تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه پروژه تهیه مصالح و سردهانه سازی بتنی انهار سنتی...

  • آگهی گزار شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان
    کد پارس نماد: 7555471
    استان: اصفهان تاریخ درج آگهی: 1403/03/17
    تاریخ شروع: 1403/03/20 مهلت اسناد: 1403/04/09
    شماره آگهی: - منبع: محلی اصفهان 1403.3.20
    عنوان آگهی: مناقصه پروژه تهیه مصالح و سردهانه سازی بتنی انهار سنتی...
    شرح آگهی:

    آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی روش یکپارچه)
    شماره فراخوان در سامانه ستاد ایران 2003001205000014 شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان در نظر دارد پروژه تهیه مصالح و سردهانه سازی بتنی انهار سنتی شامل جولا، ترنقان کولان ، درمنان نقوفیانه و یسارج ۱ و ۲ ارسو و کرچ در شهرستان خوانسار را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی روش یکپارچه و با شرایط و مشخصات زیر به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا از مناقصه گرانی که تمایل به شرکت در مناقصه مذکور دارند دعوت میگردد نسبت به دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به نشانی اینترنتی ستاد ایران و به شماره فراخوان فوق اقدام نمایند.
    مبلغ برآورد : 75.248.618.574 هفتاد و پنج میلیارد و دویست و چهل و هشت میلیون و ششصد و هجده هزار و پانصد و هفتاد و چهار ریال است.
    برآورد هزینه بر مبنای فهرست بهای واحد پایه رشته آبیاری زهکشی سال 1403 است.
    مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 3.762.430.929 ریال سه میلیارد و هفتصد و شصت و دو میلیون و چهارصد و سی هزار و نهصد و بیست و نه ریال و نوع آن از تضمینهای معتبر جدول شماره 4 بند الف ماده 6 آئین نامه تضمین معاملات دولتی مصوبه هیأت وزیران به شماره 123402 ت 50659 هـ مورخ 1394.9.22  و نیز تبصره ماده 11 آیین نامه اجرایی بند هـ تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور موضوع تصویب نامه هیأت وزیران به شماره 12155 ت 55264 هـ مورخ 1397.12.9 و نیز ماده ۹ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات مصوب 1398.2.15  مجلس شورای اسلامی و مندرج سایر قوانین و مقررات جاری در صورت شمول باشد.
    اعتبار پروژه تامین مالی توسط مناقصه گزار (کارفرما) و نوع اعتبار طرح اعتبارات جاری هزینه ای شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان است.
    شرایط مناقصه گر مناقصه گر باید دارای گواهینامه صلاحیت معتبر پیمانکاری پایه 5 و یا بالاتر در رشته آب از سازمان برنامه و بودجه و دارای ظرفیت آزاد مبلغ) و تعداد کار مجاز و دارای گواهینامه معتبر صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باشد. سایر شرایط مندرج در اسناد استعلام ارزیابی کیفی و مناقصه می باشد.
    محل اجراء واقع در استان اصفهان - شهرستان خوانسار شهر خوانسار - پارک سرچشمه شهر خوانسار می باشد و مدت اجراء ۱۲ ماه شمسی است.
    مدت اعتبار پیشنهادهای مناقصه ۳ ماه شمسی با یکبار قابلیت تمدید با همین مدت از آخرین مهلت ارائه پیشنهادها است.
    نام و نشانی مجری طرح و دستگاه نظارت (الف نماینده کارفرما و مجری طرح معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اصفهان (مجری مدیر طرحهای توسعه منابع آبی به نشانی اصفهان پل خواجو آبشار اول ساختمان شماره دو (ب) دستگاه نظارت (مشاور) شرکت مهندسین مشاور پدید آب سپاهان به نشانی اصفهان خیابان قائم مقام فرهانی خیابان سپهسالار) روبروی کلینیک چشم پزشکی آبان پلاک 188
    تاریخ مهلت نشانی و نحوه دریافت اسناد مناقصه و استعلام ارزیابی کیفی و ارسال پاسخ
    کلیه مراحل ارزیابی کیفی و مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به نشانی اینترنتی ستاد ایران انجام خواهد شد. مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه مطابق شرایط و مواعد زمانی قید شده در آن سامانه به شماره فراخوان فوق مهلت خواهند داشت نسبت به دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و مناقصه و ارسال پاسخ ارزیابی کیفی و پیشنهاد مناقصه به صورت
    همزمان و از طریق همین سامانه اقدام نمایند. نشانی مناقصه گزار اصفهان - پل خواجو - بلوار آئینه خانه - جنب هلال احمر شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان کدپستی
    8164676473 - صندوق پستی 391
    روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اصفهان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data