه ضمانت نامه بانکی تصویر آن را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.
    ۶ - کلیه پاکات حاوی پیشنهادات متقاضیان در ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 فروردین ماه1403 در ساختمان اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان
    واقع در میدان آزادی طبقه دوم بازگشایی خواهد شد
    لذا متقاضیان میتوانند در موعد یاد شده با ارائه کارت شناسایی در جلسه مذکور شرکت نمایند.
    - متقاضیان خرید می بایست مبلغ 4.000.000 ریال به حساب 0110372715008  نزد شعبه میدان آزادی سنندج واریز و اصل رسید را به همراه برگه های تکمیل شده در سامانه ستاد ایران بارگذاری شود.
    - زمان فروش اسناد مناقصه1403.1.5  الی1403.1.14 تا ساعت 14
    ۹ - هزینه درج آگهی با برنده مناقصه می باشد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data