تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده سیلوهای ذخیره ماسه به تعداد چهار عدد ...

  • آگهی گزار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان مازندران
    کد پارس نماد: 7577679
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1403/03/22
    تاریخ شروع: 1403/03/22 مهلت اسناد: 1403/04/04
    شماره آگهی: - منبع: سیاست روز 1403.3.22
    عنوان آگهی: مزایده سیلوهای ذخیره ماسه به تعداد چهار عدد ...
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده
    اداره تصفیه امور ورشکستگی استان مازندران به قائم مقامی از شرکت آمل فولادین و به عنوان نماینده هیأت بستانکاران در نظر دارد نسبت به فروش اموال شرکت ورشکسته مذکور را از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ 1403.4.4  روز دوشنبه ساعت 10 صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی ساری ، خیابان مازیار ، نبش خیابان امیر کبیر ، ساختمان شماره دو دادگستری ، طبقه اول ، واحد یک اقدام نماید.
    الف: اموال موضوع مزایده (۱) سیلوهای ذخیره ماسه به تعداد چهار عدد به شکل استوانه ایستاده زرد رنگ با پایه فلزی و مخزن ماسه مکعب مستطیلی به ابعاد یک در یک و طول پنج متر و لوله کشی های مربوطه . (۲ نوار نقاله شیب دار به طول هشت متر و به عرض 60 فاقد الکترو موتور متری . (۳) قفسه های فلزی انبار و باکسهای پلاستیکی قطعات . (۴) دو دستگاه کمپرسور هوای اسکر و دارای شاسی و الکترو موتور و دو دستگاه مخزن هوای ذخیره هوای فشرده به ظرفیت 3000 لیتر به همراه فیلتر و شیر و تابلو و تجهیزات مربوطه (۵) یک عدد مخزن گالوانیزه آب 1000 لیتری (۶) مجموعه لوازم اداری شامل میزها و صندلی ها و فایل ها و کمدها و سه دستگاه گاوصندوق (۷) یک دستگاه ترانس برق مدل 1200 / 30 ساخت شرکت الکتریک ورتیکوم مجارستان و یک دستگاه راکتور ترانس مدل 167130 RFOX ساخت شرکت الکتریک ورتیکوم مجارستان .
    ب شرایط شرکت در مزایده
    (۱) فروش نقدی است و قیمت پایه مزایده اموال موضوع مزایده به مبلغ 31.741.000.000 ریال برآورد گردیده است و هزینه مربوط به جابه جایی لوازم مذکور به عهده خریدار است. (۲) پیشنهاد دهندگان باید قبلا 10 % قیمت پایه مزایده را نقدا به حساب جاری شماره 0112245358007  به نام اداره تصفیه امور ورشکستگی ساری نزد بانک ملی ایران واریز و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند. (۳) پیشنهادات باید در پاکت در بسته و با ذکر جمله مربوط به مزایده اموال شرکت ورشکسته آمل فولادین مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1403.4.4  به اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی ساری خیابان مازیار ، نبش خیابان امیرکبیر ، ساختمان شماره دو دادگستری ، طبقه اول واحد یک تسلیم نمایند. (۴) پیشنهادات در ساعت 10 صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم - مشروط - فاقد سپرده و برخلاف شرایط این اگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد بدیهی است تحویل مورد مزایده پس  از پرداخت 100٪ قیمت پیشنهادی خواهد بود (۵) چنانچه پرداخت بها ! انجام نگیرد مزایده باطل و علاوه بر جبران خسارت وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می گردد. (۶) جهت بازدید از اموال مذکور یک هفته قبل از تاریخ مزایده با شماره 01133323459  تماس حاصل نمائید.
    دکتر امین فلاح معاون قضائی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان مازندران


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مازندران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data