تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش ساختمان هتل در چهار طبقه بر روی نیم طبقه و همکف و زیرزمین در زمینی به مساحت 83 /289 مترمربع

  • آگهی گزار شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان رودسر
    کد پارس نماد: 7948430
    استان: گیلان تاریخ درج آگهی: 1403/06/11
    تاریخ شروع: 1403/06/11 مهلت اسناد: 1403/07/04
    شماره آگهی: 140334460000110489 منبع: پول و ارز 1403.06.11
    عنوان آگهی: مزایده فروش ساختمان هتل در چهار طبقه بر روی نیم طبقه و همکف و زیرزمین در زمینی به مساحت 83 /289 مترمربع
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده(نوبت دوم)
    شماره بایگانی 0300062

    در راستای اجرای پرونده به شماره بایگانی0300062 این اجرا،له بانک رفاه با وکالت آقای محمد پارسی بطرفیت آقای علی غلامرضایی دارسرا با موضوع فروش ملک مشاع،پس از استعلام اموال از اداره ثبت اسناد و املاک کلاچای،با ارجاع امر به احدی از کارشناسان رسمی دادگستری و ابلاغ نظریه به اشخاص پرونده و مصون ماندن از اعتراض،ملک به وصف ذیل ارزیابی گردیده است:

    درخصوص ارزیابی عرصه و اعیان پلاک ثبتی شماره 1529 - 312 (غیرقابل افراز) واقع در قریه چابکسر، خیابان امام خمینی، هتل کاسپین، جهت فروش از طریق مزایده به استحضار می رساند اینجانب به عنوان کارشناس منتخب پس از حضور در دفتر شعبه محترم اجرای احکام و مطالعه پرونده و اطلاع از موضوع قرار کارشناسی طبق هماهنگی با وکیل محترم خواهان به محل مورد تعرفه به آدرس فوق الاشاره عزیمت نموده و پس از بازدید میدانی و بررسی های لازم، پاسخ کارشناسی به شرح ذیل به حضورتان تقدیم می گردد.

    ساختمان هتل در چهار طبقه بر روی نیم طبقه و همکف و زیرزمین در زمینی به مساحت 83 /289 مترمربع) به صورت اسکلت بتنی به شرح زیر احداث شده است:

    1- زیرزمین مشتمل بر: آشپزخانه، موتورخانه، شوفاژ و تأسیسات، سرویس های بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و پارکینگ، مجموعاً به مساحت حدود 264 مترمربع با ارتفاع حدود 60 /2 متر می باشد، کف پارکینگ و موتورخانه بتن و دیوار سیمانکاری، کف آشپزخانه سنگ و دیوار کاشی و کف سرویس های بهداشتی سرامیک و دیوار کاشی کاری و سقف زیرزمین سیمانکاری با پودر خاک سنگ است. پارکینگ دارای درب فلزی کشویی است.

    2- همکف مشتمل بر: ورودی، قسمت پذیرش و رستوران، مجموعاً به مساحت حدود 264 مترمربع می باشد، کف سنگ، سقف گچ بری، دیوارها تا ارتفاع حدود یک متر سنگ و بقیه شیشه سکوریت است و با دو پله به بالکن (لژ) و نمازخانه و سرویس های بهداشتی راه دارد.

    3- نیم طبقه شامل: بالکن رستوران، نمازخانه آقایان و خانم ها، سرویس های بهداشتی و یک واحد سوئیت و انباری به مساحت مجموعاً حدود 160 مترمربع می باشد، کف سرامیک و موکت و دیوار سرویس های بهداشتی کاشیکاری و پنجره های نیم طبقه آلومینیومی است.

    4- طبقه اول الی سوم: هر طبقه شامل 5 واحد و مجموعاً 15 واحد سوئیت است. در هر طبقه 2 واحد رو به دریا و 3 واحد رو به کوه است، همه سوئیت ها دارای یک خواب و آشپزخانه اُپن و سرویس های بهداشتی است (واحدهای

    سمت کوه دارای توالت فرنگی و سمت دریا دارای توالت ایرانی است)، کف سوئیت ها سرامیک و پنجره ها آلومینیومی است، مساحت هر طبقه با احتساب کنسول ضلع شرقی و جنوبی و راه پله حدود 288 مترمربع و سه طبقه 864 مترمربع می باشد..

    5- طبقه چهارم (VIP) شامل: هال ورودی، محل منبع آب اضطراری، اتاقک موتورخانه، آسانسور و یک واحد یک خوابه بزرگ مجموعاً به مساحت حدود 150 مترمربع، دارای آشپزخانه اپن و سرویس های بهداشتی است. کف و دیوار واحد یک خوابه و دیوارها تا سقف سرامیک و پنجره ها آلومینیومی است. مساحت کل بنا حدود 1702 مترمربع می باشد.

    دارای امتیاز برق با قدرت 72 کیلووات و دو امتیاز گاز شهری با ظرفیت های 25 و 65 و آب 1 اینچ می باشد. نمای ضلع جنوبی تا بالای نیم طبقه سنگ و سنگ بادبر و بقیه شیشه است. نمای ضلع شرقی تا بالای نیم طبقه سنگ و بقیه شیشه و نمای ضلع شمالی ایزوگام با پوشش آلومینیوم و سیمانکاری و نمای ضلع غربی ایزوگام با ورق آلومینیوم است، پوشش شیروانی آزبست سیمانی واردواز است. ضمناً هتل مجهز به یک دستگاه آسانسور 5 نفره  می باشد.

    بهای پایه ششدانگ ملک موصوف به شرح صدرالذکر، فروش از طریق مزایده باتوجه به موقعیت مکانی، کیفیت و وضعیت بنا و در نظر گرفتن کلیه عوامل موثر در قیمت گذاری با لحاظ امتیازات آب و برق و گاز، بدون احتساب لوازم و تجهیزات هتل از نظر اینجانب به مبلغ 425.500.000.000 ریال (چهارصد و بیست و پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال) ارزیابی می گردد.

    لذا بدین منظور مزایده در ساعت 9/30 تا 10/30 صبح روز چهارشنبه مورخه 1403/7/4 از طریق برگزاری حراج آنلاین با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی اینترنتی : سایت ستاد ایران به صورت الکترونیکی برگزار می گردد. لذا متقاضیان می بایست جهت شرکت در مزایده در زمان مقرر به سامانه اینترنتی فوق الذکر مراجعه نمایند .تذکر: قبل از ورود حتماً نسبت به ثبت نام در سامانه فوق اقدام نمایید. مزایده از قیمت پایه ی ارزیابی شده آغاز می گردد . شخصی که بالاترین مبلغ را پیشنهاد نماید برنده مزایده شناخته خواهد شد. ده درصد مبلغ فروخته شده فی المجلس در سامانه قابل پرداخت و مابقی ظرف مدت یک ماه وصول می گردد.در صورت عدم پرداخت مابقی مبلغ فروخته شده ، ده درصد وصول شده بنفع دولت ضبط می گردد. خریداران می توانند ظرف مدت پنج روز قبل از شروع جلسه مزایده با هماهنگی این اجرا از مال مورد مزایده بازدید بعمل آورند. این آگهی مستند به ماده 118 ق.ا.ا.م در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار محلی درج و منتشر می گردد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گیلان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data