تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده حق بهره برداری از کارگاه قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ

  • آگهی گزار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    کد پارس نماد: 738459
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1395/07/25
    تاریخ شروع: 1395/07/25 مهلت اسناد: 1395/08/05
    شماره آگهی: - منبع: همشهری 95.7.25
    عنوان آگهی: مزایده حق بهره برداری از کارگاه قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ
    شرح آگهی:
    مزایده عمومی
    موضوع و محل اجرای مزایده: 1- مزایده حق بهره برداری از کارگاه قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ و استفاده پایانه ای قرنطینه درون سازمانی حسب تاییدیه سازمان دامپزشکی استان تهران در قسمتی از بازار میوه و تره بار غدیر واقع در یافت آباد ، میدان الغدیر ، بلوار الغدیر ، روبروی بیمارستان شهدای یافت آباد ، نبش کوچه کیان از توابع میدان میوه و تره بار معلم مشروط به انجام عملیات تجهیز توسط بهره بردار.
    دستگاه مزایده گذار: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
    مدت اجرای مزایده: مدت اجرای مزایده در صورت رعایت کامل قوانین و مقررات سازمان پس از ابلاغ قرارداد و از زمان شروع بهره برداری ، 24 ماه شمسی است.
    شرایط شرکت در مزایده: اشخاص حقوقی که موضوع اساسنامه آنها با موضوع مزایده حاضر مرتبط باشد و یا دارندگان مجوز کشتارگاه طیور یا دارندگان مجوز قطعه بندی و بسته بندی مرغ با ارائه مدارک مثبته ( کپی برابر با اصل مجوز دامپزشکی و یا پروانه بهره برداری برای تولید کنندگان شرکت کننده در مزایده) و دارای کد اقتصادی به همراه مستندات مربوطه باشند و اشخاص حقیقی دارای مشاغل مرتبط مشروط به اخذ پروانه دامپزشکی از  اداره کل دامپزشکی استان تهران پس از برنده شدن در مزایده.
    نحوه دریافت اسناد مزایده: آدرس سایت HTTP://MAYADIN.TEHRAN.IR
    مهلت دریافت و ارسال اسناد و پیشنهاد قیمت: 10 روز پس از ت اریخ درج آگهی که متقاضیان می بایست از طیق پست سفارشی یا پیشتاز به نشانی تهران ، بزرگراه شهید تندگویان ، انتهای خانی آباد نو، میدان میوه و تره بار مرکزی تهران، ضلع شرقی فاز یک ، میدان 15 خرداد، بلوار لاله ، ساختمان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ، کد پستی 1897713173 ارسال نمایند.
    میزان سپرده شرکت در مزایده: سپرده شرکت در مزایده به مبلغ 200.000.000 ریال معادل بیست میلیون تومان است که می بایست توسط متقاضیان و با رعایت موارد مندرج در ماده 3 اسناد به صورت فیش واریزی نقدی در وجه حساب شماره 1002165568457 بانک شهر شعبه میادین مرکزی کد 205 بنام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارائه گردد.
    هزینه انتشار اسناد مزایده: مبلغ 200.000 ریال است که می بایست به صورت نقدی طی فیش بانکی به حساب شماره 1002165556858 به نام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران واریز گردد.
    سایر موارد : الف: آدرس سایت HTTP://MAYADIN.TEHRAN.IR
    ب: متقاضیان می بایست بر روی هر سه پاکت بزرگ و متوسط و کوچک، حتما مشخاصت خود شامل نام و نام خانوادگی نام شرکت یا موسسه ... شماره شناسنامه ، شماره ملی و موضوع نام مزایده را به همراه تلفن ثابت و همراه درج و مطاق مفاد اسناد نسبت به امضاء و مهر و چسب نمودن پاکات اقدام نمایند.
    ج: هزینه انتشار این آگهی به عهده برنده یا برندگان مزایده خواهد بود و سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
    روابط عمومی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data