تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش زمین

  • آگهی گزار شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل
    کد پارس نماد: 7717623
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1403/04/21
    تاریخ شروع: 1403/04/12 مهلت اسناد: 1403/04/27
    شماره آگهی: 140347460000078554 منبع: سایت 1403.4.21
    عنوان آگهی: مزایده فروش زمین
    شرح آگهی:

    شماره آگهی: 140347460000078554
    شماره پرونده:140047920003438612

    تاریخ صدور:1403/04/12

    شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    آگهی مزایده مال غیر منقول  نوبت اول

    شعبه اول اجرای احکام مدنی بابل در نظر دارد جهت  اجرای دستور فروش ماترک مرحوم یوسفعلی یوسفی  در  پرونده کلاسه    0201328 نسبت به فروش  یک قطعه  زمین  به مساحت2000 متر واقع در آیش مجه کتی  بو له کلا و  خانسرا به مساحت 178  متر واقع  در مقبره پیش امیرکلا    در  روز چهارشنبه  در تاریخ  1403.04.27  ساعت 11 صبح  از طریق مزایده  دردفتر اجرای مدنی بابل وفق نظریه کارشناسی از طریق مزایده  اقدام نماید کارشناس ارزیابی  اموال فوق را به شرح ذیل انجام نموده است :

    الف :

    1-    موضوع: اظهار نظر کارشناسی در پرونده کلاسه 0201328

    2-    با سلام، احتراماً در خصوص پرونده کلاسه 140047920003438612 با شماره بایگانی 0201328، موضوع دعوی خانم طاهره یوسفی مرزبانی (خواهان) با وکالت خانم صغری پویا به طرفیت آقای جعفر یوسفی مرزونی (خوانده)، اینجانب پس از حضور در شعبه، مطالعه پرونده و آگاهی از تصمیم مقام محترم قضایی ضمن هماهنگی و با تعرفه خواهان به محل وقوع ملک به آدرس، امیرکلا- خیابان امام- صد متر بعد از کلانتری - کوچه آیت الله سید صالح صالحی معروف به مقبره پیش - قبل از مسجد - بن بست اول - سمت چپ مراجعه و با توجه به هماهنگی طرفین دعوی، ضمن بازدید از محل ملک مورد دعوی، استماع اظهارات، معاینات فنی، بررسی مدارک و مستندات ارائه شده و در راستای تصمیم مقام محترم قضایی به شرح ذیل گزارش می شود.

    3-    الف) قرار کارشناسی ریاست محترم دادگاه:

    4-    ... تا کارشناس منتخب ضمن مطالعه پرونده در صورت لزوم اخذ توضیح از طرفین دعوی نظریه کتبی و مستدل خویش را در مورد ارزیابی قطعه زمین اعلام نماید.

    5-    ب)تشریح وضعیت موجود:

    6-    قطعه زمین مورد نظر در امیرکلا- خیابان امام- صد متر بعد از کلانتری - کوچه آیت الله سید صالح صالحی معروف به مقبره پیش - قبل از مسجد - بن بست اول - سمت چپ با کد پستی 4731767831 و به مساحت حدود 332 مترمربع که در داخل آن یک واحد مسکونی قدیمی مخروبه و یک بنای اسکلت بتنی احداث شده است که بنا بر اظهارات طرفین دعوی قسمتی از ملک را خانم مریم یوسفی مرزونی به مساحت 114 مترمربع را از پدرش مطابق صلح نامه مورخ 1390/09/20 دریافت نموده، که پس از کسر کوچه احداثی و قطعه زمین 114 متری( مطابق صلح نامه) میزان باقی مانده ملک به مساحت 178 مترمربع می گردد. ضمناً ورودی ملک به عرض 1.70 متر می باشد.

    7-    مطابق گواهی حصر وراثت ضم پرونده، وراث حین فوت مرحوم یوسفعلی یوسفی شامل دو پسر به نام های جعفر یوسفی مرزونی و مهدی یوسفی مرزونی و چهار دختر به نام های معصومه یوسفی مرزونی ، کبری یوسفی مرزونی ، طاهره یوسفی مرزونی و مریم یوسفی مرزونی می باشند که فرزند پسر دو برابر فرزند دختر سهم می برد. ضمناً احدی از وراث به نام مهدی یوسفی مرزونی بعد از پدر فوت نمودند که سهم وی به همسر و فرزندانش می رسد.

    8-    ج) نظریه کارشناسی:

    9-    با عنایت به موارد موصوفه فوق،کیفیت منطقه ایی، نوع کاربری ملک، موقعیت مکانی، نحوه استقرار، میزان مساحت و شکل هندسی، عرض گذر و دسترسی های آن و لحاظ کلیه عوامل موثر در ارزیابی و بدون در نظر گرفتن هرگونه تعهدات و دیون احتمالی به اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا تعارض و تجاوز ملکی و با عنایت به نظر معتمدین و مطلعین و سایر قرائن و امارات موجود:

    10-    ارزش قطعه زمین مورد نظر واقع در امیرکلا- مقبره پیش - قبل از مسجد - بن بست اول - سمت چپ به مساحت 178 مترمربع( پس از کسر کوچه و مقدار صلح نامه) با توجه به ورودی کم ملک براساس قیمت روز به مبلغ پانزده میلیارد و یکصد و سی میلیون(15.130.000.000) ریال معادل یک میلیارد و پانصد و سیزده میلیون تومان برآورد و اعلام می گردد.

    ب 

    ریاست محترم شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل

    با سلام و احترام

    عطف به پرونده کلاسه بایگانی 0201328 دعوی محکوم له خانم طاهره یوسفی مرزونی بطرفیت محکوم علیهم آقای حسن یوسفی مرزونی و دیگران به خواسته ارزیابی ، تقسیم و در صورت عدم امکان تقسیم یک قطعه زمین شالیزاری ماترک مرحوم یوسفعلی یوسفی واقع در آیش مجه کتی بوله کلا نسبت به ارزیابی ، فروش و تقسیم وجوه حاصله ، فیمابین وراث طبق گواهی انحصار وراثت ..... پس از مطالعه پرونده ، با هدایت خواهان به محل وقوع ملک مورد ارزیابی واقع در روستای مرزن آباد امیرکلا عزیمت نموده و نسبت به بررسی های میدانی اقدام و گزارش کارشناسی بشرح زیر تقدیم حضور می نماید.

    الف : تشریح موقعیت شالیزاری باقیمانده مارتک مرحوم یوسفعلی یوسفی

    یک قطعه زمین شالیزاری مارتک مرحوم یوسفعلی یوسفی به مساحت 2000 متر مربع واقع در امیرکلا - مرزن آباد - اراضی بوله کلا - مجه کتی ( ملیجه کتی ) ، تعرفه شده توسط آقای سید حسن حسینی داماد مرحوم حاج یوسفعلی  یوسفی و همسر محکوم له خانم طاهره یوسفی و تایید آقای مجید یوسفی احدی از فرزندان ذکور ایشان، با نشانی و حدود اربعه شرح زیر : از شمال مرزیست بلوکی و مشترک و ماوراء آن به شالیزاری آقای حسین میرپور و از جنوب به خیابان 4 متری بین مزارع و ماوراء آن به شالیزاری فوق از آب بندان کوزه انون بینه پشته تامین و از طریق زمین شالیزاری آقای کمال میرپور آبیاری می گردد. رقم شالی تحت کشت شالیزاری ماترک عمدتا طارم هاشمی و بعضا ندا بوده است. زمین شالیزاری فوق قسمتی از زمین شالیزاری بزرگتر و مختصات 4049260-645742 قرار دارد. بنا بر اظهار و ادعای آقای مجید یوسفی در حال حاضر و پس از فوت مرحوم آقای حسینعلی یوسفی مرزونی توسط نامبرده ( احدی از فرزندان ذکور ایشان ) تحت کشت قرار دارد رقم شالی کشت شده طارم هاشمی و در سالهای ماقبل بعضا ندا بوده است.

    نظر کارشناسی : با عنایت به گواهی حصر وراثت ارائه شده و با توجه به مساحت و وضعیت و موقعیت یک قطعه شالیزاری به مساحت 2000 متر مربع به عنوان قسمتی از ماترک باقیمانده مرحوم مورث ، با در نظر گرفتن مساحت ، موقعیت ، وضعیت شالیزاری از قرار متر مربع ، 4.000.000 ریال جمعا مبلغ 8.000.000.000 ریال و بعنوان قسمتی از ماترک بجا مانده برآورد و اعلام می نماید.

      مزایده از قیمت پایه کارشناسی شده شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می شود و برنده مزایده باید ده درصد مبلغ خرید را فی المجلس ومابقی را ظرف یک ماه پرداخت نماید ودرصورت انصراف و عدم  پرداخت مابقی مبلغ ده درصد پرداختی در حق دولت ضبط خواهد ضمنا هرگونه هزینه بعدی بر عهده خریدار می باشد

    متقاضیان  شرکت در مزایده می توانند وفق ماده 126 قانون اجرای احکام مدنی در مدت 5 روز قبل از انجام مزایده نسبت به بازدید از مال مورد مزایده اقدام نمایند

    دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی بابل - ساحل قاسمی

    تذکر:

    1-افراد متقاضی شرکت در مزایده باید کارت شناسایی معتبر و برگ ثبت نام ثنا را به همراه داشته باشند.

    2-افراد متقاضی شرکت در مزایده باید نسبت به اخذ نوبت در سایت عدل ایران برای شرکت در مزایده اقدام نمایند.

    3-  از آنجایی که ده درصد ارزش مزایده از برنده مزایده فی المجلس در اجرای احکام مدنی از طریق دستگاه پوز دریافت می گردد افراد شرکت کننده در مزایده باید به همراه خود کارت بانکی با موجودی  کارشناسی داشته باشند در صورت به همراه نداشتن کارت بانکی و یا عدم وجود موجودی امکان شرکت در مزایده میسر نمی باشد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن:
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data