تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تمدید فراخوان احداث تاسیسات گاز مایع در مرکز در شهرستان ...

  • آگهی گزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار
    کد پارس نماد: 8001609
    استان: سیستان و بلوچستان تاریخ درج آگهی: 1403/06/26
    تاریخ شروع: 1403/06/28 مهلت اسناد: 1403/07/17
    شماره آگهی: - منبع: محلی سیستان و بلوچستان 1403.6.28
    عنوان آگهی: تمدید فراخوان احداث تاسیسات گاز مایع در مرکز در شهرستان ...
    شرح آگهی:

    تمدید فراخوان احداث تاسیسات گاز مایع شهرستان دلگان ؟
    بدینوسیله به اطلاع عموم هموطنان گرامی می رساند: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار براساس مجوزهای اخذ شده در نظر دارد نسبت به صدور مجوز احداث 1 باب تاسیسات گاز مایع (شهرستان دلگان واقع در محدوده شهر گلمورتی)  به شرح جدول ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود از تاریخ درج آگهی به مدت 20 روز کاری نسبت به ثبت درخواست خود در این شرکت اقدام نمایند. و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 05435339984 الی 6 - داخلی های 131 و 132 تماس حاصل و در صورت لزوم (به جز پنجشنبه ها و ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 14 به این شرکت واقع در چابهار، انتهای بلوار صیاد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار واحد بازرگانی مراجعه نمایند.
    * توضیحات:
    ثبت نام متقاضیان با مراجعه به این شرکت و با رعایت کلیه شرایط الزامات و مدارک مورد نیاز مطابق شناسه مستندات سامانه صدور مجوزها با ارسال درخواست طی مهلت زمانی فراخوان( 20 روز کاری) اقدام و قابل بررسی بوده و به درخواستهای خارج از مهلت فراخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد و این شرکت در رابطه با این قبل درخواستها هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد. 
    صرفاً متقاضیانی که در محدوده های پیشنهادی دارای زمین می باشند بایستی با ارائه مدارک و مستندات از جمله سند و تصویر برابر اصل مالکیت رسمی یا قرارداد واگذاری تنظیمی مراجع و نهادهای ذیربط یا اسنادی که متضمن حق استفاده قطعی و بهره برداری بلامعارض از محل پیشنهادی با دارا بودن کاربری خدماتی و یا تاسیسات شهری الزامی است ضمنا ارائه نقشه UTM زمین نقشه هوایی زمین به همراه کروکی دقیق جانمایی زمین با مشخص نمودن حدود اربعه و کاربری پلاک های اطراف زمین و کلیه مستندات مالکیتی در زمان بازدید از محل توسط تیم کارشناسی این شرکت ضرورت دارد.
    تایید و تعیین صلاحیت نهایی به منظور صدور مجوز احداث پس از بررسیهای کارشناسی در خصوص موقعیت جغرافیایی و فنی زمین ، منوط به اخذ استعلامات مربوطه از ارگانها و سازمانهای ذیربط میباشد و در صورت عدم تایید زمین از سوی این شرکت و یا عدم موافقت هر کدام از سازمانهایی که از آنها استعلام می گردد، مراتب رد تقاضا از طریق سامانه به متقاضی اطلاع رسانی میگردد و پاسخگویی به شکایات در این رابطه بر عهده این شرکت نمی باشد.
    ارائه مدارک به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بازدید زمین و ارائه هر گونه درخواست یا معرفی نامه در گذشته و قبل از شروع فراخوان هیچگونه اولویت و حقی را مبنی بر صدور مجوز احداث جایگاه برای متقاضی ایجاد نمی نماید و صرفاً درخواستهای ثبت شده در سامانه و در مهلت زمانی اعلامی ملاک بررسی ها خواهد بود.
    احراز توجیه پذیری اقتصادی طرح کاملا بر عهده متقاضی میباشد و با توجه به اخذ تعهدنامه رسمی از متقاضیان منتخب در صورت عدم توجیه اقتصادی و کاهش میزان فروش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هیچگونه تعهد و مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: سیستان و بلوچستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data