تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان مناقصه پروژه تعمیرات شبکه آبیاری - نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان
    کد پارس نماد: 7670125
    استان: اصفهان تاریخ درج آگهی: 1403/04/11
    تاریخ شروع: 1403/04/11 مهلت اسناد: 1403/04/31
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: اصفهان 1403.4.11
    عنوان آگهی: فراخوان مناقصه پروژه تعمیرات شبکه آبیاری - نوبت دوم
    شرح آگهی:

    آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی روش یکپارچه  - نوبت دوم ؟ 
    (شماره فراخوان در سامانه ستاد ایران 2003001205000017 )
    رکت سهامی آب منطقه ای اصفهان در نظر دارد پروژه تعمیرات شبکه آبیاری نکوآباد شاخه چپ و راست بخش اول را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی کیفی روش یکپارچه و با شرایط و مشخصات زیر به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا از مناقصه گرانی که تمایل به شرکت در مناقصه مذکور دارند دعوت می گردد نسبت به دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد) (ایران به نشانی اینترنتی (ستاد ایران) و به شماره فراخوان فوق اقدام نمایند.
    مبلغ برآورد 600.813.776.292 ريال (ششصد میلیارد و هشتصد و سیزده میلیون و هفتصد و هفتاد و شش هزار و دویست و نود و دو ریال) و بر مبنای  فهرست بهای واحد پایه رشته آبیاری و زهکشی سال 1403 است.
    مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 24.616.275.526 ریال (بیست و چهار میلیارد و ششصد و شانزده میلیون و دویست و هفتاد و پنج هزار و پانصد و بیست و شش ریال ) و نوع آن از تضمینهای معتبر جدول شماره ٤ بند الف ماده ٦ آئین نامه تضمین معاملات دولتی مصوبه هیأت وزیران به شماره ١٢٣٤٠٢ / ت ٥٠٦٥٩ هـ مورخ ١٣٩٤/٠٩/٢٢ (با آخرین اصلاحات ) و نیز تبصره ماده 11 آیین نامه اجرایی بندهـ تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور موضوع تصویب نامه هیأت وزیران به شماره ١٢١٥٥ / ت ٥٥٢٦٤ هـ مورخ 1397/12/09 و نیز ماده 9 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات مصوب 1398/02/15 مجلس شورای اسلامی و مندرج سایر قوانین و مقررات جاری در صورت شمول باشد.
    اعتبار پروژه تأمین مالی توسط مناقصه گزار (کارفرما) و اعتبار پروژه از اعتبارات جاری (هزینه ای شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان است.
    شرایط مناقصه گر مناقصه گر باید دارای گواهینامه صلاحیت معتبر پیمانکاری پایه 5 یا بالاتر (1 تا ٤) در رشته آب از سازمان برنامه و بودجه و دارای ظرفیت آزاد مبلغ) و تعداد کار مجاز و دارای گواهینامه معتبر صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینه فعالیت آب باشد.
    سایر شرایط مندرج در اسناد استعلام ارزیابی کیفی و مناقصه می باشد.
    محل اجراء : واقع در استان اصفهان - غرب و جنوب غربی شهر اصفهان و در شمال و جنوب رودخانه زاینده رود به فاصله 20 تا 45 کیلومتری از شهر اصفهان میباشد و مدت اجراء ٢٤ ماه شمسی است.
    مدت اعتبار پیشنهادهای مناقصه 3 ماه شمسی با یکبار قابلیت تمدید با همین مدت از آخرین مهلت ارائه پیشنهادها است.
    نام و نشاني مجري طرح و دستگاه نظارت (الف) نماینده کارفرما و مجری طرح معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان مدیریت بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی به نشانی اصفهان پل خواجو - آبشار اول ساختمان شماره دو (ب) دستگاه نظارت (مشاور) شرکت مهندسین مشاور زایندآب به نشانی اصفهان خیابان نظر شرقی جنب تالار اندیشه شماره ٢٣٥
    تاریخ مهلت نشانی و نحوه دریافت اسناد مناقصه و استعلام ارزیابی کیفی و ارسال پاسخ: کلیه مراحل ارزیابی کیفی و مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به نشانی اینترنتی ستاد ایران انجام خواهد شد. مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه مطابق شرایط و مواعد زمانی قید آن سامانه به شماره فراخوان فوق مهلت خواهند داشت نسبت به دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و مناقصه و ارسال پاسخ ارزیابی کیفی و پیشنهاد مناقصه به صورت همزمان و از طریق همین سامانه اقدام نمایند.
    نشانی مناقصه گزار اصفهان - پل خواجو - بلوار آئینه خانه - جنب هلال احمر شرکت سهامی آب منطقه اي اصفهان
    كديستي 8164676473  - صندوق پستی 391
    روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اصفهان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data