تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اجاره واحدهای خدماتی و رفاهی دانشکده فنی

  • آگهی گزار شهرداری منطقه ده شیراز
    کد پارس نماد: 7996336
    استان: فارس تاریخ درج آگهی: 1403/06/25
    تاریخ شروع: 1403/06/25 مهلت اسناد: 1403/06/27
    شماره آگهی: - منبع: محلی یزد 1403.6.25
    عنوان آگهی: مزایده اجاره واحدهای خدماتی و رفاهی دانشکده فنی
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده اجاره واحدهای خدماتی و رفاهی دانشکده فنی شهید صدوقی یزد؟
    دانشگاه ملی مهارت واحد استان یزد قصد دارد واحد چاپ و تکثیر و فروشگاه مواد غذایی ( بوفه دانشجویی ) دانشکده فنی شهید صدوقی واقع در بلوار دانشجو روبروی سازمان مدیریت را در قالب اجار اجاره از طریق مزایده عمومی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به شرکتهای دارای مجوز و یا اشخاص حقیقی واجد صلاحیت و پروانه کسب معتبر مرتبط با موضوع مزایده واگذار نماید. لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت و پروانه کسب معتبر دعوت می گردد با مراجعه به سامانه ستاد ایران و مطالعه دقیق اسناد مزایده مدارک را به شرح ذیل در موعد مقرر تکمیل و بارگزاری نمایند.
    1- زمان و نحوه دریافت اسناد مزایده از تاریخ 1403.6.24 لغایت 1403.6.27 با مراجعه به سامانه ستاد ایران
    2- زمان تحویل پاکت الف ( تضمین شرکت در مزایده ) تا ساعت 14 روز چهارشنبه روبروی مورخ 1403.6.28  دفتر حراست دانشگاه واقع در یزد بلوار باشد. دانشجو سازمان مدیریت دانشگاه ملی مهارت واحد ا استان یزد می باشد
    تبصره: تضمین شرکت در مزایده ام اجاره بعنوان ضا بعنوان ضمانت اجرای قرارد رداد مورد مزایده محسوب گردیده و در صورت انصراف شرکت کننده مزاید مزایده در موعد مقرر و یا احراز عدم توانایی و اقدام به موقع برنده مزایده جهت انجام قرارداد مذکور به نفع دستگاه مزایده گزار ضبط میگردد و پیشنهاد دهنده حق هیچگونه اعتراضی در این زمینه ندارد.
    3- بازگشایی استاد مزایده ساعت 8.30 روز شنبه مورخ 1403.6.31 با حضور اعضای کمیسیون معاملات انجام خواهد گردید به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    4- متقاضیان علاوه براینکه فرایند مزایده را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تکمیل می نمایند بایستی منحصرا پاکت | الف ) تضمين شرکت در مزایده ) را
    مطابق بند 2به آدرس یزد بلوار دانشجو روبروی سازمان مدیریت دانشگاه ملی مهارت واحد استان یزد حراست دانشگاه تحویل و رسید دریافت نمایند. پاکت الف مزایده انتشارات و بوفه مجزا می باشد.
    5- تمامی اطلاعات مربوط به موضوع مزایده و شرایط آن در برد اعلام عمومی سامانه مزایده به آدرس ستاد ایران قابل مشاهده میباشد که باید پس از
    تکمیل مهر و امضاء و بارگزاری گردد.
    6- واحد چاپ و تکثیر ( انتشارات ) با متراژ حدود 30 متر مربع با قیمت اجاره پایه ماهیانه 30.000.000 ریال و ریال و مبلغ : مبلغ تضمین شرکت در مزایده 36.000.000 بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و یا چک بانکی تضمین شده در وجه ) انجام خدمات چاپ و تکثر بر اساس جدول دانشکده فنی شهید صدوقی پیشنویس قرارداد حداقل ۵۰ درصد نرخ اتحادیه می باشد.
    7- واحد فروشگاه مواد غذایی بوفه دانشجویی با متراژ حدود 80  متر مربع با قیمت اجاره پایه ماهیانه 70.000.000 ریال و مبلغ تضمین شرکت در مزایده 50.000.000 بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و یا چک بانکی تضمین شده در وجه دانشکده فنی شهید صدوقی
    8-  شرکت کنندگان در این مزایده ها باید علاوه بر تکمیل و ارائه مدارک سامانه ستاد مدارک ذیل را نیز بارگزاری نمایند
    اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات آن پروانه کسب معتبر و مجوز فعالیت صنفی، حسن انجام کار از محل قبلی تصویر شناسنامه و کارت ملی و مشخصات حقوقی که امضاء و مهر شده باشند (این مدارک میتواند در پاکت ب ارائه گردد.)
    9- فرم ارائه قیمت پیشنهادی باید امضاء و مهر شده و بارگزاری گردد. این فرم می تواند در پاکت ج ارائه گردد.
    10- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از موضوع مزایده با شماره تلفن 36289541-035 دفتر معاون اداری مالی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
    11- هزینه چاپ آگهی مزایده و کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد.

    حوزه معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: فارس,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data