تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش شش دانگ قطعه زمین

  • آگهی گزار شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل
    کد پارس نماد: 7727294
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1403/04/24
    تاریخ شروع: 1403/04/23 مهلت اسناد: 1403/05/06
    شماره آگهی: 140347460000086777 منبع: سایت 1403.4.24
    عنوان آگهی: مزایده فروش شش دانگ قطعه زمین
    شرح آگهی:

    شماره آگهی: 140347460000086777
    شماره پرونده:140191920002822652

    تاریخ صدور:1403/04/23

    شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    آگهی مزایده مال غیر منقول  نوبت اول

    شعبه اول اجرای احکام مدنی بابل در نظر دارد جهت وصول محکوم به وهزینه های اجرایی پرونده کلاسه  0100745  نسبت به فروش  ششدانگ  هریک از  اموال توقیف شده ذیل  متعلق به محکوم علیه  تقی کرمی داودی فرزند عشقعلی    درحق  نرگس آخوندبابا فرزند احمد روز   شنبه  در تاریخ  1403.05.06  ساعت 10 صبح    از طریق مزایده  دردفتر اجرای مدنی بابل به شرح ذیل از قیمت پایه کارشناسی  اقدام نماید.

    نظر کارشناس :

    1- ملک شماره 1:

    محل مورد تعرفه به آدرس بابل - جاده قائمشهر خیابان جنب ترمینال جلوتر بعد از میدان کوچک جلوی دانشگاه دومین پلاک سمت راست با دیوار بلوک سیمانی و یک قسمت به عنوان درب آدم رو فاقد فاقد درب که با بلوک سیمانی بدون ملات در محل ورود چیده شده است.

    مساحت زمین مطابق نقشه برداری انجام شده برابر با 218 متر مربع در وضع موجود می باشد. با توجه به اینکه ملک واقع در ضلع شمالی زمین مورد تعرفه به میزان یک متر و سی و یک سانتی متر عقب تر از زمین مورد نظر می باشد و احتمال تعریض زمین مورد نظر و عقب نشینی وجود خواهد داشت نیاز به استعلام از شهرداری می باشد. کارشناسی بر اساس وضع موجود زمین و قیمت گذاری بر اساس وضع موجود انجام می گردد لذا میزان عقب نشینی پس از تعیین می بایست از قیمت تعیین شده کسر گردد.

    حدود اربعه مطابق نقشه برداری انجام شده به شرح زیر می باشد:

    شمال به طول یک متر و 31 سانتی متر به حریم خیابان دوم به طول 16 متر و 28 سانتی متر به زمین مجاور سوم به طول 25 سانتی متر به حالت شرقی به ملک مجاور چهارم به طول یک متر و 63 سانتی متر به ملک مجاور

    شرق به طول 8 متر و 45 سانتی متر به ملک مجاور دوم به طول متر و 60 سانتی متر به ملک مجاور

    جنوب به طول 73 سانتی متر به زمین مجاور دوم به طول 19 متر و 70 سانتی متر به زمین مجاور

    غرب به طول 10 متر و 90 سانتی متر به بلوار

    ملک شماره 2 و 3 و 4 :

    محل مورد تعرفه به آدرس بابل - جاده قائمشهر خیابان جنب ترمینال جلوتر بعد از میدان کوچک جلوی دانشگاه دومین پلاک سمت راست

    کوچه جنب دانشگاه علمی کاربردی بعثت 12 شمس 3 کوچه روجا کوچه روجا 5 دومین پلاک سمت چپ ساختمان سه طبقه بر روی همکف که طبقه اول در تصرف مستاجر و طبقات دوم و سوم نیمه کاره می باشد.

    مطابق صورتجلسه توقیف حدود اربعه به شرح زیر است:

