جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 6 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15785
تاریخ شروع
1403/07/01
تاریخ درج آگهی
1403/07/01
عنوان آگهی
وزیر ارتباطات درباره مساله رفع فیلتر، اظهار کرد: محور بررسی این مساله، شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفتگویی پیرامون اقداماتی که این نهاد بمنظور بهبود کیفیت اینترنت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در بحث‌ ارتباطات ما قائل به افزایش کیفیت هستیم و تیمی را برای این موضوع تشکیل دادیم که در حال بررسی ابعاد مختلف هستند.


وی با بیان اینکه تعدادی از گلوگاه‌های مهم حوزه ارتباطات کشور به ویژه در بخش‌های بین استانی شناسایی شده که تقویت آن‌ها در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: براین اساس امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها، مردم احساس کنند که کیفیت ارتباطات بهبود یافته است و این اقدامات به صورت گام‌به‌گام پیش‌می‌رود و از همکارانم درخواست کرده‌ام این مشئله را پیگیری کنند.

هاشمی در ادامه درباره برنامه‌ای مشخص بمنظور بهبود تجربه کاربری اینترنت، نیز اظهار کرد: درباره این بحث، دو نگاه وجود دارد؛ نخست تقویت نظارت‌هایمان در این زمینه و گام بعدی این است که زیرساخت‌ها را تقویت کنیم. وی تصریح کرد: براین اساس هر دو ضرورتی که مطرح شد را در دوره جدید با جدیت پیگیری خواهیم کرد، از سوی دیگر رئیس جمهور نیز مطالبه‌ای که مردم در حوزه اینترنت دارند را مرتب در جلسات هیات دولت دنبال کرده و بر آن تاکید می‌کند و ما مکلف هستیم که مساله را پیگیری کنیم.

وزیر ارتباطات درباره مساله رفع فیلتر، نیز گفت: محور بررسی این مساله، شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است، تاکنون سلسله جلساتی در این زمینه برگزار شده است و امروز نیز در این خصوص جلسه‌ای داریم و براین اساس باید گفت که پیگیری این موضوع در دستور کار است و اجازه بدهید آن را در فضای کارشناسی دنبال کنیم. هاشمی با اشاره به ورود رشته ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدارس نیز اظهار کرد: با آموزش و پرورش در حال تعامل هستیم تا این اتفاق که تکلیف ما به شمار می‌رود، رخ دهد.(روزمرگی اقتصاد)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها