تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه اجرای پیاده راه ساخل غربی زرینه رود

  • آگهی گزار شهرداری میاندوآب
    کد پارس نماد: 8007128
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1403/06/27
    تاریخ شروع: 1403/06/27 مهلت اسناد: 1403/07/08
    شماره آگهی: نوبت اول - چاپ دوم منبع: اقتصاد پویا 1403.6.27
    عنوان آگهی: مناقصه اجرای پیاده راه ساخل غربی زرینه رود
    شرح آگهی:

    نوبت اول-چاپ دوم 
    آگهی مناقصه عمومی اجرای پیاده راه ساحل غربی زرینه رود
    شماره : 20488 
    تاریخ : 1403.6.17
    شهرداری میاندوآب در نظر دارد در اجرای ردیف های بودجه مصوب سال 1403 مصوب شورای محترم اسلامی شهر نسبت به برگزاری مناقصه عمومی جهت ساماندهی زرینه رود به شرح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس سایت ستاد ایران اقدام نماید. از تمامی شرکتهای دارای صلاحیت رتبه بندی ابنیه و آب با ارئه گواهی ایمنی که سابقه در این زمینه و توانایی انجام کار را دارند دعوت به عمل می آید در مناقصه ذیل به شرح مشخصات اعلامی در این اگهی شرکت و ارائه قیمت نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت استاد تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. لازم به ذکر میباشد شرکت کنندگان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به واحد امور قرارداد و درآمد شهرداری میاندوآب مراجعه نمایند.
    1. موضوع مناقصه: اجرای پیاده راه ساحل غربی زرینه رود
     

    ردیف برآورد اولیه پروژه طبق فهرست بهای ابنیه مدت اجرا سپرده شرکت در مناقصه به ریال
    1 91.287.762.975 12 ماه 4.600.000.000 ریال

    2. قیمت های پیشنهادی بر اساس فهرست بهای ابنیه سال 1403 و بصورت میتوس یا پلوس خواهد بود. پرداخت ها بر اساس تایید معاونت عمرانی و توان مالی شهرداری و از منابع داخلی انجام خواهد شد.
    2. تاریخ دریافت اسناد مناقصه:  از روز یکشنبه مورخه 1403.6.18  تا روز دوشنبه مورخه 1403.6.29  در بستر سامانه ستاد به آدرس سایت ستاد ایران نسبت به اخذ مدارک مناقصه اقدام نمایند و جهت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 10.00  روز یکشنبه مورخه 1403.7.8  اقدام نمایند که شامل موارد ذیل می باشد الف: میزان سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ 4.600.000.000  ریال میباشد که بصورت فیش واریزی و با ضمانت نامه بانکی برابر جدول فوق به حساب سپرده شماره 122043203020301 شهرداری میاندوآب نزد بانک سپه میباشد فیش واریزی با ضمانتنامه بانکی به اداره حراست شهرداری میاند و آب بصورت فیزیکی تحویل و همزمان به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس سایت ستاد ایران بارگذاری گردد ب: تمامی شرکت کنندگان مکلف می باشند اسناد و مدارک درخواستی شامل : 1. آگهی مناقصه 2. برگ تعهد نامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت 3. آخرین آگهی تغییرات و اساسنامه شرکت (مهر و امضاء ) 4. ضمانت نامه با فیش واریزی به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس سایت ستاد ایران بارگذاری نمایند لازم به توضیح میباشد تمامی مدارک بندب در یک فایل بارگذاری گرده همگی در قسمت مستندات و ضمائم به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس سایت ستاد ایران بارگذاری نمایند. ج: پاکت ج فقط قیمت پیشنهادی میباشد که می بایستی حداکثر تا ساعت 10 روز یکشنبه مورخه 1403.7.8 پس از مهر گرم در سامانه ستاد ثبت گردد. پیشنهادها در ساعت 12 روز یکشنبه مورخه 1403.7.8 در بستر سامانه ستاد در محل دفتر جلسات شهرداری میاند و آب واقع در میدان انقلاب ساختمان مرکزی شهرداری خواهد بود. 5. شهرداری به استناد بندهای ماده 10 آئین نامه معاملاتی دارای تکالیف و اختیارات قانونی ذیل می باشد. 6- شهرداری مکلف است سپرده شرکت در مناقصه را در صورتی که حاضر به انجام معامله نشود و همچنین سپرده نفر دوم را در صورتی که بر اساس تبصره یک ماده 20 برای انجام معامله به او رجوع شود و از انجام معامله امتناع نماید ضبط کند. 7.  شهرداری اختیار دارد مقدار کالا با کار مورد معامله را تا بیست و پنج درصد کل مورد معامله افزایش یا کاهش دهد . 8. شهرداری مجاز نیست به پیشنهادهای مبهم و مشروط و بدون سپرده و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر دهد . 9. شهرداری در رد یک با تمام پیشنهادات مختار است در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد. 10 - در صورتی که پیشنهادات رسیده برای مناقصه فوق مساوی باشند برنده مزایده به قید قرعه انتخاب خواهد شد . 11. کلیه ی هزینه های انتشار آگهی مزایده اعم از جانب آگهی در روزنامه و هزینه کارشناسی بر عهده برنده می باشد . 12 - سایر شرایط شرکت در مناقصه در استاد قید شده است. -13- فیش واریزی با ضمانت نامه بانکی در مناقصه می بایست به نام شرکت واریز گردد. 14- آئین نامه مالی شهرداری ها حاکم بر این مناقصه می باشد و کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه ها مالیات ارزش افزوده و غیره به عهده برنده خواهد بود و رعایت مقررات حاکم بر پیمانکاران برای کلیه متقاضیان الزامی است . 15. سایر شرایط شرکت در مناقصه در پیش قرارداد قید شده است.16 - از برنده ضمانت معتبر بانکی به مبلغ 10 درصد کل پیمان به عنوان حسن انجام تعهدات اخذ خواهد شد. 17. قرارداد بپیوست مدارک بصورت پیش نویس بوده و شهرداری مجاز به هرگونه تغییر و با اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد میباشد .
    محمد زاده شهر دار میاندو آب


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data