تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه انجام عملیات تامین 288 قلم انواع بیرینگ و قطعات جانبی

  • آگهی گزار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
    کد پارس نماد: 7953599
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1403/06/13
    تاریخ شروع: 1403/06/13 مهلت اسناد: 1403/06/21
    شماره آگهی: - منبع: سایت 1403.6.13
    عنوان آگهی: مناقصه انجام عملیات تامین 288 قلم انواع بیرینگ و قطعات جانبی
    شرح آگهی:

    موضوع: دعوت نامه و اسناد مناقصه دو مرحله ای عمومی با ارزیابی کیفی تامین انواع بیرینگ و قطعات جانبی 
    بدینوسیله از شما دعوت می شود در مناقصه مشروحه ذیل شرکت نمایید:
    مطالعه دقیق اسناد توصیه می شود. 
    1- موضوع و شرح مناقصه انجام عملیات تامین 288 قلم انواع بیرینگ و قطعات جانبی مورد نیاز خریدار بر اساس مشخصات مندرج در پیوست شماره 1
    تبصره 1: کارفرما میتواند مقدار سفارش کالا را تا سقف 25% افزایش و یا کاهش دهد و فروشنده ملزم به ایفای تعهدات خود با همان شرایط و نرخهای مندرج در پیشنهاد می باشد.
    2- محل تحویل کالا مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ماهشهر (DAP)
    3- زمان تحویل کالا حداکثر 601 روز پس از وصول هر درخواست خرید توسط فروشنده میباشد. برای برخی از بیرین ها که مصارف خاص داشته به صورت عمومی تولید نمی گردند ) در بخش پنجم، ضمیمه لیست پیوست2 مشخص گردیم اند ) و در صورتی که از مدت زمان مورد نیاز برای تهیه ی آنها از خارج از کشور بیشتر نباشد ( حداکثر 120 روز لحاظ می گردد ) ، با هماهنگی خریدار ، مدت زمان حصول کالا و میزان سفارش قابل مذاکره می باشد.
    4- مبلغ برآورد. ...
    5-  کارفرما دستگاه مناقصه گزار دستگاه نظارت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا میباشد.
    6- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 6.668.468.000 ریال شش میلیارد و ششصد و شصت و هشت میلیون و چهارصد و شصت و هشت هزار ریال میباشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی و یا واریز نقدی به نفع کارفرما به حساب جاری 6094413530 با شناسه شبا IR780180000000006094413530 بانک تجارت شعبه پتروشیمی بوعلی سینا کد 60240 به نام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا واریز شده باشد در پاکت الف تسلیم گردد.
    مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ تحویل اسناد مناقصه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
    ضمانت نامه مذکور جنبه تضمین داشته و فاقد وصف امانت است. همچنین مناقصه گر / برنده مناقصه / تامین کننده حق  هر گونه توقیف و منع برداشت و ضبط ضمانت نامه را از خود سلب و ساقط نمود
    7- تاریخ توزیع اسناد مناقصه از روز یکشنبه مورخ 1403.6.11  تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1403.6.21 می باشد.
    8- نشانی محل دریافت اسناد مناقصه سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی WWW.BSPC.IR میباشد که مناقصه گران میبایستی برای دریافت اسناد به این آدرس مراجعه کنند.
    9- پیشنهادها باید در چهار پاکت جداگانه در بسته شده ارزیابی کیفی "الف" . "ب" و "ج" گذارده شوند . پاکت "الف" بایستی محتوی ضمانت نامه بانکی و پاکت ب" محتوی پیشنهاد فنی و کتابچه و سایر مدارک پیشنهادی ( که همه آنها باید توسط پیشنهاد دهنده مهر و امضاء شود ) و پاکت "ج" شامل پیشنهاد مالی می باشد . ۱۰ - پیشنهاد دهنده بایستی برنامه زمانبندی خود را بر اساس مدت مندرج در بند 3 فوق همراه اسناد مناقصه ارائه و در پاکت ب" قرار داده و تسلیم نماید در صورت برنده شدن برنامه زمانبندی مزبور پس از تأیید دستگاه نظارت کارفرما جزء مدارک پیمان محسوب می گردد.
    11- به پیشنهادهای ناقص و مبهم و مشروط و پیشنهادهایی که با شرایط این مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مدت مقرر در این دعوتنامه تسلیم گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    12- آخرین مهلت تسلیم پاکتها ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1403.7.4 می باشد.
    13- نشانی محل تسلیم پاکتها استان خوزستان شهرستان بندر ماهشهر - سایت 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا ساختمان اداری طبقه همکف دفتر امور حقوقی و پیمانها می باشد.
    14- هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما به جز آنچه که در پیوست چهارم اسناد ذکر گردیده است در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
    15- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی نموده اند طبق آئین نامه معاملات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با آنها رفتار خواهد شد.
    16- به پیشنهادهایی که به صورت مشارکت کنسرسیوم ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و عینا به پیشنهاد دهنده مسترد می گردد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data