جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 6 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15813
تاریخ شروع
1403/07/05
تاریخ درج آگهی
1403/07/05
عنوان آگهی
توکن همستر کامبت با نماد HMSTR امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران لیست می‌شود.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، در حالی که OKX بر روی عرضه‌ی ۱۰۰ میلیارد واحدی بازار را تنظیم کرده، بنابراین تفاوت ۱۰ برابری اینجا تفاوتی ایجاد نمی‌کند و قیمت بازار پیش فروش به همان ۰.۰۱$ بر می‌گردد.


۳ سناریوی قابل پیش بینی طبق روال پروژه های کریپتویی نسبتا موفق:

۱. خوش بینانه: ارزش بازار مثبت ۲ میلیارد دلار، قیمت توکن را به بالای ۰.۰۲$ خواهد رساند. ۲. قابل انتظار: ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۱$ نشانه می رود. ۳.بد بینانه: ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۰۵$ حفظ خواهد کرد. بر اساس لانچ توکن های نات کوین و داگز، ما معمولاً شاهد سرمایه‌گذاری کامل بازار در محدوده‌ی ۸۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار حین لیستینگ هستیم. بر این اساس، قیمت توکن‌های همستر ممکن است بین ۰٫۰۰۸ تا ۰٫۰۰۹ دلار نوسان کند.

بنابراین، گوپتا معتقد است که ارزش هر ۱٬۰۰۰ توکن همستر بعد از ۳ تا ۴ ماه کار مداوم، حدود ۸ تا ۹ دلار خواهد بود. او همچنین به خطرات احتمالی این پروژه اشاره کرده است. یکی از نگرانی‌های او بی‌تجربگی تیم توسعه‌دهنده و نبود کاربرد عملی برای پروژه است.

در همین حال، اجای (Ajay)، یک اینفلوئنسر کریپتو، پیش‌بینی می‌کند که قیمت توکن‌های همستر بین ۰٫۰۰۵ تا ۰٫۰۱ دلار باشد و معتقد است که این توکن نمی‌تواند به ارزش بازاری بیش از ۱ میلیارد دلار برسد.

با نزدیک شدن به زمان لیست شدن HMSTR، صرافی‌ها نیز برای این رویداد آماده می‌شوند. بایننس شاهد بیش از ۱۴ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده بوده و کاربران در حال استیک کردن توکن‌های فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) و بایننس‌کوین (BNB) برای شرکت در ایردراپ همستر از طریق لانچ‌پول این صرافی هستند. این ایردراپ در طول سه روز، ۳ میلیارد توکن HMSTR توزیع خواهد کرد.(بنکر)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها