تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان جهت احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی

  • آگهی گزار شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر
    کد پارس نماد: 862622
    استان: کرمانشاه تاریخ درج آگهی: 1396/03/16
    تاریخ شروع: 1396/03/16 مهلت اسناد: 1396/03/24
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: تهران تایمز96.3.16
    عنوان آگهی: فراخوان جهت احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی
    شرح آگهی: اگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس کوثر واقع در استان کرمانشاه – ایران
    شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در نظر دارد تبدیل نیروگاه گازی موجود در کرمانشاه را به سیکل ترکیبی ، با احداث دو واحد بخار به ظرفیت هر یک حداقل ۱۶۰ مگاوات به همراه کلیه متعلقات، تجهیزات جانبی و سیستم های مشترک، از طریق مناقصه به روش EPCF (کلید در دست و با تامین مالی ۸۵ درصد) به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. کلیه فعالیت های لازم جهت اجراء پروژه شامل طراحی، تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب، راه اندازی و تامین مالی پروژه بر عهده پیمانکار منتخب می باشد. بخش گازی نیروگاه شامل ۴ واحد گازی V۹۴.۲-۵ به ظرفیت هریک ۱۶۲ مگاوات در شرایط ISO می باشد که حدود ۵ سال است با رعایت دستورالعمل های سازنده در حال بهره برداری می باشد.
    پرداخت مبلغ قرارداد، بعد از سپری شدن دوره تنفس ۹ ماهه از زمان تحویل موقت، طی اقساط مساوی ۶ ماهه در ۱۰ قسط صورت می گیرد و توسط وزارت امور اقتصاد و دارائی جمهوری اسلامی ایران تضمین می گردد.
    متقاضیان می توانند از تاریخ 96.3.16 لغایت 96.3.24 با در دست داشتن معرفی نامه به مشاور پروژه (شرکت مشانیر) به ادرس: تهران-بالاتر از میدان ونک - خیابان شهید خدامی - روبروی هتل هما - کوچه شادی - پلاک۱- طبقه ۴ - دفتر معاونت طرحهای تولید و انرژی های نو به شماره تماس : ۸۸۷۹۰۹۳۸ – ۲۱ - ۰۰۹۸ و یا به آدرس www.moshanir.co.ir مراجعه نموده و اسناد ارزیابی کیفی متقاضیان را دریافت نمایند. اخرین مهلت اسناد تکمیل شده 96.4.10 به ادرس فوق الذکر می باشد. شرکت هایی که اسناد را از طریق آدرس اینترنتی مشاور دریافت می کنند، در صورتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که حداکثر تا دو روز قبل از اتمام مهلت تحویل اسناد، به طور مکتوب تمایل خود برای شرکت در مناقصه را به مشاور پروژه اطلاع داده باشند. کارفرما پس از انجام فرایند ارزیابی کیفی متقاضیان، نسبت به تهیه لیست کوتاه مناقصه گران اقدام و سپس از طریق فرایند برگزاری مناقصه، پیمانکار واجد شرایط را انتخاب خواهد نمود. همچنین هزینه اگهی ها به عهده برنده مناقصه می باشد.
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کرمانشاه, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data