جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 6 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15812
تاریخ شروع
1403/07/05
تاریخ درج آگهی
1403/07/05
عنوان آگهی
اوپک پیش‌بینی کرده است که تولید ناخالص داخلی جهانی تا سال ۲۰۵۰ سالانه به میزان ۲.۹ درصد افزایش پیدا می‌کند.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، طبق پیش‌بینی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در چشم‌انداز جهانی نفت در سال ۲۰۲۴ این انتظار وجود دارد که رشد تولید ناخالص داخلی جهانی در دوره بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۵۰ به‌طور متوسط ‌۲.۹ درصد برسد.


براین اساس در میان اعضای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، بالاترین رشد اقتصادی بلندمدت در قاره آمریکا با ۲ درصد مشاهده می‌شود و انتظار می‌رود که مهاجرت از توسعه جمعیت در سن کار حمایت و احتمالا هوش مصنوعی نیروی کار را تقویت کند.

از سوی دیگر این انتظار نیز وجود دارد که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه اروپا شاهد کاهش رشد تولید ناخالص داخلی و میانگین ۱.۳ درصدی بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۵۰ باشد.

در واقع با توجه به این موضوع اقتصادهای غیر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در مدت مشابه ۳.۷ درصد رشد خواهند کرد، به‌طوری‌که اقتصاد هند به‌طور متوسط ‌۵.۹ درصد در سال و اقتصاد چین ۳.۴ درصد رشد را به ثبت خواهند رساند.

اما طبق گزارشی که از سوی بیزنس منتشر شده است، اقتصاد جهانی در میان مدت و تا سال ۲۰۲۹ به میزان ۳.۱ درصد رشد می کند و از سوی دیگر رشد تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ۱.۷ درصد و رشد اقتصادهای غیر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ۴.۱ درصد خواهد بود.

(روزمرگی اقتصاد)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها