تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اجاره زمین زراعی

  • آگهی گزار اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی پیرانشهر
    کد پارس نماد: 7930274
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1403/06/07
    تاریخ شروع: 1403/06/07 مهلت اسناد: 1403/06/15
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: محلی خوزستان 1403.06.07
    عنوان آگهی: مزایده اجاره زمین زراعی
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده نوبت اول
    اجاره زمین زراعی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی پیرانشهر
    اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان پیرانشهر به موجب مجمع عمومی مورخ 1401.10.29 و صورتجلسه شماره 579 مورخ 1403.5.10 هیات مدیره اتحادیه برای سال زراعی 1404-1403 در نظر دارد یک قطعه زمین مزروعی تحت مالکیت خود را با مشخصات ذیل از طریق مزایده به صورت اجاره به واجدین شرایط واگذار نماید. لذا متقاضیان میتوانند در صورت تمایل با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی تقاضای کتبی خود را با نضمام فیش واریزی سپرده در پاکت سربسته از تاریخ صدور مزایده حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1403.6.15 به اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر تحویل فرمایند. مشخصات مورد مزایده یک قطعه زمین مزروعی بمساحت 8.2 هکتار با تاسیسات آبیاری بارانی دارای برق سه فاز و چاه عمیق و یک باب خانه 24 متر مربعی واقع در کیلومتر 5 جاده پیرانشهر - سردشت
    مدت اجاره: یک سال زراعی از تاریخ 1403.7.01 لغایت 1404.7.01 می باشد.
    شرایط مزایده:
    1- متقاضیان شرکت در مزایده بایستی فرم مخصوص شرکت در مزایده را از اتحادیه دریافت و مبلغ 200.000.000 ریال را بحساب شماره 145979432 نزد بانک کشاورزی شعبه مرکزی پیرانشهر بنام اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی پیرانشهر واریز و فیش مربوطه را بانضمام قیمت پیشنهادی خود در پاکت سربسته حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 1403.6.15 به اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر تحویل نمایند به پیشنهادات مبهم و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد و به تقاضای فاقد اصل فیش سپرده یا ناخوانا و خارج از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد و کمیته معاملاتی در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
    2- با توجه به سیستم آبیاری موجود در محل زمین مورد مزایده اجاره با شرایط و امکانات موجود واگذار خواهد شد و هر اقدامی در راستای تکمیل خرید و تجهیز سیستم مربوطه در طول مدت قرارداد بعهده شخص مستاجر خواهد بود و اتحادیه هیچ گونه هزینه هایی را در این مورد تقبل نخواهد کرد.
    3- برنده مزایده می بایست در موعد عقد قرارداد نسبت به ارائه یک چک معتبر بانکی بعنوان تضمین پرداخت خسارات وارده و یک فقره چک بعنوان تسویه حساب از قبیل بیمه اداره کار مالیات و دارایی و تامین اجتماعی و مرکز خدمات کشاوزی منطقه که مورد تایید کارشناسان تعاون روستایی بوده به اتحادیه ارائه نماید.
    4- کلیه پیشنهادات واصله راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1403.6.17 در محل دفتر کار اتحادیه واقع در فلکه صدوقی با حضور ناظرین مدیریت تعاون روستایی استان و اداره شهرستان و کمیته معاملاتی اتحادیه باز و قرائت خواهد شد و مزایده به به صورت کتبی بوده و در صورت قبول پیشنهاد طی نامه کتبی به برنده مزایده اعلام خواهد شد.
    5 - در صورتیکه بالاترین مبلغ پیشنهادی متقاضی شرکت در مزایده مورد رضایت و توافق کمیته معاملاتی اتحادیه باشد از طریق نامه کتبی از برنده مزایده
    جهت عقد قرارداد اجاره دعوت بعمل خواهد آمد و برنده مزایده موکلف است ظرف مدت هفت روز کاری بعد از اعلام برنده نسبت به عقد قرارداد اجاره و پرداخت کامل مال الاجاره (12) ماه در وجه اتحادیه پیرانشهر بحساب شماره 145979432 نزد بانک کشاورزی شعبه مرکزی پیرانشهر بنام اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی پیرانشهر واریز و فیش مربوطه را در مهلت مقرر تحویل اتحادیه نمایند و در صورت عدم مراجعه و واریز وجه ظرف مدت مقرر به عنوان منصرف محسوب شده و سپرده وی بنفع اتحادیه ضبط خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز قابل قبول نخواهد بود و اتحادیه حق دارد ضمن ضبط مبلغ سپرده واریزی نفر اول از نفر دوم جهت عقد قرارداد با شرط اینکه ما به التفاوت قیمت پیشنهادی نفر اول و دوم از سپرده بیشتر نباشد دعوت بعمل خواهد آورد و در صورت انصراف نفر دوم اتحادیه ضمن ضبط مبلغ سپرده واریزی به نفع اتحادیه با نفر سوم جهت عقد قرار داد با شرط مذکور صورت میگیرد. تحویل مورد مزایده بعد از عقد قرارداد و تضمینهای کافی و کسب مجوز از مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان غربی خواهد بود.
    6- کلیه هزینه های مربوط به چاپ آگهی مزایده کارشناسی و قرارداد ثبتی و مالیات و دارایی ناشی از این مزایده بعهده برنده مزایده میباشد.
    7- کمیته معاملاتی در رد یا قبول پیشنهاد شرکت کنندگان مختار بوده و هیچگونه اعتراضی از سوی متقاضیان پذیرفته نخواهد شد و تحویل مورد اجاره منوط به مجوز سازمان تعاون روستایی استان آذرباجان غربی میباشد.
    8- داوطلبان شرکت کننده در مزایده در صورت تمایل میتوانند جهت بازدید از شرایط موجود زمین مذکور در کلیه ساعات روز به آدرس ارائه شده در اگهی مزایده واقع در پیرانشهر- جاده سردشت سه راهی روستای نمنجه مراجعه و یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تلفنهای 44222901 - 44223901 تماس حاصل فرمایند.
    هیئت مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی پیرانشهر


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data