تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده یکباب ساختمان مسکونی

  • آگهی گزار شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بروجرد
    کد پارس نماد: 7739077
    استان: لرستان تاریخ درج آگهی: 1403/04/28
    تاریخ شروع: 1403/04/19 مهلت اسناد: 1403/05/02
    شماره آگهی: 140336460000040618 منبع: سایت 1403.4.28
    عنوان آگهی: مزایده یکباب ساختمان مسکونی
    شرح آگهی:

    شماره آگهی: 140336460000040618
    شماره پرونده:140236920001002055

    تاریخ صدور:1403/04/19

    شعبه صادر کننده:شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بروجرد

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

    بسمه تعالی

    آگهی مزایده اموال غیرمنقول

    نوبت : اول

    حسب اجرائیه صادره در پرونده شماره 0300302اجرا مربوط به محکوم له: معصومه کاوندی محکوم علیه: اکرم کاوند - اکبر کاوندی  مبنی بر تقسیم ترکه . باتوجه به تقاضای ذینفع ومطابق نظریه کارشناسی شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری بروجرد درنظردارد از طریق مزایده الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس :سایت ستاد ایراناقدام به فروش اموال توقیف شده بامشخصات ذیل نماید :طالبین می توانند حداقل پنج روز قبل ازمزایده باهماهنگی اجرای احکام از مال مورد مزایده بازدید نموده درصورت تمایل به شرکت درمزایده لازم است مفاد سند شرایط و ضوابط مزایده گران جهت شرکت درمزایده های قوه قضائیه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بشرح ذیل رعایت گردد.

    * برنده مزایده باید ده درصد از قیمت پیشنهادی خود را به حساب مشخص شده توسط سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واریز نماید. این واریز در دو مرحله صورت می گیرد. درمرحله نخست شرکت کننده باید پیش از شرکت در مزایده ده درصد از قیمت پایه را واریز کرده تا بتواند وارد فرآیند پیشنهاد قیمت شود. پس از تعیین برنده مزایده، برنده باید مابه التفاوت ده درصد قیمت پایه و ده درصد قیمت پیشنهادی خود را ظرف حداکثر یک ساعت از اتمام مزایده از طریق درگاه پرداخت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واریز نماید. در غیراین صورت مبلغ واریزی اولیه به نفع دولت ضبط می شود.

    *به موجب قبول این سند به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اجازه داده می شود که مبلغ ده درصد از قیمت پایه پرداختی را پس از اتمام مزایده از جانب برنده به حساب معرفی شده توسط قوه قضائیه واریز نماید. پرداخت این مبلغ توسط سامانه به حساب قوه قضائیه به عنوان بخشی از مبلغ فی المجلس موضوع ماده 129 قانون اجرای احکام مدنی صورت می گیرد. به همین جهت در صورت عدم پرداخت مابه التفاوت در موعد مقرر یک ساعته این مبلغ به نفع دولت ضبط خواهد شد

    * تا پایان زمان برگزاری مزایده امکان ثبت نام و شرکت در مزایده برای خریداران وجود دارد.

    * قیمت های ثبت شده در مزایده نهایی بوده و امکان اصلاح ندارد.

    *برنده مزایده شخصی است که در طول زمان برگزاری مزایده بیشترین قیمت را پیشنهاد داده باشد.

    *پس از اتمام زمان برگزاری مزایده، وجه تضمین پرداختی همه شرکت کنندگان در مزایده به غیر از فرد برنده، ظرف حداکثر یک روز به حساب ایشان عودت داده می شود. برای این کار نیاز به مراجعه حضوری یا ارائه درخواست وجود ندارد و این فرآیند به صورت خودکار انجام خواهد شد.

    * برنده مزایده باید باقیمانده مبلغ پیشنهادی خود را در موعد زمانی مقرر که به ایشان اعلام می شود، در سامانه ستاد پرداخت نماید. )این زمان حداکثر سی روز است.( در غیر این صورت مزایده باطل شده و مبلغ واریزی وی ضبط می شود.

    * برنده مزایده می تواند پس از گذشت هفت روز از زمان اتمام مزایده و پرداخت همه هزینه های مندرج در این توافق نامه، با مراجعه به مجتمع قضایی برگزار کننده مزایده فرآیند دریافت مال را پیگیری نماید.

    *کلیه مزایده گران عضو سامانه تدارکات الکترونیکی دولت متعهد می باشند کارمزد انجام معاملات در سامانه را که طی مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و یا قوانین بودجه سنواتی تعیین گردیده است در زمان مقرر پرداخت نمایند.

    *در صورت هرگونه پرسش و یا ابهام نسبت به نکات ارائه شده و یا سایر نکات مرتبط با فرآیند برگزاری مزایده می توانید با شماره 1456 تماس حاصل فرمایید.

    مشخصات مورد مزایده : الف :  یکباب ساختمان مسکونی واقع روستای دره صیدی مرحومه شوکت دیناروند  - منزل مسکونی مقابل پاسگاه انتظامی بمساحت عرصه 250مترمربع -اعیان 151 مترمربع می باشد در نهایت ارزش ششدانگ عرصه و اعیان یکباب ساختمان مسکونی با سازه نیمه اسکلت و دیوار باربر پیرامونی با پوشش طاق ضربی ( مساحت اعیان= 151 مترمربع - مساحت عرصه =250 مترمربع ) به مبلغ  12/400/000/000 ریال  که قیمت اعلامی بعنوان قیمت پایه جهت شروع مزایده محسوب می گردد .

    مکان مزایده : مزایده غیر حضوری و بصورت الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس : سایت ستاد ایران

    تاریخ مزایده: 1403/05/02.ساعت 8 الی 11

    مدیر دفتر شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری بروجرد غلامی


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن:
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data