    شمال ساختمان مسکونی قنبر رجایی زاد

    شرق به ساختمان چند طبقه نیکان آقای روحی

    جنوب به کوچه روجا 5

    غرب به زمین خالی

    نمای ساختمان سرامیک پنجره در طبقه اول آلومینیومی و طبقات دوم و سوم پی وی سی ضلع غربی مشرف به زمین خالی ایزوگام دارای درب آهنی ماشین رو و یک درب آهنی آدم رو راه پله فاقد نرده کف حیاط موزاییک دیوار سرامیک در طبقه همکف دارای دو انباری با درب چوبی و یک سرویس بهداشتی کاشی سرامیک با درب آلومینیومی در طبقه همکف یک دستگاه پکیج که حسب اظهارات مربوط به طبقه اول و یک کنتور آب برق و گاز نصب شده است. ارز ساختمان در بر کوچه برابر با 7 متر و 95 سانتی متر و طول ساختمان 12 متر و 23 سانتی متر و طول زمین 13 متر می باشد. طبقات اول و دوم دارای کنسول به سمت کوچه می باشد. مساحت عرصه برابر با حدود یکصد و سه متر و سی و پنج دسی مترمربع و مساحت بنا در طبقه اول با احتساب راه پله برابر با 93 متر مربع و 34 دسی متر مربع که مساحت مفید آن پس از کسر راه پله مبنای محاسبه است. مساحت طبقات دوم و سوم با توجه به کنسول و احتساب فضای پله برابر با 105 متر مربع که مساحت مفید آن نیز پس از کسر راه پله مبنای محاسبه است. مساحت فضای پله نیز به صورت مرسوم حدود 10 الی 12 متر مربع می باشد که پس از سیر مراحل قانونی و نقشه برداری از بنا مساحت مفید محاسبه می گردد.

    لوله کشی گاز انتظار برای کنتور گاز در طبقه همکف برای طبقات 2 و 3 مشاهده می گردد.

    جلوی درب آهنی ماشین رو یه قطعه دال بتنی به صورت نیوجرسی جهت جلوگیری از تردد قرار داده شده است.

    2-1- آپارتمان طبقه اول :

    آپارتمان مورد نظر شامل دو اتاق خواب هال و پذیرایی آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی می باشد به صورتی که برخی از مشخصات آن شامل حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاشی کاری و سرامیک کاری دیوار و سقف اتاق ها سفیدکاری با گچ پنجره ها آلومینیومی درب اتاق ها چوبی درب حمام و سرویس بهداشتی آلومینیومی کف سالن مفروش با سرامیک کابینت ام دی اف آیفون تصویری سیاه سفید دارای انشعابات آب اشتراکی و برق گاز می باشد. حسب اظهارات دارای گرمایش از کف می باشد.

    2-2- آپارتمان طبقه دوم :

    آپارتمان مورد نظر شامل دو اتاق خواب هال و پذیرایی آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی می باشد به صورتی که برخی از مشخصات آن شامل حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاشی کاری و سرامیک کاری دیوار و سقف اتاق ها سفیدکاری با گچ پنجره ها پی وی سی اتاق ها و حمام و سرویس بهداشتی فاقد درب کف سالن مفروش با سرامیک فاقد کابینت دارای لوله کشی تاسیسات دارای سقف کاذب پیرامونی در سالن هال و پذیرایی لوله کشی برای رادیاتور فاقد شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی آشپزخانه کارهای تاسیسات برقی باقی مانده فاقد سقف سرویس و حمام می باشد.

    2-3- آپارتمان طبقه سوم :

    آپارتمان مورد نظر شامل دو اتاق خواب هال و پذیرایی آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی می باشد به صورتی که برخی از مشخصات آن شامل حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاشی کاری و سرامیک کاری دیوار و سقف اتاق ها سفیدکاری با گچ پنجره ها پی وی سی اتاق ها و حمام و سرویس بهداشتی فاقد درب کف سالن مفروش با سرامیک فاقد کابینت دارای لوله کشی تاسیسات دارای سقف کاذب پیرامونی در سالن هال و پذیرایی لوله کشی برای رادیاتور فاقد شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی آشپزخانه کارهای تاسیسات برقی باقی مانده فاقد سقف سرویس و حمام می باشد.

    در زمان بازدید خانمی به همراه دخترش در طبقه اول ساکن بودند که خود را مستاجر معرفی نمودند و اظهار نمودند که اجاره نامه به نام همسرش آقای علی طهماسب زاده می باشد. در انتهای بازدید نیز مستاجر آقای علی طهماسب زاده حضور پیدا نمودند و اظهار نمودند که مستاجر آقای کرمی می باشند.

