تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه خرید نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری رایانه

  • آگهی گزار سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان
    کد پارس نماد: 7952498
    استان: اصفهان تاریخ درج آگهی: 1403/06/13
    تاریخ شروع: 1403/06/13 مهلت اسناد: 1403/06/31
    شماره آگهی: - منبع: تجارت 1403.6.13
    عنوان آگهی: مناقصه خرید نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری رایانه
    شرح آگهی:

    آگهی مناقصه
    سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد نسبت به خرید نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری رایانه را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به صورت الکترونیکی از طریق مناقصه عمومی اقدام نماید:
    عدم اشتغال متقاضی به مشاغل دولتی خدماتی شهرداریها و سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری و همچنین رعایت قانون راجع به منع مداخله کارکنان
    دولت ... مصوب 1337
     کلیه فرآیند مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی ستاد ایران  برگزار می گردد از این رو متقاضیان می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی توکن) اقدام نمایند.
     علاقه مندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توكن) با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند
    مرکز پاسخگویی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 1456 
    اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استانها در سایت سامانه ستاد ایران بخش ثبت نام پروفایل مناقصه گر موجود است. . ارائه سپرده شرکت در مناقصه بصورت نقدی و یا ضمانتنامه بانکی به مبلغ 500.000.000 ریال ( پانصد میلیون ریال).
     منتخب مناقصه مكلف به ارائه ضمانت حسن انجام تعهدات (معادل 10% مبلغ اعلام شده در سامانه ستاد ایران و ارائه ضمانت نامه پیش پرداخت (معادل 25% مبلغ اعلام شده در سامانه ستاد ایران قبل از انعقاد قرارداد می باشد.
     دارا بودن حسن شهرت و صلاحیت فنی و تخصصی و قانونی و عدم هرگونه سابقه كیفری و اعتیاد به مواد مخدر متقاضیان می بایست گواهی های مربوطه را در زمان بارگزاری الصاق نمایند.
    در صورتیکه برندگان مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده ایشان به نفع سازمان ضبط خواهد شد.
    سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.
    شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط وتكالیف اعلامی از سوی سازمان می باشد.
     پیشنهاد دهندگان با نمایندگان آن مجاز به حضور در محل سازمان می باشد. . سایر اطلاعات و شرایط و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
     انجام موضوع مناقصه نهایتاً می بایست ظرف مدت یک ماه از زمان اعلام به منتخب مناقصه مطابق با مبلغ اعلام شده از سوی ایشان صورت پذیرد.
     برآورد مبلغ مناقصه حدوداً به مبلغ 30.000.000.000 ریال سی و پنج میلیارد ریال می باشد که منتخب مناقصه می بایست به میزان 10% مبلغ اشاره شده حسن اجرای تعهدات و 25 %  ضمانت  با عنوان پیش پرداخت بصورت ضمانتنامه بانکی به سازمان ارائه نماید.
    پیشنهادات واصله در مورخ1403.6.20 ساعت 14 در کمیسیون مناقصات سازمان مفتوح می گردد و برابر مقررات و مقتضیات نتیجه آن ظرف مدت هفت روز در تابلو اعلانات سازمان اعلام می گردد.
    متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32681584 تماس حاصل نموده و برای دریافت اسناد مناقصه از روز شنبه مورخ 1403.6.17  لغایت  1403.6.31 و جهت تحویل و بارگذاری اسناد و مدارک و ارسال پیشنهاد قیمت حداکثر تا پایان وقت اداری روز 2شنبه مورخ 1403.7.16  از طریق سامانه ستاد به نشانی ستاد ایران  اقدام نمایند.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اصفهان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data