تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه خرید دو دستگاه کامیون آتشنشانی

  • آگهی گزار شرکت ملی صنایع مس ایران
    کد پارس نماد: 7516064
    استان: کرمان تاریخ درج آگهی: 1403/03/08
    تاریخ شروع: 1403/03/08 مهلت اسناد: 1403/03/28
    شماره آگهی: 1103106 منبع: سایت 1403.3.8
    عنوان آگهی: مناقصه خرید دو دستگاه کامیون آتشنشانی
    شرح آگهی:

    آگهی فراخوان عمومی شماره 1103106 ؟
    موضوع: خرید دو دستگاه کامیون آتشنشانی جهت کارخانجات جانبی مجتمع مس شهربابک
    شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکتهای واجد شرایط برای انجام خدمات فوق الذکر فراخوان عمومی اقدام نماید.
    شرح کار: دو دستگاه کامیون آتش نشانی
    تعداد محور: 3 برند : MERCEDES-BENZ مدل : AROCS 3343 6×4
    پمپ آب آتش نشانی:
    پمپ آب آتش نشانی از نوع گریز از مرکز تک استیج فشار نرمال از برند ZIEGLER آلمان با ظرفیت 6000 لیتر در دقیقه در فشار 10 بار و مطابق با استاندارد 106000 FPN 1028 EN و ساخت سال 2022 به بعد با 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 20 سال خدمات پس از فروش پمپ دارای قابلیت عملکرد در چندین رنج فشار و از نوع Mounted Rear بوده پوسته و پروانه پمپ از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم در برابر خوردگی و شفت پمپ از جنس استنلس استیل باشد دارای ورودی 4 اینچ دنده درشت و راست گرد با ولو پروانه ای و یک عدد کالکتینگ هد با ورودی های سه تایی و اتصال 2٫5 اینچ از نوع انگلیسی مطابق با استاندارد 336 BS در نظر گرفته شود و بر روی این ورودی صافی فلزی با مش بندی مناسب نصب گردد . پمپ از طریق PTO و گیربکس کمکی و کاردان استاندارد با چهار شاخه و کشویی مناسب توسط کوپلینگ های فلنجی به گردش در آید. گاردان های واسطه ای جهت انتقال نیرو به پمپ دارای گواهینامه بالانس دینامیکی باشند گاردان طوری نصب گردد که فاقد صدا و لرزش باشد . یاتاقان اصلی شفت پمپ قابل روغن کاری و ضد اصطکاک باشد. پمپ دارای پمپ پرایم پیستونی دو منظوره باشد. ارتفاع مکش 3 متر در 7 ثانیه مطابق با استاندارد (1901) NFPA & 1846,EN باشد و دارای عملکرد بر اساس سیستم CAN BUS باشد. لازم بذکر است دربمحل کابین مربوط به پمپ و تجهیزات بصورت کرکره ای و دستی تعبیه گردد.
    مانیتور سقفی:
    مانیتور سقفی با ظرفیت 4500 لیتر در دقیقه در فشار 10 بار و دارای 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 20 سال خدمات پس از فروش در سراسر و دارای نازل FOG و جت و قابلیت گردش دورانی 360 درجه افقی و 15 تا 75 درجه عمودی بصورت دستی و در حین چرخش به موانع سقف برخورد نکند مانیتور قابلیت کنترل از بالای سقف ماشین را بطور دستی داشته و فضای مناسب و کافی و ایمن برای شخص استفاده کننده موجودباشد و دارای رنج پرتاب تا حدود 80 متر
    مخزن آب:
    ظرفیت مخزن آب 8000 لیتر از جنس استنلس استیل L304 با ضخامت 4 میلیمتر در نظر گرفته شود و مطابق استاندارد NFPA ساخته و نصب گردد، دارای نشانگر عقربه ای پیوسته سطح آب مخزن بر روی تابلو عملیاتی دارای لوله سرریز و هواگیری متناسب با لوله پر کن در قسمت زیر خودرو و سرریز بگونه ای طراحی شود که آب بر روی شاسی خودرو گاردان و چرخها و دیگر متعلقات ریخته نشود. دارای دریچه بازدید آدم رو به قطر 50 سانتیمتر به همراه درب آب بندی شده به همراه قفل و ضامن از نوع اهر می باشد دارای موجگیر و بافل های طولی و عرضی استاندارد و دارای 2 لوله آبگیر در طرفین به قطر 2٫5 اینچ با اتصال از نوع انگلیسی و شیر یکطرفه و بال ولو باشد. مخزن دارای ورودی برگشت از پمپ دارای گرداب گیر داخل مخزن و حوضچه لجن گیر و شیر تخلیه ، دارای 4 عدد قلاب روی مخزن برای جابجا نمودن از روی خودرو داشته باشد و کف مخزن تقویت شده به همراه ضربه گیرهای ارتعاشی و لاستیک فشرده بالشتکی یا کله قندی روی ساب فریم نصب گردد . جهت جلوگیری از لغزش و سرخوردن روی سطح مخزن از مواد ضد لغزش و با ورق آجدار استفاده گردد. لازم بذکر است گواهینامه تست جوش روی مخزن آببایستی از مراجع ذیصلاح اخذ و به رویت دستگاه نظارت برسد و در زمان تحویل به کارفرما نیز ارائه گردد.
    مخزن فوم:
    ظرفیت مخزن قوم 2000 لیتر از جنس استنلس استیل L304 با ضخامت 4 میلیمتر در نظر گرفته شود و مطابق استاندارد NFPA ساخته و نصب گردد. مخزن دارای نشانگر عقربه ای سطح فوم بر روی تابلو عملیاتی و دارای دریچه بازدید آدم رو به قطر 50 سانتیمتر به همراه درب آب بندی شده به همراه قفل و ضامن از نوع مناسب و مرغوب بوده و دارای موجگیر و بافل های طولی و عرضی استاندارد و دارای حوضچه لجن گیر و شیر تخلیه، کف مخزن تقویت شده و به همراه ضربه گیرهای ارتعاشی و لاستیک فشرده بالشتکی یا کله قندی روی ساب فریم نصب گردد. دارای 2 عدد قلاب روی مخزن برای جابجا نمودن از روی خودرو را داشته و جهت جلوگیری از لغزش و سر خوردن روی سطح مخزن از مواد ضد لغزش و یا ورق آجدار استفاده گردد. مخزن دارای حباب شکن به ظرفیت 3 درصد حجم مخزن باشد.
    جهت رویت اطلاعات بیشتر اصل اگهی به قسمت تصویر اگهی در سایت مناقصات پارس نمادداده ها مراجعه فرمایید.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کرمان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data