ثبت نام رایگان؛دریافت اشتراک با هدایای ویژه

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 3 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15304
تاریخ شروع
1403/04/04
تاریخ درج آگهی
1403/04/04
عنوان آگهی
اموال کوروش کمپانی به مزایده می رود؟! بالاخره بعد از ماه ها، تکلیف پرونده جنجالی کوروش کمپانی روشن شد!

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، شرکت کوروش پردازان آی سا با نام تجاری کوروش کمپانی در زمینه فروش و تعمیرات تلفن همراه فعالیت داشت. این شرکت مدعی بود با حذف واسطه، گوشی موبایل آیفون که در بازار تا 50 میلیون تومان داد و ستد میشود را با قیمت 20 میلیون تومان عرضه می کند! مدیران کوروش کمپانی با دریافت پول از دوستداران آیفون به آنها وعده های جذاب میدادند که تا یک ماه دیگر صاحب گوشی آیفون خواهند شد. اما ظاهرا جز تعداد محدودی، دست بقیه افراد از گوشی برند اپل کوتاه ماند و به همین خاطر شکایت علیه کوروش کمپانی به ندرت زیاد شد.

سرانجام در بهمن 1402 خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی به صورت عمومی منتشر و مدیر شرکت (امیرحسین شریفیان) به کشور ترکیه متواری شد.

این شرکت در خصوص فروش گوشی موبایل زیر قیمت بازار تبلیغات گسترده ای توسط چهره های مشهور انجام داد که این مسئله خشم عمومی را بیشتر تحریک کرد.



مبلغ کلاهبرداری و تعداد مالباختگان کوروش کمپانی چقدر است؟

رقم کلاهبرداری مجموعه کوروش کمپانی تاکنون به طور رسمی منتشر نشده. اما برآوردهای غیررسمی مبلغ دو هزار میلیارد تومان را برای این کلاهبرداری اعلام کرده اند. در صورتی که هر فرد مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت کرده باشد، تعداد قربانیان به 100 هزار نفر میرسد.

توقیف و مزایده اموال کوروش کمپانی

مدیر عامل سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی طی جلسه سوم تیر ماه 1403 اعلام کرد: بخشی از دارایی های منقول و غیرمنقول کوروش کمپانی در قشم و دیگر شهرها شناسایی، توقیف و با حکم قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته است. این اموال شامل ملک، خودرو و گوشی موبایل هستند که در تیر ماه 1403 توسط کارشناس ارزش گذاری و در اولین جلسه مزایده به فروش می رسند.

عبدالمجید اجتهادی همچنین ابراز نمود: درآمد حاصل از فروش این اموال به خزانه دولت واریز نمیشود؛ بلکه صرف جبران خسارت قربانیان خواهد شد. وی افزود بخشی از دارایی های مجموعه کوروش کمپانی در خارج از کشور است که نهادهای متولی و قضایی در حال پیگیری برای استرداد آنها هستند.


چگونه در مزایده اموال کوروش کمپانی شرکت کنیم؟

پارس نماد داده ها مرجع رسمی مناقصه مزایده کشور به محض مشخص شدن اولین مزایده این شرکت، تاریخ، نحوه برگزاری، ارزش اموال و جزییات دقیق آن را اطلاع رسانی خواهد نمود. علاقه مندان میتوانند با ثبت نام در سایت به اطلاعات اموال کوروش کمپانی دسترسی یافته و در مزایده آن شرکت کنند. همچنین علاوه بر مزایده اموال منقول و غیرمنقول کوروش کمپانی امکان دسترسی به سایر مزایدات، مناقصات و استعلام های سراسر کشور وجود دارد.

به زودی لیست اموال مزایده در همین صفحه انتشار داده می شود.


انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار