تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه

  • آگهی گزار سازمان عمران شهرداری اصفهان
    کد پارس نماد: 83125
    استان: اصفهان تاریخ درج آگهی: 1390/11/23
    تاریخ شروع: 1390/11/23 مهلت اسناد: 1390/12/13
    شماره آگهی: - منبع: سایت 23/11/90
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه
    شرح آگهی:

    سازمان عمران شهرداری اصفهان در نظر دارد فاز اول عملیات آرماتوربندی پروژه تونل (زیر‌گذر) بزرگراه شهید همت واقع در محدوده شهرداری منطقه ۶ را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

    بند یک – موضوع مناقصه :
    انجام عملیات فاز اول آرماتوربندی شامل برش ، خم ، بستن و جاگذاری میلگرد به‌ صورت دستمزدی مطابق با نقشه های اجرایی و دستور کارهای ابلاغی زیرنظرسرپرست کارگاه به مقدار تقریبی ۱۲۰۰ تن در پروژه تونل (زیر گذر) بزرگراه شهید همت واقع در محدوده شهرداری منطقه ۶.
    بند دو- اسناد و مدارک :
    الف- قرارداد ب-آیین نامه مالی شهرداری ج- شرایط عمومی پیمان ( نشریه ۴۳۱۱ ) ( به غیر از ماده ۳۶ )  د- برنامه زمانی کلی هـ - مقادیر کار و- مشخصات فنی (مشخصات فنی عمومی ، مشخصات فنی خصوصی )، ز-دستورالعملها و استانداردهای فنی ح- نقشه ها و دفتر چه برآورد.
    بند سه – مبلغ پیشنهادی و نحوه پرداخت صورت وضعیت ها:
    برآورد مبلغ کل کار حدوداً ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۱ ریال ( یک میلیارد و دویست میلیون ریال) است. کارفرما می تواند مبلغ پیمان را حداکثر تا ۲۵% افزایش یا کاهش دهد.
    قیمت پیشنهادی بایستی مطابق با برگ پیشنهاد قیمت به صورت ناخالص اعلام گردد و جمع کل مبلغ پیشنهادی ملاک عمل برای برنده مناقصه خواهد بود .
    ملاک پرداخت صورت وضعیتها مبلغ پیشنهادی جزء میباشد.
    تبصره۱: پرداخت کلیه کسور قانونی (به جز مالیات بر ارزش افزوده ) به عهده پیمانکاراست.
    تبصره۲: صورت وضعیت ها طبق صورتجلسات عملیات اجرایی بر اساس نقشه و مشخصات اجرائی و پس از تایید نمایندگان ۱- پیمانکار ۲- سازمان عمران ۳- دستگاه نظارت ( یا نماینده شهرداری منطقه به عنوان ناظر مقیم ) و پس از تایید حوزه معاونت عمرانی قابل محاسبه و پس از طی مراحل قانونی به صورت نقدی و با توجه به نقدینگی سازمان قابل پرداخت خواهد بود.
    تبصره۳ : تعدیل و مابه التفاوت به قیمتها تعلق نمی‌گیرد ضمناً هیچ مبلغی بابت مابه التفاوت سوخت پرداخت نمی‌گردد.
    بند چهار –  مدت اجرای کار :
    مدت اجرای قرارداد ۵/۲ ماه می باشد. این مدت تابع تغییرات موضوع ماده ۳۰ شرایط عمومی پیمان است .
    تبصره ۴: در صورتی که بنابه تشخیص کارفرما قرارداد نیاز به تمدید داشته باشد به صورت کتبی به پیمانکار ابلاغ خواهد شد و در صورت تمدید تغییری در قیمت پیشنهادی لحاظ نخواهد شد.
    بند پنج-تعهدات و اختیارات کارفرما :
    ۵-۱-        هرگاه پیمانکار در اجرای مفاد قرارداد سهل انگاری و یا کوتاهی نماید،یا یکی از موارد و تعهدات پیمانکاردر بند ۶را انجام ندهد و یا بنا به تشخیص کارفرما پیمانکار توانایی انجام کار را در مدت تعیین شده نداشته باشد کارفرما می‌تواند قرارداد را فسخ یا پیمانکار دیگری را دعوت به اجرای عملیات نموده و هزینه های انجام شده را به اضافه ۱۵% هزینه بالاسری از کارکرد پیمانکار کسر نماید.
    ۵-۲-        کارفرما حق دارد در طول اجرای قرارداد با اطلاع قبلی قرارداد را خاتمه دهد و پیمانکار حق هیچگونه اعتراض و ادعای خسارتی را در این مورد نخواهد داشت.
    ۵-۳          به ازای هر روز تاخیر غیر مجاز مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال (پنج میلیون ریال) به عنوان جریمه از حساب پیمانکار کسر خواهد شد. تشخیص غیر مجاز بودن و مدت آن بر عهده مدیر اجرا و نظارت سازمان خواهد بود و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
    ۵-۴-          کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال تامین انرژی مورد نیاز (سوخت) ، غذا، محل اقامت و ایاب و ذهاب پیمانکار ندارد و در صورتی‌که این‌گونه امکانات توسط کارفرما در اختیار پیمانکار قرارداده شود هزینه آن با ۱۵% بالاسری از حساب وی کسر خواهد شد .
    ۵-۵-          تامین میلگرد مورد نیاز به عهده کارفرما می باشد.
    ۵-۶-          تامین برق مورد نیاز جهت دستگاههای خم و برش به عهده کارفرما می باشد.

     

    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اصفهان، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۲۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data