    ضمن تماس با محکوم علیه با شماره اعلام شده ایشان اظهار نمودند که در خصوص ملکها مستنداتی ندارند و متعلق به پدرم می باشد. لازم به ذکر است ملک های مورد نظر توسط کلانتری توقیف گردیده است. اظهارات نماینده محکوم له مبنی بر آنکه پدر محکوم علیه صورتجلسه را امضا نموده است. سند مالکیتی ارائه نشده است. در صورت ارائه هر گونه مستندات قیمت ها قابل تغییر خواهد بود.

    ب نظریه کارشناسی

    با توجه به بررسی ها و معاینات به عمل آمده مشاهدات میدانی و در نظر گرفتن مواردی نظیر موقعیت مکانی موقعیت استقرار میزان مساحت، ابعاد و اندازه، کمیت و کیفیت منطقه و جمیع جهات موثر و کلیه پارامترهای ذیمدخل نتیجه به شرح زیر برآورد و اعلام می گردد :

    1- ارزش شش دانگ قطعه زمین مورد تعرفه و موصوف به مبلغ ارزش هر متر مربع برابر با 25 میلیون تومان و برای مساحت 218 متر مربع مساحت موجودجمعاً به مبلغ:

    54/500/000/000 ریال ( 54 میلیارد و 500 میلیون ریال برابر با 5 میلیارد و 450 میلیون تومان) برآورد و اعلام می گردد.

    لازم به ذکر است که متراژ دقیق جهت بررسی عقب نشینی و تعریض خیابان نیاز به استعلام از شهرداری دارد.مساحت زمین مطابق نقشه برداری انجام شده برابر با 218 متر مربع در وضع موجود می باشد. با توجه به اینکه ملک واقع در ضلع شمالی زمین مورد تعرفه به میزان یک متر و سی و یک سانتی متر عقب تر از زمین مورد نظر می باشد و احتمال تعریض زمین مورد نظر و عقب نشینی وجود خواهد داشت نیاز به استعلام از شهرداری می باشد. کارشناسی و قیمت گذاری بر اساس وضع موجود زمین انجام می گردد لذا میزان عقب نشینی پس از تعیین می بایست از قیمت تعیین شده کسر گردد.

    2- ارزش واحد آپارتمان طبقه اول در حال بهره برداری توسط مستاجر به مبلغ 19/520/000/000 ریال (19 میلیارد و 520 میلیون ریال) برآورد و اعلام می گردد.

    3- ارزش واحد آپارتمان طبقه دوم به مبلغ 20/925/000/000 ریال ( 20 میلیارد و 925 میلیون ریال) برآورد و اعلام می گردد.

    4- ارزش واحد آپارتمان طبقه سوم به مبلغ 20/460/000/000 ریال (20 میلیارد و 460 میلیون ریال) برآورد و اعلام می گردد.

    لازم به ذکر است که با توجه به آنکه دال بتنی و نیوجرسی در جلوی ساختمان قرار دارد و نشانگر بدهی ساختمان به شهرداری می باشد در خصوص میزان بدهی نیاز به استعلام از شهرداری دارد تا از ارزش اعلام شده کسر گردد.

    مزایده از قیمت پایه کارشناسی شده شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می شود و برنده مزایده باید ده درصد مبلغ خرید را فی المجلس ومابقی را ظرف یک ماه پرداخت نماید ودرصورت انصراف و عدم  پرداخت مابقی مبلغ ده درصد پرداختی در حق دولت ضبط خواهد ضمنا هرگونه هزینه بعدی بر عهده خریدار می باشد

    متقاضیان  شرکت در مزایده می توانند وفق ماده 126 قانون اجرای احکام مدنی در مدت 5 روز قبل از انجام مزایده نسبت به بازدید از مال مورد مزایده اقدام نمایند

    تذکر:

    1-افراد متقاضی شرکت در مزایده باید کارت شناسایی معتبر و برگ ثبت نام ثنا را به همراه داشته باشند.

    2-افراد متقاضی شرکت در مزایده باید نسبت به اخذ نوبت در سایت عدل ایران برای شرکت در مزایده اقدام نمایند.

    3-  از آنجایی که ده درصد ارزش مزایده از برنده مزایده فی المجلس در اجرای احکام مدنی از طریق دستگاه پوز دریافت می گردد افراد شرکت کننده در مزایده باید به همراه خود کارت بانکی با موجودی  کارشناسی داشته باشند در صورت به همراه نداشتن کارت بانکی و یا عدم وجود موجودی امکان شرکت در مزایده میسر نمی باشد.

    دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی بابل - ساحل قاسمی


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن:
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data